تعمیر آیفون 13 مینی

تعمیر آیفون 13 مینی

آیفون 13 مینی جمع و جورترین گوشی هوشمند پرچمداری است که با صرف هزینه نسبتا زیادی می توان آن را خرید. تمام کسانی که به دنبال یک گوشی خوب و باکیفیت هستند می توانند برای خرید این نوع گوشی اقدام نمایند. آیفون 13 مینی به روز رسانی های کمی را نسبت به آیفون 12 مینی ارائه می کند. دوربین اصلی با سنسور و تثبیت کننده جدید و حدود 10 درصد افزایش ظرفیت باتری به عنوان ویژگی های اصلی و مهم این گوشی به شمار می آیند. اما تصور می‌کنیم که تعداد کمی از کاربران آیفون 12 مینی به آیفون 13 ...

رتبه دهی به این مطلب

آیفون 13 مینی جمع و جورترین گوشی هوشمند پرچمداری است که با صرف هزینه نسبتا زیادی می توان آن را خرید. تمام کسانی که به دنبال یک گوشی خوب و باکیفیت هستند می توانند برای خرید این نوع گوشی اقدام نمایند. آیفون 13 مینی به روز رسانی های کمی را نسبت به آیفون 12 مینی ارائه می کند. دوربین اصلی با سنسور و تثبیت کننده جدید و حدود 10 درصد افزایش ظرفیت باتری به عنوان ویژگی های اصلی و مهم این گوشی به شمار می آیند. اما تصور می‌کنیم که تعداد کمی از کاربران آیفون 12 مینی به آیفون 13 مینی ارتقا می‌دهند. این در واقع یک نسخه کوچک شده از آیفون 13 معمولی است. در صورتی که این گوشی از نظر نرم افزاری، سخت افزاری، صفحه نمایش، باتری، شارژر و غیره مشکل پیدا کند باید به مراکز تعمیرات اپل مراجعه کرده و برای تعمیر آیفون 13 مینی اقدام نمایید.

تعمیر آیفون 13 مینی

تعویض پورت شارژ آیفون 13 مینی

اگر آیفون 13 مینی شما شارژ نمی شود نیازی نیست که فورا برای تعمیر آیفون 13 مینی اقدام نمایید. شما می توانید گوشی، پورت لایتنینگ، کابل، آداپتور برق و پریز دیواری خود را به طور روشمند عیب یابی کنید تا ببینید آیا یکی از این قسمت ها مانع از شارژ شدن گوشی شما می شود یا خیر. رایج‌ترین اشکالات کابل‌های روشنایی فرسوده یا شکسته و کثیفی یا پرز در درگاه لایتنینگ تلفن است.  مطمئن شوید که خروجی دستگاه شما به آن وصل نیست که باعث مشکل شارژ آیفون 13 مینی شده است. ممکن است خاموش باشد، یا ممکن است مداری را منفجر کرده باشید. اگر آیفون خود را از درگاه USB رایانه شارژ می‌کنید، مطمئن شوید که رایانه کاملاً بیدار است (در حالت خواب یا خواب زمستانی نیست). همچنین یک پورت USB دیگر را امتحان کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت برای تعمیر آیفون 13 مینی و گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل دست به کار شوید.

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 13 مینی

چندین کاربر گزارش داده اند که بلندگوی گوشی آیفون 13 پرو آنها به درستی کار نمی کند یا صدای آیفون در هنگام مکالمه کم است. این می تواند واقعا آزاردهنده باشد، به خصوص زمانی که تماس های مهم را اغلب انجام می دهید. ممکن است دلیلی برای مشکل کار نکردن صدای آیفون وجود داشته باشد. گاهی اوقات سخت افزار معیوب یا یک باگ در iOS است. همچنین می تواند به دلیل هر برنامه شخص ثالثی باشد که روی آیفون 13 مینی خود نصب کرده اید. در حین مکالمه صدای آیفون خود را افزایش دهید. این امکان وجود دارد که صدای مکالمه آیفون شما برای شنیدن صدای طرف مقابل بسیار کم باشد. برای اینکه این مشکل به طور کامل رفع شود بهترین کار مراجعه به مراکز تعمیرات معتبر اپل و اقدام به تعمیر آیفون 13 مینی می باشد.

