تعمیر آیفون 12

تعمیر آیفون 12

آیفون 12 سطح پایه از سری گوشی های هوشمند 2020 اپل است. دوربین این گوشی با تراشه جدید از کیفیت بالایی برخوردار است و یک صفحه نمایش خیره کننده، ارتقا یافته از صفحه نمایش ال سی دی موجود در آیفون 11 بارگذاری شده است. دوربین آن تقریباً شبیه به آیفون 11 است . انتخاب آیفون 12 به عنوان بهترین انتخاب برای اکثر افرادی خواهد بود که به دنبال داشتن آخرین فناوری اپل در دستان خود هستند. عمر باتری مناسبی دارد، برای اکثر افراد اندازه خوبی دارد و طراحی جعبه‌ای آن جذاب است و حس تازه‌ای نسبت به مدل‌های اخیر می‌دهد. ...

رتبه دهی به این مطلب

آیفون 12 سطح پایه از سری گوشی های هوشمند 2020 اپل است. دوربین این گوشی با تراشه جدید از کیفیت بالایی برخوردار است و یک صفحه نمایش خیره کننده، ارتقا یافته از صفحه نمایش ال سی دی موجود در آیفون 11 بارگذاری شده است. دوربین آن تقریباً شبیه به آیفون 11 است . انتخاب آیفون 12 به عنوان بهترین انتخاب برای اکثر افرادی خواهد بود که به دنبال داشتن آخرین فناوری اپل در دستان خود هستند. عمر باتری مناسبی دارد، برای اکثر افراد اندازه خوبی دارد و طراحی جعبه‌ای آن جذاب است و حس تازه‌ای نسبت به مدل‌های اخیر می‌دهد. با وجود این، گوشی آیفون 12 نیز شبیه هر نوع گوشی دیگری ممکن است مشکل پیدا کند. در صورت بروز هر گونه مشکل باید برای تعمیر آیفون 12 دست به کار شوید. لازم به ذکر است که تعمیر آیفون 12 باید توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود.

تعمیر آیفون 12

قابلیت های مهم گوشی و تعمیر آیفون 12

یکی از مهمترین و اصلی ترین قابلیت های آیفون 12 این است که با استفاده از مهارت های نرم افزاری و چیدن تصاویر، عکاسی خیره کننده ای انجام می دهد. تمام کسانی که از دوربین این گوشی استفاده کرده اند متوجه کیفیت بالا آن شده اند. علاوه براین با استفاده از این گوشی می توان فیلم های باکیفیتی را گرفت. باز کردن سریع قفل و برخوردار بودن از امنیت مناسب یکی دیگر از قابلیت های آیفون 12 می باشد. دورهای آموزش تعمیرات اپل را با اپل آچار تجربه کنید.

با تراشه Bionic A14 در هسته خود، امکان بازی و استفاده سنگین را فراهم می کند. باتری آن یک روز کامل بدون شارژ ماندگاری دارد. لازم به ذکر است که این گوشی با قیمت بالایی به فروش می رسد به همین جهت در مراقبت و نگهداری از آن باید دقت کرد. تعمیر آیفون 12 زمانی الزامی است که یکی از قطعات آن دچار مشکل شود.

دوربین آیفون 12 اپل

در مبحث تعمیر آیفون 12 بهتر است با ویژگی های دوربین آن آشنا شوید. راه اندازی دوربین دوگانه آیفون 12 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f/1.6 با زاویه دید عریض تشکیل شده است که نسبت به نسل قبلی خود یک پله بالاتر است. دیافراگم کوچکتر باعث می شود نور بیشتری به سنسور برسد. دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر یک لنز فوق عریض است که برای تماشای مناظر وسیع و عکس‌های گروهی ایده‌آل است. حالت شب در آیفون 12 چیزی قابل مشاهده است و حتی با دوربین سلفی نیز کار می کند، چیزی که هنوز در هیچ سری قبلی آیفون شاهد آن نیستیم. اپل چندین فریم را با هم ترکیب می‌کند که آن را Smart HDR 3 می‌نامد که عکس‌ها را با پردازش داده‌ها، تشخیص چهره‌ها و اشیا و ادغام چندین عکس در بهترین عکس بهینه می‌کند. هر دو دوربین از این ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید بهره می‌برند. بنابراین حتی عکس‌های فوق عریض در شب نیز مناسب هستند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 12

