تعمیر آیفون 12 مینی

تعمیر آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی یکی از مدل های مختلف گوشی تولید شده توسط شرکت اپل است. با وجود آنکه گوشی های آیفون از جمله آیفون 12 مینی بسیار مقاوم هستند و یرای ساخت آنها از قطعات باکیفیتی استفاده می شود، اما ممکن است پس از مدتی استفاده بر اثر دلایل مختلف دچار خرابی شود. خرابی گوشی آیفون ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. فقط باید بدانید در هنگام تعمیر چه کاری باید انجام دهید. از مشکلات شایعی که برای آیفون 12 مینی ایجاد می شود، می توان به شکستن صفحه نمایش، خراب شدن باتری، سوختن برد، اسپیکر و غیره اشاره ...

رتبه دهی به این مطلب

آیفون 12 مینی یکی از مدل های مختلف گوشی تولید شده توسط شرکت اپل است. با وجود آنکه گوشی های آیفون از جمله آیفون 12 مینی بسیار مقاوم هستند و یرای ساخت آنها از قطعات باکیفیتی استفاده می شود، اما ممکن است پس از مدتی استفاده بر اثر دلایل مختلف دچار خرابی شود. خرابی گوشی آیفون ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. فقط باید بدانید در هنگام تعمیر چه کاری باید انجام دهید. از مشکلات شایعی که برای آیفون 12 مینی ایجاد می شود، می توان به شکستن صفحه نمایش، خراب شدن باتری، سوختن برد، اسپیکر و غیره اشاره کرد. در صورت بروز این خرابی ها برای آیفون 12 باید نسبت به تعمیرات آن حساس بود، چرا که گوشی های آیفون را باید با دقت و ظرافت خاصی تعمیر نمود. برای تعمیر آیفون 12 مینی حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

شرکت اپل گوشی های آیفون خود را بسیار بادوام و با نرم افزار قوی طراحی و تولید کرده است. این گوشی از امنیت بالایی برخوردار هستند و نمی توان به این راحتی به گوشی های آیفون نفوذ کرد. اما باید بدانید که می توان به نرم افزار این گوشی ها صدمه رساند و احتمال دارد به خاطر نصب بدافزار عملکرد گوشی شما مختل شود و یا بعد از مدتی متوجه هنگ شدن گوشی خود شوید. مشکلات نرم افزاری که برای آیفون 12 مینی ایجاد می شود را می توان در زمان کوتاهی و به آسانی رفع کرد، اما لازم است بدانید که این کار به علم کافی و در اختیار داشتن نرم افزارهای مربوطه نیاز دارد. پس بهتر است برای تعمیر آیفون 12 مینی خود، مرکز تعمیراتی با سابقه ای را انتخاب کنید. اکثر مشکلاتی که برای گوشی های آیفون ایجاد می شود، به دلیل آسیب های سخت افزاری است که این آسیب ها شامل شکستگی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری و خرابی قطعات دیگر می باشد.

تعمیر آیفون 12 مینی

تعمیر گوشی های آیفون شرکت اپل، از جمله تعمیر آیفون 12 مینی به تسلط و تخصص خاصی نیاز دارد. امکان دارد به خاطر استفاده اشتباه و یا وقایع پیش بینی نشده، گوشی شما نیازمند تعمیر باشد. شرکت معروف و معتبر اپل گوشی هایی تولید می کند که قیمت بالایی دارند و علاه بر این تعمیر آنها به دلیل حساسیت زیاد، به دقیت فراوان نیاز دارد. پس باید  ابتدا یک تعمیرکار ماهر و باتجربه پیدا کنید. مدت زمان تعمیر آیفون 12 مینی با توجه به اینکه چه قطعه ای خراب شده باشد، فرق می کند. اما معمولا بین 24 تا 48 ساعت تعمیر آیفون 12 مینی طول می کشد. البته باید بدانید اگر خرابی آن جزئی باشد، ظرف چند ساعت مشکل برطرف خواهد شد. هرچند گوشی ‌های شرکت اپل از جمله آیفون 12 مینی کیفیت بالایی دارند، اما این به معنای خراب نشدن آن ها نیست. در ادامه با چند مورد از مشکلات آیفون که موجب تعمیرآن می ‌شود، آشنا می شویم:

تعمیر برد آیفون 12 مینی

برد یکی از بخش های مهم گوشی آیفون 12 مینی محسوب می شود. برد این مدل گوشی همچون دیگر آیفون ها، دارای متعلقات زیادی مانند پردازنده، رم، ای سی تغذیه و غیره می باشد که ممکن است به دلایل گوناگون صدمه ببیند. از جمله عواملی که در آسیب دیدن این قطعه موثر هستند، شامل استفاده اشتباه از شارژر و یا کابل نامناسب، آب خوردگی، ضربه شدید و یا خرابی باتری می باشد. تعمیر برد آیغون 12 مینی به راحتی امکانپذیر نیست و فقط کسانی قادر به انجام دادن این کار هستند که تخصص و دانش این کار را داشته باشند. متخصص پس از عیب یابی برد را تعمیر می کند، اما اگر برد قابل تعمیر نباشد، آن را تعویض خواهد نمود. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر iphone 12 mini

ممکن است به دلایل مختلفی  لنز دوربین  شکسته شود و مجبود به تعمیر دوربین آیفون 12 مینی خود شوید.  بی شک یک دوربین معیوب شما را با چالش مختلفی مواجه خواهد کرد و عملکرد دستگاه شما را کاهش خواهد داد  عکس ها و سلفی های شما را خراب خواهد کرد . به طور کلی در چنین شرایطی بهترین راه مراجعه به مرکزی معتبر جهت تعمیر آن می باشد. این مجموعه همواره تعمیر دوربین آیفون 12 مینی شما رد کوتاه ترین زمان با تخصص بالایی انجام داده و در قیمت مناسبی به شما تحویل خواهند داد. 

هزینه تعمیر آیفون 12 مینی iphone 12 mini

پس از اینکه موفق به یافتن مرکز معتبر جهت تعمیر دوربین آیفون 12 مینی گشتید، مهمترین دغدغه، اجرت و دستمزد تعمیرکار و هزینه درست کردن گوشی خواهد بود. به طور کلی تعمیرات دستگاه های آیفون با مدل های مختلف در مقایسه با تعمیر درگیر برند های موجود در بازار گران تر خواهد بود. در واقع دلیل این هزینه بیشتر می تواند منحصربفرد بودن، تعمیرپذیری و قطعات خاص این گجت هوشمند باشد. به طور کلی ممکن است هزینه های تعمیر دوربین های جلو و عقب متفاوت باشد.

هزینه تعمیر آیفون 12 مینی از این موضوع جدا نخواهد بود چرا که این نوع گوشی نیز از گوشی های محبوب برند اپل می باشد. در این میان موضوعی که اهمیت دارد این است که ایراد آیفون شما به دست متخصص آموزش دیده و با تجربه رفع شود تا اطمینان خاطر شوید. چرا که در صورت عدم توجه به این موضوع هزینه ی بیشتری متحمل خواهید شد. این مجموعه با برخورداری از تکنسین های با تجربه و مهارت بالا با سرعت بالایی محصول شما را تعمیر خواهند کرد.

اگر بخواهیم هزینه را در نظر بگیریم، می توان گفت تعمیر آیفون 12 مینی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شود. تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون 12 مینی و تعمیرات سخت افزاری آیفون 12 مینی. همان طور که می دانید تعمیرات نرم افزاری آیفون 12 مینی هزینه کمتری دارد. تعمیرات سخت افزاری وقت بیشتری از تعمیرکار می گیرد و همچنین اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، بدون شک هزینه تعمیر آیفون 12 مینی بیشتر هم خواهد شد.

در مجموع هنگامی می توان میزان دقیق هزینه ها را تخمین زد که گوشی شما کاملا توسط استادکار مورد بررسی قرار گیرد. بعد از عیب یابی هزینه تقریبی تعمیر گوشی آیفون به شما ارائه می شود که در طول پروسه تعمیرات اگر ققطعات بیشتری نیاز باشد، میزان هزینه تغییر خواهد کرد. البته این تغییرات قبل از انجام با مالک گوشی هماهنگ می شود و اگر مشتری رضایت داشته باشد، تعمیرات انجام و هزینه نهایی تعمیر گوشی آیفون 12 مینی افزوده خواهد شد.