تعمیر آیفون 13 مینی

تعویض باتری آیفون 13 مینی

باتری در آیفون چیزی است که قطعاً بسیار مهم است و ما چاره ای جز مراقبت از آن نداریم. هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و باتری آیفون 13 مینی هم با گذشت زمان به درستی شارژ نمی شود و در نهایت شما مجبور می شوید به خاطر عدم کارکرد صحیح باتری برای تعمیر آیفون 13 مینی خود اقدام کنید. اما مشکل داشتن باتری و زود خالی شدن آن به این معنا نیست که دیگر آیفون 13 مینی شما به درد نمی خورد. چرا که یک راه حل خوب برای این وجود دارد ان هم  عوض کردن باتری آیفون 13 مینی است. با این روش شما مجبور نیستید هفته ها یا روزها بدون گوشی خود بمانید. تنها نکته ای که هنگام تعویض باتری باید مورد توجه قرار دهید این است که مطمئن شوید تعمیرکار باتری اورجینال را بر روی گوشی شما نصب کرده است. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعویض بدنه اصلی آیفون 13 مینی

آیفون 13 مینی از جمله گوشی های بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد که تا به امروز توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب آیفون 13 مینی این است که علاوه بر داشتن کیفیت خوب از بدنه مقاوم و زیبایی برخوردار می باشد. باید این نکته را ذکر کنیم که اگر چه اپل بدنه این گوشی را باکیفیت طراحی و تولید کرده است اما در عین حال حساس نیز می باشد. به گونه ای که در مقابل ضربات مختلف قادر نیست مقاومت چندان زیادی را از خود نشان دهد. البته همه گوشی های آیفون و برندهای دیگر پس از اینکه به آنها کوچکترین ضربه ای وارد شد دچار آسیب می شوند. در این شرایطی تعویض بدنه گوشی ضرورت پیدا می کند. اگر بدنه آیفون 13 مینی شما آسیب دیده است می توانید با مراجعه به مراکز تعمیر آیفون 13 مینی بدنه اصلی را جایگزین آن کنید.

تعویض دوربین جلویی آیفون 13 مینی

اگر دوربین جلو آیفون 13 مینی شما نمی تواند عکس و فیلم بگیرد، به این معنی است که دوربین جلوی شما کار نمی کند. در نتیجه لازم است که دوربین جلویی آن را تعویض نمایید. در صورتی که هدف شما از تعمیر آیفون 13 مینی عوض کردن این بخش گوشی می باشد توصیه می شود که حتما بهترین و باکیفیت ترین دوربین را برای تعویض انتخاب کنید. دوربین جلویی اورجینال آیفون 13 مینی کیفیت بالایی دارد. همچنین این دوربین جلو مشکلاتی از جمله باز نشدن دوربین، تار شدن عکس ها و فیلم ها را حل می کند. به علاوه برای ساخت دوربین های اصلی از مواد مرغوب استفاده می شود و با آیفون 13 شما تناسب کامل دارند. بنابراین در زمان تعویض دوربین و تعمیر آیفون 13 مینی خود از تعمیرکار بخواهید از دوربین اورجینال استفاده کند و حتما نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید.

تعمیر آیفون 13 مینی

تعویض دوربین اصلی آیفون 13 مینی

دوربین  یکی از بهترین دلایل برای خرید آیفون است. اکثرکاربران آیفون 13 مینی هر روز به طور ناگهانی با مشکلات مختلفی در دستگاه های خود در سراسر جهان مواجه می شوند. مشکل دوربین مینی آیفون 13 یکی از مشکلات رایج در بین آنهاست.  دوربین اصلی کار نمی کند، برنامه دوربین مسدود می‌شود یا از کار می‌افتد. دوربین یک صفحه سیاه را نشان می دهد و عکس‌ها تار یا خارج از فوکوس هستند. عکس‌ها به روشی اشتباه تغییر داده می‌شوند و برنامه دوربین خارج یا ثابت می ماند و فلاش دوربین  کار نمی کند. همه این موارد جزء مشکلات متداول دوربین اصلی آیفون 13 مینی هستند. اگر شما نیز با مشکل کار نکردن دوربین مینی آیفون 13 مواجه هستید بهتر است برای عیب یابی آن به مراکز تعمیرات اپل که در زمینه ارائه خدمات تعمیر آیفون 13 مینی فعالیت دارند مراجعه نمایید.

