تعمیر آیفون 5

تعمیر آیفون 5

در نمایندگی تعمیرات آیفون متخصصان و کارشناسان حضور دارند که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر آیفون 5 می کنند و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون 5 را تعمیر می نمایند. اگر آیفون 5 شما دچار مشکلات مختلفی از جمله خرابی هارد، شکستگی گلس یا ال سی دی، خرابی باتری و غیره شد با اطمینان کامل می توانید آیفون 5 خود را در اختیار متخصصان تعمیر آیفون 5 بگذارید تا با دانش کافی و ابزارآلات مناسبی که دارند اقدام به تعمیر آیفون 5 کنند. از جمله خدماتی که تعمیرکاران تعمیرگاه آیفون 5 انجام می دهد می توان به ...

رتبه دهی به این مطلب

در نمایندگی تعمیرات آیفون متخصصان و کارشناسان حضور دارند که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر آیفون 5 می کنند و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون 5 را تعمیر می نمایند. اگر آیفون 5 شما دچار مشکلات مختلفی از جمله خرابی هارد، شکستگی گلس یا ال سی دی، خرابی باتری و غیره شد با اطمینان کامل می توانید آیفون 5 خود را در اختیار متخصصان تعمیر آیفون 5 بگذارید تا با دانش کافی و ابزارآلات مناسبی که دارند اقدام به تعمیر آیفون 5 کنند. از جمله خدماتی که تعمیرکاران تعمیرگاه آیفون 5 انجام می دهد می توان به تعمیر بک لایت ایفون 5، تعویض پورت شارژ آیفون 5، تعمیر هارد ایفون 5، تعویض بدنه اصلی آیفون 5 اشاره کرد. اگر هرگونه اشکال در آیفون 5 خود دیدید حتما به مراکز معتبر تعمیر آیفون 5 کنید و خدمات تخصصی آنان در جهت تعمیر آیفون 5 استفاده کنید و تلفن همراه هوشمند خود را در اختیار افرادی که تخصص ندارند قرار ندهید.

تعمیر آیفون 5

تعمیر تاچ و ال سی دی iphone 5

یکی از رایج ترین مشکلات آیفون 5 شکستگی تاچ و ال سی دی می باشد که ممکن است در اثر برخورد شی به صفحه ال سی دی، ال سی دی آیفون 5 دچار شکستگی شود یا ممکن است بر اثر سقوط تلفن همراه به زمین به تاچ و ال سی دی آیفون آسیبی وارد شود. اگر تاچ ال سی دی آیفون 5 آسیب ببیند باید صفحه نمایش دستگاه توسط متخصصان و کارشناسان ماهر بررسی شود و اگر قابل تعمیر نبود باید به وسیله دستگاه مخصوص تعویض شود. آیفون 5 شامل گلس، تاچ، ال سی دی می باشد که ممکن است شدت ضربه کم باشد و فقط گلس یا تاچ آسیب ببیند که در این مواقع با تعویض گلس مشکل حل می شود، اما اگر ال سی دی آسیب ببیند به طور کلی باید ال سی دی تعویض شود که ممکن است کمی زمان بر باشد. مسلماً برای تعویض ال سی دی ایفون 5 زمان بیشتری نسبت به تعویض گلس یا تاچ لازم است.

برای تعمیر آیفون 5s به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر دکمه هوم iphone 5

در برخی مواقع ممکن است آیفون 5 شما درون آب بیفتد و مایعات به داخل دکمه هوم و نفوذ کنند و موجب خراب شدن دکمه هوم شوند. ممکن است فشار زیادی به دکمه هوم وارد شده باشد یا ضربه خورده باشد یا حتی در طول زمان فرسوده شده باشد. همه موارد دلایل خرابی دکمه هوم هستند که برای تعمیر آیفون 5 باید دکمه هوم را تعویض کرد. برای تعویض دکمه هوم آیفون 5 باید آیفون را باز کنید. پیشنهاد می شود برای تعمیر دکمه هوم حتماً از یک متخصص کمک بگیرید، زیرا ممکن است وقتی خودتان به تنهایی آیفون را باز می کنید به قطعات دیگر آیفون آسیب وارد کنید و این کار باید با ظرافت و دقت انجام شود تا قطعات دیگر آسیب نبیند. اگر به صفحه نمایش آیفون ضربه وارد شود دکمه هوم آسیب می بیند.