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون 12 مینی

اسپیکر یکی از قطعات اصلی و ضروری برای هر موبایلی است که این قطعه گاهی با مشکل مواجه می شود. ضربه، افتادن گوشی از دست، فشار زیاد به دستگاه و بلندگوی آن که منجر به شکستگی قسمتی از کپسول بازر می شود، از جمله دلایلی است که باعث خش خش صدا هنگام پخش از بلندگو می شود و کیفیت و قدرت صدای دستگاه را کاهش می دهد.

عامل دیگری که باعث خرابی و مختل شدن عملکرد اسپیکر می شود، آب خوردگی است، گوشی آیفون 12 مینی دارای استاندارد IP بوده و در مقابل نفوذ آب و همچنین گرد و غبار استقامت می کند. اینکه عملکرد گوشی به دلیل آبخوردگی مختل شود، به ندرت اتفاق می افتد. اما با این وجود، ورود رطوبت حتی به مقدار کم از کناره های گوشی و از سوراخ های خروجی اسپیکر آیفون 12 مینی، می تواند باعث آسیب رسیدن به اسپیکر شود.

البته باید بدانید که گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری و تنظیمات اشتباه موجب کم شدن کیفیت عملکرد اسپیکر می شود که با آپدیت و زمان گذاشتن می توان این مشکل را از قسمت تنظیمات مربوط به بلندگو برطرف کرد. همچنین مسدود شدن و گرفتگی مجرای خروجی صدا به خاطر جرم، گرد و خاک هم می تواند کیفیت صدای گوشی را تغییر بدهد.

تعمیر آیفون 12 مینی

گوشی آیفون 12 مینی شرکت اپل یکی از محصولات جدید و رده بالای این شرکت محسوب می شود که از نظر قیمت نیز گران می باشد. این گوشی نسبت به برندهای دیگر از کیفیت و عملکرد بهتری بهره مند است. اسپیکر گوشی پس از بررسی و عیب یابی توسط تعمیرکار، تعمیر می شود. به شرط آنکه تعمیرکار از مهارت و دانش مورد نیاز برای تعمیر آیفون 12 مینی را داشته باشد. در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشد، تعویض می شود.

تعویض اسپیکر گوشی آیفون 12 مینی و جداسازی صفحه نمایش این گوشی از روی شاسی، می تواند دشوار ترین کار تعمیرات آن باشد که افزون بر برخورداری از علم و شناخت قطعات و زمان گذاشتن برای یادگیری تعمیرات به تجهیزات گوشی آیفون مانند وسایل قاب باز کن(آی اسکلک)، پیچ گوشتی های مخصوص، پنس، پیک، اسپاتول و آی اپنر نیاز است. اگر این ابزار را در اختیار نداشته باشید، قادر به تعمیر آیفون 12 مینی نخواهید بود.

به منظور تعویض اسپیکر لازم است ابتدا صفحه نمایش از روی گوشی جدا شود، آنگاه پیچ هایی که اسپیکر را به قاب گوشی وصل کرده اند، با پیچ گوشتی سه سو باز شوند. سپس با پنس سر کج، کناره بلندگو را بگیرید و از جای خود بلند کنید، باید توجه داشته باشید که اسپیکر را با چسب جزئی در جای خود سفت کرده اند.

گوشی آیفون 12 مینی چندین بلندگو دارد. اسپیکر مکالمه برای تماس می باشد و کپسول زنگ گوشی برای وقتی است که تلفن شما زنگ می خورد یا در حال گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود هستید. در صورت نشنیدن صدا می تواند از مشکلات سخت افزاری باشد. می توانید مشکل صدای گوشی آیفون 12 مینی خود را با استفاده از خدمات ما حل کنید.