هزینه تعمـیر آیفون 13 مینی

از آنجایی که مراکز تعمیر آیفون  مینی13 میزان ترمیم و رفع مشکل این گوشی را با توجه به نوع ایرادی که دارد تعیین می کنند به همین جهت نمی توان هزینه تعمیر آیفون 13 مینی را به طور دقیق بیان کرد. در صورتی که ال سی دی گوشی دچار ترک خوردگی یا شکستگی شود لازم است که مشتریان هزینه بالایی را بابت تعویض این بخش آیفون پرداخت نمایند. یکی دیگر از قطعات گوشی آیفون 13 مینی که تعمیر و تعویض آن نیاز به صرف هزینه های نسبتا بالایی دارد این است که دوربین آن مشکل پیدا کند. کاربران باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که در حال حاضر گوشی های آیفون به عنوان گران ترین گوشی های موجود در بازار به شمار می آیند که کلیه قطعات اصلی آن هم به سختی پیدا می شود و هم از نظر اقتصادی نرخ بالایی دارند. بنابراین کسانی که از آیفون 13 مینی استفاده می کنند باید از دستگاه خود به خوبی مراقبت نمایند و تا حد امکان از آسیب دیدن آن جلوگیری کنند. در غیراین صورت مجبور به تقبل کردن هزینه های زیادی بابت تعمیر آیفون 13 مینی خود خواهند شد.

آموزش تعمـیر آیفـون 13 میـنی

به غیر از خالی بودن باتری یا تخلیه برق، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند از روشن شدن آیفون 13 مینی شما جلوگیری کنند. هنگامی که برخی از برنامه‌ها در آیفون شما خراب می‌شوند ممکن است کل سیستم را خراب کنند. در نتیجه iOS از کار می افتد. یا گاهی دستگاه روشن می شود اما مشکلاتی مانند خالی کردن باتری، کار نکردن دوربین و اسپیکر و غیره دارد. در اینترنت به منظور یاد دادن تعمیر آیفون 13 مینی ویدئوها و مطالب مفید زیادی وجود دارد. اما توصیه می شود که هرگز خودتان تعمیر آیفون 13 مینی را انجام ندهید و این کار را به افراد متخصص و مجرب بسپارید.

تعمیر آیفون 13 مینی

آشنایی با آیفون 13 مینی

آیفون 13 مینی که نسخه کوچکی از آیفون 13 است اکثر مشخصات مشابه را در یک دستگاه کوچکتر قرار داده است. 13 مینی در حقیقت دومین مینی آیفون و جانشین مستقیم و مدل ارتقاء یافته 12 مینی است. آیفون 13 مینی صفحه نمایش 5.4 اینچی آیفون 12 مینی را نگه داشته که نسخه کوچکتری از نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 13 است. لازم به ذکر است که مینی 13 با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بالاتر، پردازنده A15 Bionic به‌روزرسانی، عمر باتری بهتر و فناوری دوربین با تغییر حسگر، از 128 گیگابایت شروع می‌شود و در رنگ‌های جذاب و دوست داشتنی سفید، مشکی، قرمز، آبی و صورتی در دسترس است. در صورتی که این گوشی را خریداری کرده اید و به دلایل مختلفی از قبیل افتادن بر روی زمین، ضربه یا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مشکل پیدا کرده است برای رفع مشکل به مراکز تعمیر آیفون 13 مینی مراجعه کنید.