تعمیر فلت iphone 5 

از متداول ترین مشکلات آیفون 5 خرابی فلت آیفون است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. اگر فلت آیفون دچار ایراد شود دکمه ولوم یا دکمه کم و زیاد آیفون عملکرد نادرستی دارد به همین دلیل کاربران مجبور می شوند آیفون 5 خود را به دست تعمیرکار بسپارد تعمیرکار به صورت تخصصی اقدام به تعمیر آیفون 5 کنند. اگر فلت آیفون خراب شود دیگر نمی توانید با استفاده از دکمه های پاور گوشی را خاموش و روشن کنید و این یک مشکل بزرگ است که باید تعمیر شود. برای تعمیر فلت آیفون 5 به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید تا متخصصان با بررسی مشکل آیفون 5 اقدام به تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر کنند. از آنجایی که آسیب دیدن فلت موجب عملکرد نادرست دکمه ولوم و دکمه پاور می شود حتماً برای تعمیر آیفون 5 به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید خودتان این کار را به صورت سرخود انجام ندهید. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 5

مشخصات گوشی iphone 5

در سال ۲۰۱۳ کمپانی آیفون اقدام به عرضه آیفون 5 کرد. آیفون 5 گوشی هوشمند است که پردازنده A۷ از نوع ۶۴ بیتی دارد و صفحه نمایش آن ۴ اینچ، باتری ۱5۶۰ میلی آمپر، دوربین جلویی 1,2 و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی دارد. گوشی آیفون 5 در سال ۲۰۱۳ یکی از بهترین گوشی های هوشمند بود که پردازنده ۶۴ بیتی داشت. آیفون 5 اس قابلیت چند لمسی دارد و در اندازه ۶۴۰ در ۱۳۳۶ پیکسل و 4,0 اینچ تولید شده است. صفحه نمایش این مدل گوشی لمسی خازنی است و دارای بلندگو و زنگ های اختصاصی ویبریشن می باشد. آیفون 5 در رنگ بندی سفید، طلایی، نقره ای وارد بازار شده است. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

شرایط تعویض گلس iphone 5 

گلس یک صفحه شیشه ای است که بر روی صفحه ال سی دی پرس شده است و برای تعویض گلس حتماً باید از دستگاه مخصوص استفاده شود تا به ال سی دی آسیب وارد نشود. گلس آیفون 5 وظیفه محافظت از صفحه ال سی دی را برعهده دارد و اگر دچار شکستگی ترک خوردگی شود باید حتماً توسط متخصص تعویض شود. لازم به ذکر است اگر گلس آیفون 5 دچار شکستگی ایا ترک خوردگی شود فقط شیشه شفاف روی ال سی دی تعویض می شود و نیازی به تعویض ال سی دی و تاچ آیفون نیست. از آنجایی که گلس آیفون 5 بر روی ال سی دی پرس شده است فقط گلس شکسته باشد قابل تعویض است و اگر تاچ ال سی دی در اثر برخورد ضربه به صفحه نمایش گوشی اسیب ببیند دیگر گلس تعویض نمی شود، بلکه باید تاچ ال سی دی آیفون را تعویض کنید

هزینه تعویض گلس iphone 5

در مورد هزینه تعویض گلس باید گفت که اگر در اثر برخورد شی بع صفحه نمایش آیفون 5 یا در اثر سقوط آیفون 5 بر زمین گلس دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده باشد فقط هزینه تعویض گلس را باید پرداخت کنید. به این موضوع توجه کنید که هزینه ای که بابت تعویض گلس پرداخت می کنید ارزان تر از هزینه ای است که برای تعویض ال سی دی تاچ پرداخت می کنید. اگر گلس آسیب ببیند و تاچ ال سی دی فابریک آیفون سالم بماند یک مزیت مثبت برای شما تلقی می شود، زیرا شما دیگر نیازی به تعویض تاچ ال سی دی ندارید و هزینه ای بابت تعویض تاچ ال سی دی پرداخت نمی کنید. از مزیت های دیگر تعویض گلس می توان به این اشاره کرد که تاچ فابریک آیفون تعویض نمی شود و دیگر از بابت اورجینال بودن تاچ ال سی دی که برای شما نصب می شود نگرانی ندارید.