تعویض بدنه اصلی آیفون 12 مینی

بدنه اصلی آیفون 12 مینی بسیار مقاوم بوده و کیفیت بالایی دارد. اما ممکن این قطعه در شرایط نامناسبی قرار بگیرد و آسیب ببیند. این شرایط می تواند فشار، ضربه سخت، ورود رطوبت و مایعات به بدنه اصلی باشد که موجب می گردد شما نتوانید از آیفون خود به راحتی استفاده کنید.

همچنین اگر بدنه اصلی آیفون شما دچار خط و خش شده باشد و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشد، می توانید بدنه اصلی آیفون خود را تعویض کنید. شما قادر هستید با استفاده از تعویض بدنه شاسی آیفون خود، رنگ دیوایس خود را متحول کنید.

به منظور تعویض بدنه اصلی گوشی آیفون 12 مینی، گوشی را باز کرده و باتری و مادربرد روی قاب نصب می گردد. این کار دشوار بوده و به تنهایی قادر به انجام آن نخواهید بود، پس بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

برای تعویض بدنه آیفون به تجهیزات مختلفی مانند پیچ گوشتی های سری T و چهارسو، پد حرارتی، پنس و غیره نیاز دارید. فراموش نکنید تعویض بدنه اصلی آیفون 12 مینی به دانش و تجربه کافی نیاز  دارد.

تعمیر آیفون 12 مینی

تعویض دوربین اصلی آیفون 12 مینی

آیفون 12 دارای دوربین دوربین اصلی و دوربین سلفی است که امکان دارد به علل مختلف مانند صدمات فیزیکی، آبخوردگی، و غیره کار نکند. در بیشتر موارد معیوب بودن و کاهش کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری در دوربین های گوشی آیفون 12 مینی به دلیل شکسته شدن و یا افتادن خط و خش روی لنز دوربین ها می باشد که برخی مواقع نیازی نیست دوربین و فلت ها را به طور کامل تعویض کنید. اما اگر هر کدام از عوامل فوق باعث خرابی دوربین ها شوند، مجبور هستید آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

تعمیر گوشی آیفون  12 مینی آب خورده

در صورتی که آیفون 12 مینی شما در استخر، وان حمام و یا هر مکان دیگری خیس شد و آب و مایعات به داخل گوشی راه یافت. باید سریعا گوشی را از آب خارج کرده و خشک کنید و به مرکز تعمیرات معتبری مراجعه کنید.

آب خوردگی یکی از مشکلاتی است که برای برخی از گوشی های آیفون اتفاق می افتد. نمایندگی های اپل و مراکز معتبر از تجهیزات پیشرفته و دستگاه های عیب یاب مخصوصی برخوردارند و می توانند قطعات آب خورده و خراب را شناسایی کنند. بعد از عیب یابی قطعات سخت افزاری که آسیب جدی دیده اند و قابل تعمیر نیستند با نسخه اورجینال جایگزین می شوند.

تعمیر آیفون 12 مینی

تعویض پورت شارژ آیفون 12 مینی

یکی از مشکلاتی که برای آیفون 12 مینی پیش می آید و موجب تعمیر آیفون 12 مینی می شود، این است که پس از اتصال گوشی از طریق کابل شارژ به پریز یا پورت کامپیوتر، می بینید دستگاه شارژ نمی شود و کامپیوتر آن را شناسایی نمی کند. بدین ترتیب شما کابا شارژر را تعویض نموده و آداپتور جدید تهیه می کنید، اما باز هم گوشی شارژ نمی شود. در این حالت اول سوکت شارژرا بررسی می کنید، در صورت سالم بودن باتری را چک می کنید و اگر باتری سالم بود،به سراغ فلت شارژ می روید. در این هنگام گوشی به دلیل نداشتن شارژ، روشن نمی شود که می تواند یک مشکل بزرگ برای کاربر به شمار آید. در این شرایط فقط با تعویض فلت شارژ است که قادر خواهید بود کیفیت شارژ شدن گوشی را به حالت اولیه برگردانید.