طراحی آیفون 13 مینی

قبل از صحبت در مورد تعمیر آیفون 13 مینی بهتر است با طراحی آن آشنا شویم. به غیر از بریدگی کمی تغییر یافته روی صفحه نمایش، طراحی گوشی به دلیل همان جعبه زیبای بسیار منحصر به قرد است. سیستم دوربین نیز کمی به هم ریخته است. دوربین اصلی اکنون سنسور بزرگتری دارد  اپل مجبور شد محل قرارگیری دوربین افقی را به مورب تغییر دهد. ممکن است کمی عجیب به نظر می رسد. فرض بر این است که کاربران به هر حال به آن عادت خواهند کرد. به لطف طراحی مجدد دوربین‌های پشتی، برجستگی فقط کمی افزایش یافته است. به این معنی که قاب‌های کوچک آیفون 12 قدیمی شما با آیفون 13 مینی سازگاری ندارند. طراحی جعبه‌ای آن واقعاً برای iPhone 13 mini کار می‌کند و  همان iPhone5   اما به سبک مدرن را در آن دارد. دکمه‌ها ضربه‌ای و با بازخورد لمسی خوب برای هر فشار هستند.

طول عمر باتری و شارژ آیفون 13 مینی

اپل می دانست که عمر باتری یکی از نقاط ضعف آیفون 12 مینی است، به همین دلیل است که از پیشرفت هایی که برای 13 مینی ایجاد کرده صحبت کرده است. بدیهی است که یک گوشی کوچک فضای محدودی برای باتری دارد و حتی با وجود پیشرفت‌ها، این گوشی همچنان یک گوشی یک روزه است. اگر از شارژر 20 واتی استفاده می‌کنید، همانطور که اپل می‌گوید، ظرف نیم ساعت 50 درصد شارژ می‌شود و همچنین از شارژ 15 واتی MagSafe و شارژ بی‌سیم Qi 7.5 واتی پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که شارژری در جعبه ندارید و کابل USB-C به لایتنینگ ممکن است با هیچ یک از شارژرهای موجود شما که دارای درگاه USB-A هستند مناسب نباشد. تعمیر آیفون 13 مینی در حال حاضر توسط مراکز خدمات تعمیرات اپل به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود.

تعمیر آیفون 13 مینی

صفحه نمایش و حالت پرتره آیفـون 13 میـنی

صفحه نمایش آیفون 13 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی  با بریدگی است.  اما وقتی نزدیکتر نگاه می کنید تغییراتی ایجاد می شود. بریدگی نه به طور چشمگیری اما در مقایسه با آیفون مینی 12 باریکتر است.  اپل هیچ تغییر آشکار ی در رابط iOS برای استفاده از فضای اضافی در گوش ها اعمال نکرده است. اپل همچنین حداکثر روشنایی صفحه نمایش را در استفاده معمولی از 625 به 800 افزایش داده است. آیفون 13 مینی حالت پرتره را در دوربین‌های جلو و عقب ارائه می‌کند و کاربران درک عمق آن را در آزمایش مناسب دیده اند. از آنجایی که این گوشی محبوب و پرطرفدار با قیمت بالایی به فروش می رسد به همین جهت توصیه می شود که در مراقبت از صفحه نمایش آن دقت بالایی به خرج دهید تا مجبور نشوید برای تعمیر آیفون 13 مینی اقدام نمایید.

مهمترین قابلیت های آیفون 13 مینی

همانطور که از نام آیفون 13 مینی پیداست این گوشی شامل تمام ویژگی هایی می شود که در آیفون 13 دیده می شود. اما همه آنها را به شکل کوچکتری ارائه می کند. از نظر نرم‌افزاری، آیفون 13 مینی روی iOS 15  آخرین نسل سیستم عامل اپل  اجرا می‌شود و این بدان معناست که همه آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری اپل را دارد. این شامل نوتیفیکیشن‌ها و برنامه آب‌وهوا، ابزارهای سه بعدی و واقعیت افزوده در Apple Maps و کنترل‌های جدید حریم خصوصی در تعدادی از برنامه‌ها می شود. همچنین دارای ویژگی‌های فوکوس جدید است که برای کاهش حواس‌پرتی در حین کار طراحی شده است. این نرم‌افزار برای کار با سخت‌افزار جدیدی که در طیف آیفون 13 دیده می‌شود بهینه شده است،و این به افزایش عملکرد آیفون 13 مینی و افزایش عمر باتری آن تا 5 ساعت در مقایسه با آیفون 12 مینی کمک می‌کند.

تفاوت آیفـون 13 میـنی با آیفون 12 مینی

در حالی که آیفون 13 مینی شکل و اندازه آیفون 12 مینی را حفظ کرده است، چند تفاوت قابل توجه وجود دارد. مینی 13 از تراشه جدیدتر و قدرتمندتر A15 Bionic در مقایسه با A14 در سری آیفون 12 بهره می برد. بخش دوربین نیز ارتقا پیدا کرده است و منظور تغییر در موقعیت لنز در پشت نیست. دوربین اصلی از یک سنسور جدید استفاده می‌کند و همچنین دارای لرزش‌گیر اپتیکال با تغییر سنسور (OIS) است که می‌تواند عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد. علاوه براین ظرفیت باتری تقریباً 10 درصد افزایش یافته است و از 2227 میلی آمپر ساعت به 2438 میلی آمپر ساعت رسیده است که منجر به بهبود باتری پشتیبان می شود. لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکل در مینی 13 می توان تعمیر آیفون 13 مینی را به مراکز تعمیرات اپل سپرد.

کیفیت ساخت آیفـون 13 میـنی

یکی از سوالاتی که برای تعداد زیادی از افراد در زمان خرید آیفون 13 مینی پیش می آید این است که آیا آیفون 13 مینی گوشی ظریفی است؟ قطعا خیر. چرا که کیفیت ساخت به همان اندازه آیفون های دیگر خوب است. دارای فریم آلومینیومی و بدنه شیشه ای سرامیکی ضد خش است و گوشی در دست کاملاً محکم به نظر می رسد. همچنین وزن آن تنها 141 گرم است و دارای یک پوشش اولئوفوبیک است تا اثر انگشت را از بین ببرد. آیفون 13 مینی دارای استاندارد IP68 حفاظت در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات است که به آن لایه ایمنی بیشتری می دهد. با وجود اینکه مینی 13 یک گوشی محکم و با کیفیتی می باشد اما درست همانند هر دستگاه دیگری به مراقبت نیاز دارد. در غیراین صورت مشکل پیدا کرده و کاربران را وارد به تعمیر آیفون 13 مینی خواهد کرد.

تعمیر آیفون 13 مینی

خرید آیفـون 13 میـنی

قبل از خرید آیفون 13 مینی. اول از خود بپرسید آیا با توجه به اینکه اکثر ما در سه تا پنج سال گذشته به نمایشگرهای بسیار بزرگتر عادت کرده ایم با یک صفحه نمایش کوچکتر راحت هستید؟ دوم اینکه حاضر هستیم و از نظر مالی توانایی این را داریم تا هزینه آن را بپردازیم؟ اگر پاسخ هر دو سوال مثبت است، پس به خرید آیفون 13 مینی بروید. این تا حد زیادی قدرتمندترین تلفن موجود در آن شکل فشرده است. نه تنها دارای پردازنده دقیقی است که حتی در گوشی‌های گران‌تر سری آیفون 13 یافت می‌شود، بلکه عملکرد دوربین نیز درجه یک است. صفحه نمایش واضح و پر جنب و جوش است و بلندگوهای با صدای کافی به تجربه تماشای فیلم در این دستگاه می افزایند. پس از خرید اگر گوشی بنا به هر دلیلی مشکل پیدا کرد هرگز تعمیر آیفون 13 مینی خود را به تعویق نیاندازید.

آیفون 13 مینی یکی دیگر از گوشی های خوب اپل است که امروزه تعداد زیادی از افراد آن را انتخاب می کنند. از آنجایی که این محصول ممکن است برای همه مناسب نباشد و به نیازهای آنها پاسخ ندهد به همین جهت باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج داد. عمر باتری در بهترین حالت متوسط ​​است و زمان شارژ نیز همینطور است. بنابراین آن را فقط در صورتی بخرید که یک گوشی جمع و جور و قدرتمند می خواهید، نه به این دلیل که ارزان ترین آیفون جدید است. زمانی تعمیر آیفون 13 مینی انجام می شود که گوشی از نظر صفحه نمایش، دوربین، باتری و غیره ایراد داشته باشد. مهمترین نکته در مورد تعمیر آیفون 13 مینی و تعویض قطعات آن مراجعه به معتبرترین مراکز تعمیرات اپل و استفاده از قطعات اورجینال است.

خدمات اپل آچار