تعمیر آیفون 5

زمان تعویض گلس iphone 5

از پیش بیان شد که گلس آیفون 5 بر روی صفحه نمایش آیفون پرس شده است به همین دلیل به همین دلیل تعمیرکار متخصص برای تعویض آیفون به تجهیزات و دستگاه های خاص احتیاج دارد تا بتواند گلس پرس شده را از صفحه نمایش جدا کند. زمانی که متخصصان برای تعویض گلس آیفون 5 صرف می کنند به مراتب بیشتر از گوشی های اندروید و معمولی است. به طور کلی تعویض گلس حدود یک روز زمان می برد چون این کار باید با ظرافت و دقت انجام شود تا ال سی دی آسیب نبیند. برای تعویض گلس باید مراحل مختلفی طی شود. در ابتدا متخصصان باید گلس باید شکسته شده را از ال سی دی جدا کنند و بعد باید گلس جدید را با استفاده از دستگاه مخصوص بر روی ال سی دی گوشی پرس کنند. تعمیرکاران برای حباب زدایی از دستگاه مخصوص استفاده می کنند تا بین گلس و ال سی دی حبابی ایجاد نشود.

خرابی دوربین iphone 5 و هزینه تعمیر آن

خراب شدن دوربین آیفون 5 دلایل متفاوتی دارد و عوامل مختلفی موجب تعمیر آیفون 5 می شوند. یکی از عواملی که سرعت خراب شدن دوربین آیفون 5 می شود این است که آیفون شما درون آب افتاده باشد یا در تماس با آب قرار گرفته باشد. از آنجایی که کاور لنز دوربین ضد آب نیز وقتی آیفون در تماس با آب قرار بگیرد دوربین و دچار مشکلاتی می شود. هزینه تعمیر آیفون 5 بر اساس مشکل دوربین متغیر است. اگر همزمان دوربین پشت و جلوی آیفون 5 خراب شده باشند مطمئن هزینه تعمیر آیفون 5 نسبت به زمانی که یکی از دوربین ها آسیب دیده باشند بیشتر است. البته به این هم توجه کنید که هزینه تعمیر آیفون 5 بستگی به تعمیرکار هم دارد. اگر قطعه ای که بر روی آیفون 5 نصب می شود اورجینال و اصل باشد هزینه تعمیر آیفون 5 کمی افزایش می یابد. در کل هزینه تعمیر آیفون 5 آنقدر زیاد نیست که نتوانید از پس هزینه آن بر بیاید.

تعمیر آیفون 5

تعویض دوربین iphone 5

درست است که تعویض دوربین آیفون 5 کار چندان پیچیده ای نیست اما همه اشخاص نمی توانند آیفون خود را به تنهایی تامین کنند، زیرا همانطور که از قبل گفتیم تعمیر آیفون 5 باید با دقت و ظرافت انجام شود. برای تعویض دوربین آیفون باید آیفون خود را باز کنید و همین دلیل ممکن است در هنگام باز کردن آیفون به دیگر قطعات آسیب وارد کنید یا قطعات جدا شده از آیفون را گم کنید. پیشنهاد می شود برای تعویض دوربین آیفون از یک متخصص با تجربه کمک بگیرید تا متناسب با استاندارد های لازم و با استفاده از ابزار آلات مناسب بتواند آیفون را باز کند و دوربین آن را تعویض کند. ممکن است شما نتوانید دوربین اورجینال و اصل آیفون را خریداری کنید و به همین دلیل از متخصص بخواهید با استفاده از قطعات اورجینال ای که دارد اقدام تعویض دوربین آیفون ۵s شما کند.