فلت شارژ گوشی iPhone 12 Mini  را نمی توان تعمیر کرد و اگر خراب شود فقط یک راه دارید و آن تعویض است. تعویض این قطعه کار دشواری نیست، اما برای تعویض به تجهیزات و ابزارهای مجهزی نیاز دارید و همچنین یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه تا قادر باشد صفحه نمایش را از روی بدنه اصلی آیفون جدا کند تا بتواند برخی از قطعات مانند موتور تپتیک، بلندگو، و غیره را بردارد. فلت شارژ که بر روی درب پشت آیفون قرار دارد را برداشته و با یک فلت جدید و اورجینال تعویض می کند. این کار ریسک بالایی دارد، چراکه هر گونه بی دقتی و اشتباه می تواند قطعات دیگر گوشی را خراب کند. بنابراین برای تعمیر آیفون 12 مینی باید به یک مرکز مطمئن مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 12 مینی

تعویض قاب پشت آیفون 12 مینی

قاب پشت آیفون یکی از قطعات مهم آیفون 12 مینی محسوب می شود که ممکن است به دلایل مختلف صدمه ببیند. قاب پشت آیفون 12 مینی در صورت آسیب دیدن باید تعویض شود که این کار با جدا کردن آن با استفاده از دستگاه لیزر و سپس نصب درب پشت شیشه ای روی قاب پشت صورت می گیرد. این روش هم ایمن بوده و هم کم هزینه تر است، چون در این حالت آیفون گران قیمت شما باز نمی شود و قطعات داخلی مانند پد شارژ آسیبی نمی بیند. صرفا با دستگاه لیزر، قاب پشت آیفون را در زمان کوتاهی اسکن نموده و چسب های زیر خاصیت خود را از دست داده و خرده های شکسته گلس به آسانی جدا می شوند و یک درب جدید جایگزین آن می شود.

تعویض دوربین جلویی آیفون 12 مینی

ایفون 12 مینی یکی از گوشی های پرچمدار و باکیفیت است که شرکت اپل برای دوربین جلویی این گوشی از قطعه باکیفیت استفاده کرده است. این دوربین دوگانه بوده و 12 مگاپیکسل است. دوربین سلفی آیفون 12 مینی با استفاده از یک محافظ شیشه ای گوریلا گلس نگهداری می شود؛ با این وجود ممکن است گوشی به دلیل ضربه شدید در نتیجه افتادن گوشی از دست کاربر یا برخورد جسم نوک تیز دچار مشکلاتی شود. حتی ممکن است لنز دوربین نیز بشکند. این مشکلات می تواند شامل موارد زیر شود:

  • به وجود آمدن لکه و خال
  • کار نکردن دوربین
  • پرش دوربین
  • عمل نکردن فیس آیدی
  • عمل نکردن حسگر مجاورت

اگر این مشکلات برای گوشی آیفون شما ایجاد شد، باید این قطعه را با یک قطعه اورجینال تعویض کنید. این تضمین برای شما وجود دارد که پس از تعویض دوربین، همان کیفیت سابق را خواهد داشت

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 12 مینی

پس از خرابی صفحه نمایش، دومین مشکل رایج در گوشی آیفون 12 مینی، خراب شدن باتری می باشد. باتری ها از مواد مخصوصی که دارای پوشش سختی هستند، ساخته شده اند. باتری گوشی آیفون 12 مینی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2227 میلی آمپر می باشد. همان طور که می دانید باتری ها عمر کمی دارند و هر دفعه که چرخه شارژ را طی می کنند، عمر آن ها کاهش پیدا می کند. عواملی مانند ورم کردن باتری، شارژ شدن ناگهانی، خالی شدن ناگهانی شارژ، داغ شدن باتری نشان دهنده خرابی باتری هستند.

قطعات گوشی شرکت اپل بسیار باکیفیت هستند و باتری آیفون 12 مینی نیز طبق رویه این شرکت تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد، اما اگر در طولانی مدت از روش های غلط برای شارژ باتری استفاده کنید، ماندگاری باتری گوشی آیفون شما خیلی زود کم می شود و ناچار می شوید باتری گوشی خود را تعویض کنید.