عمر باتری اپل آیفون 12

آیفون 12 دارای باتری 2815 میلی آمپر ساعتی است که کوچکتر از باتری 3110 میلی آمپر ساعتی آیفون 11 است، اما به این سادگی نیست زیرا تراشه A14 Bionic در بهینه سازی عمر باتری کار بهتری انجام می دهد. با این اوصاف، هنوز از نظر طول عمر یک گام پایین تر است. خبر خوب این است که باتری آیفون 12 قبل از تمام شدن چیزهای زیادی را ارائه می دهد. یک روز کامل بدون نیاز به شارژر می توانید با گوشی کار کنید. این در مقایسه با آیفون‌های قبلی پیشرفته تر می باشد. از نظر شارژ، همانطور که قبلا ذکر کردیم، هیچ آداپتور برق در جعبه وجود ندارد. تنها چیزی که دریافت می کنید یک کابل USB-C به لایتنینگ است. در صورتی که احساس کردید باتری گوشی مشکل دارد باید تعمیر آیفون 12 را انجام دهید.

تعمیر برد آیفون 12

از آنجایی که برد اپل آیفون 12 دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد به همین جهت به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات در این گوشی به شمار می آید. برد در حقیقت یک نوع قطعه ای می باشد که وظیفه آن این است تا هماهنگی را میان قطعات گوشی به وجود آورد و اتصال را میان آنها برقرار کند. در صورتی که برد آیفون 12خراب شود و یا دچار مشکل شود دیگر گوشی قادر به عمل کردن نخواهد بود. بنابراین در چنین شرایطی تعمیر آیفون 12 ضروری می باشد. به دلیل اینکه برد در عملکرد صحیح گوشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند تعمیر آیفون 12 حتما باید توسط افرادی انجام گیرد که در زمینه ایرادات مربوط به برد و نحوه ترمیم آن دارای تخصص و مهارت کافی می باشند و از به روزترین و مناسب ترین ابزارآلات استفاده می کنند.

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون 12

یک اسپیکر آیفون به ترکیبی از عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری خود متکی است. بدون عیب‌یابی نمی‌توان به طور قطعی گفت که کدام مؤلفه آیفون 12 شما دلیل درست کار نکردن اسپیکر شما است. گاهی اوقات اگر کلید Ring/Silent شما به اشتباه چرخانده شود، بدون اجازه شما می‌تواند از طریق بلندگوی آیفون شما نویز کمی پخش کند. بنابراین بهتر است که این سوئیچ را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. حتی اگر آیفون شما روی زنگ تنظیم شده باشد، اگر صدا را خیلی کم تنظیم کرده باشید، ممکن است نتوانید از طریق بلندگو چیزی بشنوید. سریع ترین راه برای تنظیم صدا این است که قفل آیفون خود را باز کنید و از دکمه های تنظیم صدا در کنار دستگاه خود استفاده کنید. اگر با امتحان کردن این روش ها باز هم اسپیکر کار نکرد باید  تعمیر آیفون 12 شما برای تعمیر یا تعویض اسپیکر آن انجام شود.

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون 12

خراب شدن سوکت شارژ گوشی یکی از مشکلاتی می باشد که باید آن را جدی گرفت. متاسفانه تعداد زیادی از کاربران نسبت به تعمیر آیفون 12 خود بی تفاوت هستند و یا تعمیر و تعویض سوکت شارژ آن را به تعویق می اندازند. در صورتی که سوکت شارژ گوشی خراب گردد باعث می شود تا گوشی شارژ نشود. از آنجایی که قیمت گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش می باشد کاربران بسیاری از مشکلات از جمله شکسته شدن صفحه نمایش موبایل را سخت نمی گیرند و در صورتی که همچنان استفاده از گوشی امکان پذیر باشد دیگر برای تعمیر آن اقدام نمی کنند. ولی در صورت آسیب دیدن سوکت شارژ موبایل شما بدون شک گوشی شما خاموش خواهد شد. مشکل شارژ، شناخته نشدن موبایل به وسیله کامپیوتر و امکان پذیر نبودن همگام سازی داده علائم خرابی سوکت شارژ هستند.

تعمیر آیفون 12

تعمیر گوشی آیفون 12 آب خورده

در حالی که آیفون 12 ضد آب نیست دارای میزان مقاومت بالایی در برابر آب است. به گفته اپل، این بدان معناست که تمام مدل های آیفون 12 می توانند تا 30 دقیقه در عمق 20 فوتی (6 متری) آب غوطه ور شوند بدون اینکه آسیبی ببینند. با این حال، اپل بیان می کند که مقاومت آیفون 12 در برابر آب به مرور زمان کاهش می یابد و مورد توجه قرار دادن این نکته مهم است زیرا آسیب دیدن گوشی بر اثر مایعات تحت ضمانت اپل نیست، بنابراین در صورت خراب شدن باید یک آیفون جدید بخرید. اگر آیفون شما در اثر آب آسیب دیده است ممکن است مجبور شوید آن را تعویض کنید. برای تعمیر آیفون 12 که آب خورده است توصیه می شود به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه نمایید که کار تعمیر آیفون 12 شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

نشانه های آسیب دیدن آیفون 12 بر اثر آب

همه مدل های آیفون 12 دارای نشانگر تماس مایع (LCI) داخلی هستند که در صورت تماس با مایع از سفید به قرمز تبدیل می شود. با باز کردن سینی سیم کارت در زیر دکمه پاور در کنار آیفون 12 خود می توانید این برچسب را پیدا کنید. برای باز کردن سینی سیم کارت، از یک گیره کاغذ یا یک شی بلند و نوک تیز دیگر استفاده کنید.  سپس سینی سیم کارت را بردارید و آیفون خود را زیر نور قرار دهید. LCI را زیر یک شماره سریال کوچک خواهید دید. اگر جایی در داخل پورت سیم کارت قرمز دیدید، به این معنی است که مایع داخل آیفون شما رفته و احتمالاً از آب آسیب دیده است. توصیه می شود انجام این کار را به افراد متخصص بسپارید و هرگز خودتان برای تعمیر آیفون 12 اقدام نکنید.

تعمیر بلوتوث آیفون 12

تعدادی از دارندگان آیفون 12 مشکلات بلوتوث دستگاه خود را گزارش کرده اند. آنها چون نمی توانند سایر دستگاه های بلوتوث را در حالت جفت شدن ببینند بنابراین مجبور می شوند تعمیر آیفون 12 را انجام دهند.. دارندگان آیفون 12  از زمان به‌روزرسانی‌های متعدد iOS با این مشکل روبرو شده اند. اولین کاری که هنگام عیب یابی مشکلات بلوتوث آیفون 12 باید انجام دهید این است که مطمئن شوید خود لوازم جانبی بلوتوثی که به آن وصل می کنید مشکلی نداشته باشد. بنابراین سعی کنید با مک، رایانه شخصی یا هر دستگاه دیگری به لوازم جانبی متصل شوید و ببینید آیا همه چیز خوب کار می کند یا خیر. اگر نکته ذکر شده برای شما کارساز نبود، می‌توانید دستگاهی را که با آن جفت کرده‌اید از تنظیمات فراموش کنید و سپس دوباره وصل کنید. اگر همچنان بلوتوث گوشی شما مشکل داشت بهتر است تعمیر آیفون 12 را به صورت تخصصی انجام دهید.

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 12

آیا با مشکل تخلیه باتری آیفون 12 خود مواجه هستید؟ آیا باتری آیفون 12 شما سریعتر از حد معمول خالی می شود؟ اگر پاسخ هر یک از سؤالات بله است، یا اگر در آیفون 12 خود با مشکل دیگری در ارتباط با باتری مواجه هستید لازم است که برای تعمیر یا تعویض باتری گوشی آیفون 12 خود اقدام نمایید. اگر در مدل‌ آیفون 12 خود با مشکل تخلیه باتری مواجه هستید باید بررسی کنید که آیا آیفون شما آخرین نسخه نرم‌افزار را اجرا می‌کند یا خیر. اپل مرتباً رفع باگ‌ها و وصله‌های امنیتی مهم را منتشر می‌کند تا از عملکرد روان‌تر و بهبود تجربه کاربری کلی در آیفون شما اطمینان حاصل کند. بنابراین، مطمئن شوید که آیفون شما آخرین نسخه پایدار iOS 14 را اجرا می کند. پس از بررسی این موضوع اگر مشکل رفع نشد تعمیر آیفون 12 الزامی است.

تعمـیر یا تعویض دوربین آیفـون 12

جایگزینی قطعات اصلی صدمه دیده اپل با قطعات غیراصلی یک روش رایج است که توسط بسیاری از مراکز خدمات تعمیر اپل 12 ارائه می شود. iOS 14 می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند. یعنی دارای یک سیستم داخلی است که می تواند یک دوربین غیر اصلی را تشخیص دهد و با یک پیام خطا به کاربر اطلاع دهد. اپل با یک ویژگی جدید که مستقیماً در سیستم عامل iOS 14.4 تعبیه شده است می‌خواهد به جلوگیری از خدمات ناموفق کمک کند. به عبارت دیگر، تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که کاربران دستگاه های خود را توسط مراکز خدمات مجاز یا توسط تکنسین های معتبر با استفاده از قطعات یدکی اصلی اپل تعمیر می کنند. هنگامی که برای تعمیر آیفون 12 خود جهت ترمیم یا تعویض دوربین آن اقدام می کنید مطمئن شوید که تعمیرکار از قطعه اصلی استفاده کرده است.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 12

عوض کردن گلس ال سی دی موبایل آیفون 12 به عنوان یکی از تعمیرات تخصصی در زمینه تعمیر آیفون 12 به شمار می آید. در صورتی که شیشه رویی نمایشگر ترک خورده و تاچ و ال سی دی آن کاملا صحیح و سالم می باشد لازم است که یک گلس اصلی جایگزین گلس آسیب دیده شود. مراکزی که در زمینه ارائه خدمات تعمیر آیفون 12 فعالیت دارند جهت تعویض گلس ال سی دی این گوشی برای اینکه گلس و تکه های شکسته آن را جدا کنند پیشرفته ترین تجهیزات را به کار می برند. علاوه براین کلیه کارشناسان تعویض این قطعه را به صورت تخصصی انجام می دهند. در پروسه تعویض گلس شکسته شده اول برداشته شدن گلس شکسته از روی صفحه نمایش گوشی صورت می گیرد و سپس قطعه جدید به وسیله چسب مخصوص و دستگاه لمینت روی صفحه نمایش پرس خواهد شد.

تعمیر آیفون 12

هزینه تعمـیر آیفـون 12

لازم است این نکته را ذکر کنیم که برای تعمیر آیفون 12 باید هزینه های بالایی را صرف کنیم. البته زمانی قیمت دقیق انجام تعمیرات این گوشی مشخص می گردد که ابتدا مشکل و ایراد آن تشخیص داده شود. اما به طور کلی میزان هزینه تعمیر آیفون 12 در مقایسه با آیفون 11 بیشتر می باشد. دلیل بالا بودن هزینه تعمیر هم این است که نمایشگر مدل آیفون 12 به پنل OLED ارتقاء یافته است. در صورتی که می خواهید مجبور به پرداخت هزینه های بالا جهت ترمیم و تعمیر این گوشی نشود توصیه می شود که تا حد امکان از وارد شدن ضربه به آیفون 12 خود و یا آسیب دیدن آن جلوگیری نمایید. از آنجایی که قیمت تعویض دوربین، صفحه نمایش و غیره این گوشی زیاد است همیشه مراقب باشید که گوشی از دست شما به زمین سقوط نکند.

تعمـیر یا تعویض تاچ ال سی دی آیفـون 12

در صورتی که کوچکترین سهل انگاری کنید و گوشی آیفون 12 شما روی زمین بیفتد تاچ ال سی دی آن شکسته خواهد شد. از آنجایی که این قطعه به عنوان یکی از قسمت های اصلی و مهم هر گوشی هوشمند به شمار می آید بدون اینکه قصد داشته باشید برای تعمیر آیفون 12 جهت ترمیم این قطعه اقدام نمایید عملا نمی توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. تعداد زیادی از سفارش های عوض کردن تاچ ال سی دی به آیفون های اپل مربوط می باشند.  ال سی دی آیفون در مقابل ضربه خوردن نمی تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. اما در صورتی که یک گلس با استحکام بالا بر روی آن انداخته شود می توان از آسیب دیدن این قطعه جلوگیری کرد. اگر بنا به هر دلیلی تاچ ال سی دی آیفون 12 شما شکست باید تعمیر آیفون 12 را انجام داد.

تفاوت ال سی دی اصلی اورجینال با ال سی دی کپی آیفون 12

عرضه ال سی دی آیفون 12 در دو نوع اصلی و های کپی یا غیراصلی انجام می شود. ال سی دی اصلی یک نوع ال سی دی می باشد که کمپانی اپل آن را تولید کرده است. در حقیقت ال سی دی اورجینال درست شبیه همان ال سی دی فابریک می باشد که بر روی گوشی آیفون 12 است. به طوری که کیفیت آن به اندازه تاچ ال سی دی آیفون شما می باشد. در صورتی که قصد دارید ال سی دی اصلی را بر روی آیفون خود نصب نمایید باید بدانید که این نوع ال سی دی دارای قیمت بالایی می باشد و هزینه آن با نمونه های کپی به هیچ وجه قابل قیاس نیست. بنابراین زمانی که می خواهید تعمیر آیفون 12 خود را به مراکز تعمیرات اپل بسپارید مطمئن شوید که ال سی دی اصلی را بر روی گوشی شما نصب کرده است.

تعمـیر صفحه نمایش آیفـون 12

گاهی اوقات تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی باعث کار نکردن صفحه نمایش لمسی آیفون 12 شده است کمی سخت است. پردازنده و نرم افزار آیفون 12 وظیفه تفسیر ورودی از صفحه نمایش لمسی را بر عهده دارند. هنگامی که آنها به درستی کار نمی کنند، صفحه نمایش در یک برنامه پاسخ نمی دهد یا با صفحه رمز عبور کند پاسخ نمی دهد همیشه نتیجه یک مشکل نرم افزاری است. صفحه نمایش لمسی آیفون 12 از پنل شیشه ای و دیجیتایز تشکیل شده است. پنل شیشه ای لایه محافظ بالایی است و تحت تأثیر  کثیفی یا رطوبت قرار می گیرد. دیجیتایزر در واقع همان شیشه ای نیست که شما آن را لمس می کنید. درست در زیر لایه شیشه قرار دارد و مسئول تشخیص لمس است. هنگامی که دیجیتایزر خراب شود به هیچ وجه به لمس پاسخ نمی دهد باید تعمیر آیفون 12 انجام شود.

در حال حاضر تعمیر آیفون 12 که به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های اپل به شمار می آید رواج زیادی پیدا کرده است. این گوشی توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود جلب کند و در میان آنها به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند. شکی در این وجود ندارد گه این گوشی آیفون محبوب و پرطرفدار ممکن است بر اثر ضربه خوردن، افتادن بر روی زمین، نفوذ آب و طوبت و بسیاری از دلایل دیگر دچار مشکل و آسیب دیدگی شود. کاربران آیفون 12 باید بدانند که این گوشی خیلی حساس می باشد. بنابراین تعمیر آیفون 12 و رفع کوچکترین مشکل آن را نباید به روزهای آینده موکول کرد. در غیراین صورت احتمال اینکه مجبور به تعویض قطعات شوید و یا برای خرید یک گوشی آیفون 12 جدید اقدام نمایید بسیار زیاد خواهد بود.

خدمات اپل آچار