زمان مورد نیاز برای تعمیر دوربین iphone 5 

زمان مورد نیاز برای تعمیر آیفون 5 کاملا بستگی به میزان خرابی آیفون 5 دارد. به این موضوع دقت کنید که اگر یکی از دوربین های آیفون 5 آسیب دیده باشد برای تعویض ماژول دوربین زمان کمی صرف می شود. اما اگر دوربین جلو و دوربین پشت همزمان با هم آسیب دیده باشد و قرار باشد همزمان هر دو دوربین جلو و دوربین پشت آیفون 5 را تعمیر کنید مطمئناً زمان بیشتری نسبت به خرابی یکی از دوربین ها می برد. اگر دوربین شما در اثر ضربه خوردگی یا آب خوردگی خراب شده باشد و نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری آیفون 5 باشد در مقایسه با زمانی که مشکل از شل شدن کانکتور باشد زمان بیشتری لازم است تا متخصصان اقدام به تعمیر آیفون 5 نمایند. زمان مورد نیاز برای تعمیر آیفون 5 بسته به نوع تعمیرکار هم دارد. اگر شما قصد تعمیر آیفون 5 در کمترین زمان را دارید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون 5 استفاده کنید.

خرابی تاچ iphone 5 و هزینه تعمیر آن

خرابی تاچ آیدی دلایل مختلفی دارد که یکی از دلایل آن می تواند آب خوردگی آیفون باشد، زیرا همانطور که از قبل بیان شد تمام قطعات آیفون ضدآب نیستند و در تماس با آب دچار خرابی می شوند. از دلایل دیگری که تاچ آیدی آیفون خراب می شود می تواند فشار وارد آمده یا ضربه باشد که موجب خرابی آیفون شود. در بعضی مواقع ممکن است آیفون خود را در اختیار متخصصان بی تجربه قرار دهید و آن ها با تعمیر نادرست به قطعات دیگر آسیب وارد کنند. در مورد هزینه تعمیر تاچ ایفون 5 باید گفت که کاملاً بستگی به نوع خرابی دارد. اگر تاچ آیدی آیفون دچار خرابی شود و نیاز به تعویض داشته باشد مسلماً کمی هزینه بر است اما اگر با نصب مجدد کانکتور باتری و ال سی دی مشکل تاچ آیدی رفع شود هزینه آن بسیار کم است. البته اجرت و دستمزد تعمیر کار از عوامل دیگری است که بر روی هزینه تعویض و تعمیر تاچ آیدی تاثیر دارد.

زمان مورد نیاز برای تعمیر تاچ iphone 5

اگر تاچ آیفون 5 شما نیاز به تعویض داشته باشد مسلماً متخصص زمان بیشتری نیاز دارد تا مشکل تاچ را حل کند، اما اگر تاچ نیاز به تعمیر داشته باشد زمان آن کمتر است. البته اگر از یک تعمیرکار مجرب و متخصص استفاده کنید و آیفون 5 خود را در اختیار وی قرار دهید تا اقدام به تعمیر آیفون 5 کند، مسلماً زمان کمتری نیاز دارد تا بتواند مشکل تاچ آیفون 5 را حل کند. بنابراین باید گفت سرعت عمل تعمیرکار بر روی زمان تعمیر آیفون 5 تاثیر زیادی دارد و اگر شما از یک تعمیرکار بی تجربه برای تعمیر آیفون 5 استفاده کنید مسلماً زمان زیادی باید صرف کند تا مشکل تاچ آیفون 5 رفع کند. اگر یک متخصص و فرد با توجه به اقدام به تعمیر آیفون 5 کند حدود یک تا دو ساعت زمان می برد.

تعمیر آیفون 5

علل خراب شدن اسپیکر iphone 5 و هزینه تعمیر آن

یکی از علت های که موجب تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 5 می شود، آب خوردگی آیفون است. اگر آب به داخل اسپیکر نفوذ کند در کمترین زمان اسپیکر را نابود می کند و می تواند موجب خرابی اسپیکر شود. اگر ضربه ای به اسپیکر آیفون وارد شود موجب خراب شدن اسپیکر می شود. البته در برخی مواقع ممکن است کاربرد در خراب شدن اسپیکر دخالت نداشته باشد. خراب شدن اسپیکر برای تمام گوشی های آیفون اتفاق نمی افتد ممکن است در اثر شرایط خاص اسپیکر خراب شود. هزینه تعمیر اسپیکر کاملا بستگی به اجرت و دستمزد تعمیر کار دارد. البته در شرایطی که لازم به تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 5 باشد ممکن است هزینه کمی بیشتر شود اما در کل هزینه زیادی در بر ندارد.

زمان مورد نیاز برای تعمیر اسپیکر iphone 5

تعمیر یا تعویض اسپیکر در مقایسه با سایر قطعات دیگر آیفون 5 مانند ال سی دی، تاچ، گلس برد و غیر زمان کمتری می برد. البته در بعضی از شرایط میزان تجربه و سرعت عمل تعمیرکار هم می تواند برای زمان تعمیر اسپیکر آیفون تاثیر بگذارد به همین دلیل اگر تعمیرکار شما فردی با تجربه و بد قول نباشد مطمئنا در کمترین زمان اقدام به گوشی شما را تعمیر می کند. وقتی از تعمیرکاران برای تعمیر اسپیکر روزمان احتیاج دارد اما اگر شما آیفون خود را در اختیار یک فرد متخصص و با تجربه قرار دهید در چند ساعت و کمترین زمان مشکل خرابی اسپیکر آیفون 5 را تعمیر می کند. البته در برخی اوقات شما آیفون 5 خود را در اختیار تعمیرکاری قرار می دهید که سرش شلوغ است ممکن است تعمیر گوشی شما را به چند روز دیگر موکول کند.

علل خراب شدن برد iphone 5 و هزینه تعمیر آن

یکی از دلایلی که نیاز به تعمیر آیفون 5 دارد خراب شدن برد آیفون 5 است. برد آیفون هم مانند دیگر قطعات ممکن است اثر آب خوردگی دچار خراب شدگی شود یا ممکن است در اثر ضربه خوردگی برد آیفون ۵ خراب شود. هنگامی که گوشی های هوشمند از دست شما به زمین سقوط کند یا به آن ها ضربه وارد شود قطعات مختلفی آسیب می بینند. البته در برخی مواقع ممکن است به دلایل نا معلومی مادربرد آیفون خراب شود و از کار بیفتد. اگر بخواهیم در مورد هزینه تعمیر این قطعه صحبت کنیم باید گفت که مادربرد یکی از قطعات با اهمیت است که اگر دچار خرابی شود و نیاز به تعویض داشته باشد به مراتب هزینه بیشتری نسبت به تعویض سایر قطعات دارد.

زمان مورد نیاز برای تعمیر برد iphone 5

اگر بخواهیم در مورد زمان تعمیر برد ایفون 5 بحث کنیم، باید بگوییم که برای تعمیر برد آیفون زمان زیادی صرف نمی شود و با باز کردن آیفون و جدا سازی یک سری قطعات برد آیفون به راحتی تعویض می شود. عوامل مختلفی بر روی ضمانت تعمیر برد آیفون تاثیرگذار هستند که می توان به سرعت عمل تعمیرکار اشاره کرد. اگر آیفون خود را در اختیار تعمیرکاری حرفه ای و مجرب قرار دهید مطمئناً در عرض یک ساعت آیفون شما را تعمیر می کند. اگر تعمیرکار به عیب یابی مادربرد بپردازد و قطعات الکتریکی آن را چک کند زمان کمی برای تعمیر آن صرف می شود. نوع خرابی برد آیفون از عوامل دیگری است که بر روی آن تاثیر می گذارد و در بسیاری از مواقع ممکن است تعمیر آیفون چند روز طول بکشد.

تعمیر آیفون 5

متخصصان برای تعمیر ایفون 5 ابتدا مشکل را پیدا می کنند، سپس اگر مشکل نرم افزاری و سخت افزاری بود اقدام تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات اصل شرکتی می کنند. تعمیر شارژر آیفون 5، تعویض باطری آیفون 5، تعمیر آیفون 5 آب خورده، تعویض گلس، تعویض ال سی دی و تعمیر دکمه هوم و غیره از خدامات تخصصی است که متخصصان نمایندگی تعمیرات آیفون 5 انجام می دهند و در قبال خدماتی که ارابه می دهند اجرت کمی دریافت می کنند. تعمیر آیفون 5 کار هر تعمیر کار و هر شخصی نیست بلکه باید زیر نظر متخصصان و کارشناسان نمایندگی تعمیرات آیفون 5 با استفاده از دستگاه ها و ابزار های مخصوص انجام شود تا تعمیر آیفون با کیفیت بالا انجام شود، به همین دلیل نباید آیفون را به هر تعمیر کار سپرد.

خدمات اپل آچار