شارژ کردن گوشی با شارژد تقلبی و یا شارژر گوشی های برند دیگر، پس از شارژ کامل همچنان گوشی را در حالت شارژ قرار دادن، استفاده سنگین از گوشی با باتری کم، کار با گوشی و خاموش شدن آن به خاطر تمام شدن باتری به کرات، از جمله روش های اشتباه استفاده از باتری گوشی آیفون 12 مینی هستند.

 

تعمیر آیفون 12 مینی

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 12 مینی

تعمیر دوربین گوشی آیفون از جمله مشکلات شایعی است که اتفاق می افتد و از دید اکثر افراد دوربین یکی از قسمت های مهم و کاربردی هر موبایلی محسوب می شود. تعمیر آیفون 12 مینی از جمله خدمات تخصصی تعمیرات آیفون است که به وسیله قطعات اصلی و روکاری این مدل گوشی توسط متخصصان باتجربه و دوره دیده و با برخورداری از ابزارها و تجهیزات مدرن تعمیر انجام می گیرد. یک دوربین خراب می تواند از عملکرد گوشی همراه شما بکاهد و عکس و سلفی های شما را بی کیفیت کند. تعمیر دوربین جلو و عقب هزینه های متفاوتی را شامل می شود.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد طرفدار گوشی آیفون هستند، دوربین باکیفیت آن است. به همین علت خراب شدن دوربین می تواند بسیار آزاردهنده باشد. آب خوردگی یکی از عواملی است که به طور مستقیم بر کیفیت گوشی تاثیر می گذارد. خط و خش نیز می تواند کیفیت دوربین را کاهش دهد. از این رو برای رفع خط و خش و تعمیر آیفون 12مینی خود به نمایندگی های اپل و مراکز معتبر مراجعه کنید. در این مراکز در صورت قابل تعمیر نبودن دوربین آن را تعویض می کنند.

در حال حاضر تولیدکنندگان تلفن همراه، سعی می کنند کیفیت دوربین گوشی های تولیدی خود را افزایش دهند و همواره در آپدیت محصولات خود دوربین را در اولویت قرار می دهند و تلاش می کنند دوربین های تلفن همراه خود را با استانداردها و کیفیت های روز دنیا تولید کنند. این قطعه نیز همچون سایر قطعات تلفن همراه دارای عمر مفیدی بوده و پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شده و نیازمند تعمیرات می شود.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 12 مینی

گلس آیفون 12 مینی از جمله قطعاتی است که امکان آسیب دیدن آن زیاد است. تعویض گلس ال سی دی گوشی iPhone 12 mini به وسیله ابزارهای پیشرفته و توسط تعمیرکار حرفه ای انجام می شود. تعویض گلس ال سی دی کار راحتی نیست به خصوص اگر گوشی شما پرچمدار و با برچسب قیمت بالا باشد که از صفحه نمایش گران قیمتی برخوردار هستند و با کوچکترین اشتباه و بی دقتی، آسیب زیادی به تاچ ال سی دی آن وارد شده و برای کاربر هزینه زیادی تحمیل می شود.

تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی iPhone 12 mini با جدا کردن گلس صدمه دیده که لایه اول روی صفحه نمایش است، شروع می شود و آنگاه یک گلس ال سی دی جدید و اورجینال برای گوشی نصب می شود. این عملیات در مرکز ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ابزارهای مجهز زیر نظر متخصصان باتجربه و حرفه ای در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و با ضمانت کیفیت صفحه نمایش گوشی آیفون 12 مینی را برای شما باز می گرداند.

تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون 12 مینی یکی از خدمات متداول تعمیرات موبایل به حساب می آید که این کار در زمان آسیب دیدگی صفحه نمایش و ترک برداشتن روی صفحه ضروری است. برای تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی iPhone 12 mini، شیشه سرامیکی روی صفحه را با روش مخصوصی برمی دارند و یک قطعه گلس اورجینال را جایگزین قبلی می کنند.

گلس استفاده شده برای ال سی دی گوشی آیفون 12 مینی دارای جنس سرامیکی بوده و بر اساس ادعای شرکت اپل، دوام و استقامت این محافظ سرامیکی نسبت به گلس های ماقبل خود تا 4 برابر افزایش پیدا کرده است. پس احتمالا دارندگان آیفون 12 مینی کمتر برای تعویض گلس به تعمیراتی مراجعه می کنند. اما با این وجود احتمال می رود شیشه سرامیکی به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی، توانایی تحمل ضربات شدید را نداشته باشد و یا به خاطر افتادن از دست و برخورد با اشیاء سخت آسیب ببیند و ترک بردارد.

اگر گلس صفحه نمایش گوشی آیفون 12 مینی شما دچار شکستگی شده باشد، اما تاچ اسکرین هنوز کار می کند و ال سی دی صدمه ندیده باشد، می توان گلس را تعویض کرد. اگر ال سی دی به دلیل وارد شدن ضربه و فشار زیاد و یا هر دلیل دیگری هیچ تصویری نشان ندهد و یا اینکه لکه های بنفش رنگ و تیره و تار روی آن دیده شود، می توان پنل جلو را کاملا تعویض کرد تا مشکل برطرف شود.

تعمیر آیفون 12 مینی

در تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون 12 مینی از ابزارهای مجهزی شامل دستگاه جداکننده گلس مانند سپراتور و جداکننده گلس SUNSHINE S-918K، دستگاه OCA برای چسباندن چسب او سی ای، لمینت فشردن گلس روی صفحه نمایش، دستگاه اتوکلاو جهت از بین بردن حباب بهره گرفته می شود. در مجموعه ما همه این تجهیزات مدرن و پیشرفته است و تعویض گلس زیر نظر تعمیرکار حرفه ای انجام می شود. برای کار با ایت تجهیزات و دستگاه ها باید تجربه و دانش کافی داشته باشید و هر گونه بی دقتی می تواند به تاچ و ال سی دی آسیب زیادی وارد کند و هزینه سرسام آوری را برای مشتری به همراه داشته باشد.

تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی آیفون 12 مینی

وقتی برای ال سی دی گوشی آیفون 12 مینی مشکلی پیش می آید، باید آن را بررسی نماییم تا بفهمیم که آیا با تعمیر درست می شود یا باید قطعه را تعمیر کنیم. در صورت وارد شدن آسیب جزئی به صفحه نمایش و آسیب جدی ندیدن ال سی دی، می توان آن را تعمیر کرد. همچنین گاهی اوقات تنها با تعویض گلس ال سی دی مشکل برطرف می شود. در برخی موارد روشن نشدن ال سی دی امکان دارد به یک قطعه دیگر مربوط باشد یا ممکن است پس از تعمیر قطعه ای از ال سی دی، خرابی آن درست شود.

افزون بر این احتمال دارد مشکل نرم افزاری باشد. از این رو بلافاصله پس از بروز مشکل برای ال سی دی گوشیتان، آن را تعویض نکنید. تعویض ال سی دی آیفون مینی، هزینه بر است. به همین علت در این شرایط باید گوشی با دقت عیب یابی شود.

به هرحال حادثه خبر نمی کند و ممکن است به هر دلیلی ال سی دی آیفون شما آسیب ببیند یا آسیب وارد شده به آن جدی باشد و دیگر کار نکند. در این شرایط شما اصلا نگران نباشید، چرا که در حال حاضر مراکز تعمیرات بسیار حرفه ای وجود دارند و می توانند مشکل شما راحل کنند.

مجموعه ما از یک تیم حرفه ای و کاربلد تشکیل شده است و می تواند گوشی آیفون 12 مینی شما را به دقت بررسی نموده و عیب آن را پیدا کند. پس از عیب یابی در صورت نیاز به تعمیر آن را تعمیر می کند و اگر قابل تعمیر نباشد، قطعه آسیب دیده را با نمونه اورجینال تعویض خواهد نمود.

آنچه اهمیت دارد این است که برای تعویض از قطعه اورجینال برای گوشی شما استفاده شود. ال سی دی های تقلبی هر چند قیمت پایین تری دارند، اما به همان اندازه نیز کیفیت و بازدهی کمتری دارند. از این رو بهتر است برای تعمیر آیفون 12 مینی یا تعویض قطعات آن به نمایندگی های اپل یا مراکز معتبر مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار