تعمیر آیفون 4

تعمیر آیفون 4

تعمیر آیفون 4 در مرکز تعمیر اپل توسط تعمیرکاران مهار و متخصص انجام می شود و این مرکز خدمات مختلفی از جمله تعویض بدنه اصلی آیفون 4/4اس، تعویض دوربین اصلی آیفون 4/4اس، تعویض دوربین جلویی آیفون 4/4اس و سایر خدمات مربوط به تعمیر آیفون 4 را به صورت تخصصی ارائه می دهد. تعمیر آیفون 4 به صورت تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می گیرد. کاربرانی که از آیفون 4 استفاده می کنند دیگر نباید نگرانی راجع به تعمیر آیفون 4 داشته باشند، زیرا نمایندگی تعمیرات این برند تمام خدمات خود را با گارانتی و ضمانت معتبر ارائه می ...

رتبه دهی به این مطلب

تعمیر آیفون 4 در مرکز تعمیر اپل توسط تعمیرکاران مهار و متخصص انجام می شود و این مرکز خدمات مختلفی از جمله تعویض بدنه اصلی آیفون 4/4اس، تعویض دوربین اصلی آیفون 4/4اس، تعویض دوربین جلویی آیفون 4/4اس و سایر خدمات مربوط به تعمیر آیفون 4 را به صورت تخصصی ارائه می دهد. تعمیر آیفون 4 به صورت تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می گیرد. کاربرانی که از آیفون 4 استفاده می کنند دیگر نباید نگرانی راجع به تعمیر آیفون 4 داشته باشند، زیرا نمایندگی تعمیرات این برند تمام خدمات خود را با گارانتی و ضمانت معتبر ارائه می دهند. اگر آیفون 4 شما مشکل دارد می توانید به نمایندگی تعمیرات آیفون 4 مراجعه کنید و از خدمات ارائه شده است مرکز استفاده کنید. هزینه تعمیر آیفون 4/4اس در این مرکز تعمیر با توجه به نوع تعمیرات آیفون دریافت می شود.

تعمیر آیفون 4

تعمیر برد آیفون 4

برد یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اجزای تمام گوشی ها است که اگر برد آیفون دچار مشکل شود باید تعویض گردد. بر روی برد آیفون قطعات مختلفی قرار دارند که هرکدام از قطعات کار مخصوص خود را انجام می دهند. قطعاتی که بر روی برد آیفون قرار دارند شامل آی سی، خازن، سی پی یو و غیره است و اگر برد دچار آسیب شود تمام قطعات نام برده شده آسیب می بینند و عملکرد آیفون را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اگر برد آیفون 4 دچار ایراد و مشکل شد باید آیفون 4 خود را به تعمیرگاه آیفون ببرید تا این تعمیرگاه تخصصی آیفون اقدام به تعمیر آیفون 4 نمایند. در تعمیرگاه تخصصی آیفون 4 تجهیزات و ابزار های مخصوص وجود دارد که کارشناسان می توانند با اطلاعاتی که دارند اقدام به تعمیر برد آیفون 4 کنند و در کم ترین زمان برد آیفون 4 را تعمیر نمایند. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون 4

کاربرانی که ال سی دی آیفون 4 آنان آسیب دیده است دیگر نگرانی بابت تعمیر آن نداشته باشند، زیرا یکی از خدمات گوناگونی که مراکز تعمیر آیفون 4 ارایه می دهند تعمیر ال سی دی آیفون 4 است. در اثر برخورد آیفون 4 به سطح زمین یا برخورد جسمی به صفحه ال سی دی آیفون منجر به شکستگی و آسیب دیدن صفحه ال سی دی آیفون 4 می شود و البته در اثر نفوذ مایعات و آب ممکن است ال سی دی آیفون 4 دچار مشکلاتی شود، در این زمان استفاده از خدمات مرکز تعمیر آیفون 4 و مراجعه به این مرکز، متخصصان مرکز تعمیر آیفون 4 می توانند در کم ترین زمان مشکلات شما را رفع نمایند. کارشناسان و متخصصان مجموعه تعمیر آیفون 4 با بررسی صفحه ال سی دی آیفون 4 اقدام به تعمیر یا در صورت نیاز تعویض صفحه ال سی دی آیفون 4 می کنند و بهترین قطعه را بر روی آیفون 4 شما نصب می کنند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 4

تعمـیر اسپیکر آیفـون 4

خراب شدن اسپیکر یکی از مشکلات رایج تمام گوشی های هوشمند از قبیل آیفون 4 است که می تواند دلایل مختلفی از جمله نفوذ مایعاتی مانند آب و چای یا سایر مایعات دیگر، جرم گرفتگی اسپیکر و در اثر برخورد جسمی به اسپیکر یا برخورد آیفون به سطح زمین، مشکلات نرم افزاری غیره باشد. اگر اسپیکر آیفون 4 شما در اثر عوامل مختلف دچار ایراد و مشکلاتی شد بدون نگرانی می توانید از خدمات تعمیر اسپیکر مرکز تعمیر آیفون 4 استفاده کنید و آیفون 4 خود را نزد متخصصین این مرکز ببرید و از آن ها بخواهید تا آیفون 4 شما را بررسی کنند و در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه نمایند. متخصصین مرکز تعمیر آیفون 4 با بررسی دقیق و کامل آیفون هرگونه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون 4 را با دستگاه ها و قطعه های اصل اپل رفع می نمایند.

نمایندگی تعمیرات آیفون

تعمیر آیفون 4 کار هر تعمیرکاری نیست و هر تعمیرکاری از عهده تعمیر آیفون 4 بر نمی آید به همین دلیل در صورت خرابی و مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری آیفون 4 باید به نمایندگی تعمیر آیفون 4 مراجعه کنید تا متخصصین و تکنسین های مجرب و کارآزموده نمایندگی ایفون 4 اقدام به تعمیرات آیفون 4 شما نمایند و مشکلاتی از قبیل شارژ نشدن آیفون 4، متصل نشدن به وای فای، اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری، خالی شدن باتری، خرابی ال سی دی و تاچ، اختلالات بلوتوثی و غیره را شناسایی و تعمیر نمایند. بسیاری از مشکلات آیفون 4 سبب ناکارآمدی آیفون و کارکرده آن می شوند که می تواند برای همه کاربران ناخوشایند و ناراضی کننده باشد به همین دلیل استفاده از خدماتی که نمایندگی تعمیرات آیفون 4 ارائه می دهد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن دغدغه شما را رفع کند.

مراحل تعمیر برد آیفون 4

برای تعمیر برد آیفون باید پیچ های زیرین آیفون را باز کنید، اما توجه کنید که شارژ باتری باید خالی و گوشی خاموش باشد. در مرحله بعدی باید درب پشت گوشی را با دستتان شل کنید و از بدنه جدا نمایید. بعد از طی کردن این مرحله بعدی باید پیچ براکتی که روی کانکتور باتری گوشی است را باز کنید و بعد از باز کردن پیچ باید کانکتور باتری را به بالا ببرید تا آزاد شود. در مرحله بعد باید باتری گوشی را جدا کنید و بعد از جدا کردن باتری به سراغ خشاب سیمکارت بروید و آن را جدا کنید. بر روی سوکت شارژ کانکتور وجود دارد که باید آن را جدا کنید و بعد آن باید به ترتیب کانکتور سوکت شارژ و سیم آن و کانکتور سیم آنتن را آزاد کنید. در گوشه قاب آیفون یک پیچی وجود دارد آن را باز کنید و بعد از آن به ترتیب پیچ های دیگر را باز کنید، سپس درپوش قاب را باز کنید و لنز دوربین اصلی آیفون را جدا کنید و یک پیچ در وسط قاب تعبیه شده را باید باز کنید و کانکتور ال سی دی و ولوم و تاچ، پاور و دوربین را با کنید و پیچ لبه آیفون را باز کنید و برد را تعویض کنید.

تعمیر آیفون 4

تعویض موتور ویبره آیفون 4

برای تعویض موتور ویبره باید دو پیچی که در زیر آیفون قرار دارد را باز کنید سپس قاب پشتی آیفون را با دستان به سمت بالا بکشید تا از بدن جدا شود. در مرحله بعد باید به براکت که بر روی کانکتور باتری تعبیه شده را با استفاده از ابزار مناسب باز کنید تا بتوانید کانکتور را آزاد کنید. در مرحله بعد باید باتری را از بدنه گوشی جدا کنید برای این کار باید از نوار لاستیکی که بغل باتری وجود دارد استفاده کنید و نوار را به آرامی به سمت بالا بکشید تا باتری از بدنه جدا شود. دقت کنید قطعات جدا شده را در مکانی امن قرار دهید تا گم نشوند. دو پیچ برای نگهداری موتور ویبره تعبیه شده که باید با ابزار مناسب آن را جدا کرده و در جای امن قرار دهید. در آخر شما باید موتور ویبره آسیب دیده را جدا کرده و موتور ویبره جدید جایگزین کنید.

تعویض آنتن وای فای آیفون 4

برای تعویض آنتن وای فای باید پیچ ها را باز کنید و درب پشتی آیفون را جدا کنید، برای این کار باید آیفون ۴ را نگه دارید پشت گوشی را با دستان آرام به سمت بالا بکشید، تا قاب پشتی گوشی به راحتی از بدنه آیفون جدا شود، سپس پیچ هایی که برای نگهداری وای فای تعبیه شدن را باز کنید. در هنگام باز کردن پیچ ها دقت کنید تا پیچ ها را گم نکنید یا به قاب گوشی و پیچ آسیب وارد نکنید. برای باز کردن آیفون از قبل باید باتری گوشی خالی باشد یا در حد امکان شارژ آن حتماً زیر ۲۵ درصد باشد. بعد از باز کردن پیچ آنتن وای فای باید با استفاده از یک ابزار قطعه را به آرامی به سمت بالا هدایت کنید تا از روی برد برداشته شود سپس آنتن وای فای را تعویض کنید و برای بستن مراحل را طی کنید.

تعویض دکمه ولوم آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 در ابتدا باید دو دکمه ای که در زیر گوشی آیفون تعبیه شده را باز کنید. سپس قاب گوشی را به سمت بالا هدایت کنید تا قاب پشتی گوشی شل شود و به راحتی از بدنه گوشی جدا شود. پیچ براکتی که بر روی کانکتور باتری تعبیه شده را با استفاده از ابزار مناسب باز کنید، اما دقت کنید تا به گوشی آسیب وارد نکنید و پیچ های جدا شده را در مکانی قرار دهید تا موقع بستن گوشی از آن ها استفاده کنید. کانکتور باتری را به آرامی باز کنید. در این مرحله باید به آرامی باتری گوشی را از بدنه گوشی جدا کنید تا به باتری هیچ آسیبی وارد نشود. بر قسمت پشتی براکت دکمه ولوم یک چسب وجود دارد که با ابزار مناسب چسب را بردارید. بعد از برداشتن چسب به آرامی پیچ ها را باز کنید و در کنار مابقی پیچ ها قرار دهید. با استفاده از ابزار مناسب به براکت پشت دکمه ولوم را بردارید و دکمه ولوم را تعویض کنید.

تعویض دوربین اصلی آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 باید دو عدد پیچی که در زیر گوشی آیفون ۴ وجود دارد را با استفاده از ابزار مناسب باز کنید سپس قاب گوشی را جدا نمایید برای این کار می توانید پشت گوشی را به سمت بالا بکشید تا قاب پشت گوشی از بدنه گوشی جدا شود. بر روی کانکتور باتری آیفون ۴ پیچ براکت وجود دارد که باید با استفاده از ابزار مناسب پیچ براکت را باز کنید. بعد از باز کردن پیچ باید کانکتور براکت را با استفاده از ابزار مناسب جدا کنید. با استفاده از نواری که در کنار باتری آیفون ۴ وجود دارد باتری را از بدنه گوشی جدا کنید. در لبه گوشی پیچ های وجود دارند که باید آن ها را با استفاده از پیچ گوشتی مناسب باز کنید و در پوش لبه قاب را جدا کنید و کانکتور لنز دوربین آیفون 4 را جدا کنید و لنز را تعویض کنید.

تعویض دکمه سایلنت آیفون 4

برای این کار دو پیچ را باز کنید قاب را جدا کنید سپس پیچ براکت را باز کنید و کانکتور باتری را جدا کنید سپس براکت را جدا کنید. به آهستگی باتری را از گوشی جدا کنید. در مرحله بعد خشاب سیم کارت را جدا کرده و براکت بر روی سوکت را هم جدا کنید بعد کانکتور سوکت شارژ را جدا کنید. سیم کانکتور سوکت شارژ را آزاد کنید. کانکتور سیم آنتن را آزاد کنید و در گوشه قاب پیچ واقع شده است که باید آن را آزاد کنید و پیچ های که در قسمت فوقانی قرار دارند را باز کنید. درپوش و لنز را جدا کنید و پیچ وسط قاب را باز کنید. کانکتور های که در قسمت فوقانی تعبیه شده اند را باز کنید و پیچ استند اف را جدا کنید. برد را آزاد کرده و روی دوربین جلو براکت وجود دارد که باید آن را بردارید. لنز دوربین را جدا کنید و پیچ های که موتور لرزشی را نگه می دارند باز کنید. چسب موجود در پشت براکت ولوم را بردارید و پیچ ها را باز کنید. براکت دکمه سایلنت آیفون را بردارید و سیم جک را جدا کرده و دکمه سایلنت را تعویض کنید.

تعویض اسپیکر آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 باید دو عدد پیچی که در زیر آیفون ۴ تعبیه شده را باز کنید و قاب پشتی را به آهستگی از آیفون جدا کنید سپس بر روی کانکتور باتری پیچ براکت وجود دارد آن را باز کرده و کانکتور باتری را آزاد کنید و باتری گوشی آیفون 4 را جدا کنید. پیچ های که کانکتور سوکت شارژ را نگه می دارند باز کنید. کانکتور سوکت شارژ را باز کنید و سیم کانکتور را آزاد کنید و در مرحله بعد کانکتور سیم آنتن را آزاد کرده و پیچ های اسپیکر را باز کنید. اسپیکر را جدا و پیچ های که اتصال سیم آنتن هستند را باز کنید. سیم آنتن را از اسپیکر جدا کنید و اسپیکر را تعویض کنید. تمام پیچ ها و قطعات جدا شده را در جای خود قرار دهید و سفت کنید.

تعویض باتری آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 باید پیچ های موجود در قسمت زیرین آیفون را باز کرده سپس قاب پشتی آیفون را به آهستگی در بیاورید برای این کار به هیچ ابزاری نیاز ندارید و کافی است قاب را به سمت بالا به فشارید. پیچ براکتی که بر روی کانکتور باتری وجود دارد را باز کنید و کانکتور را جدا کنید در نهایت باتری را با استفاده از نوار پلاستیکی که در کنار آن تعبیه شده در بیاورید و جدا کنید و باتری جدید را جایگزین کنید و ابزارهای جدا شده را حتماً در جای خود قرار دهید. تعویض باطری آیفون 4/4اس بسیار آسان است و کار پیچیده ای نیست.

تعویض دوربین سلفی آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 خود باید مراحل را طی کنید. برای تعویض دوربین سلفی آیفون ۶ را باید مراحل گفته شده را تا مرحله جدا کردن برد آیفون 4 را طی کنید. در مرحله بعد باید براکت لنز دوربین را جدا کنید، برای این کار می توانید از قاب بازکن کمک بگیرید اما دقت کنید تا به قطعات هیچ آسیبی وارد نکنید، زیرا اگر قطعات آسیب ببینند یا گم شوند در روند تعمیر آیفون 4 اخلال ایجاد می شود. شما باید لنز دوربین را جدا کنید و به آرامی و آهستگی لنز دوربین جدید را جایگزین کنید و قطعات جدا شده را به ترتیب جای گذاری کنید و دقت کنید هیچ قطعه ای را جا نگذارید.

تعمیر آیفون 4

تعویض ال سی دی آیفون 4

برای تعمیر آیفون 4 مراحل گفته شده را طی کنید تا به مرحله جدا کردن برد آیفون 4 برسید. پیچی که اسپیکر را نگه داشته باز کنید و محفظه اسپیکر را جدا کنید. موتور ویبره را جدا کرده و پیچ گوشه قاب و دکمه ولوم را باز کنید و تمام پیچ گوشه قاب را به ترتیب باز کنید. پیچ لبه سمت چپ را بازکنید و آل سی دی را آزاد کنید و سیم دکمه Home را جدا و ال سی دی را باز کنید و تا سی دی آیفون را تعویض کنید. دقت کنید تمام مراحل گفته شده را به ترتیب انجام دهید و تمام قطعات جدا سازی شده را در گوشه ای قرار دهید تا گم نشوند و در آخر تمام قطعات را به آرامی با ابزار مناسب در جای خود محکم کنید.

تعویض دکمه هوم آیفـون 4

برای تعویض دکمه Home آیفون 4/4اس باید تا مرحله جدا کردن برد آیفون ۴ پیش بروید. سپس پیچ نگهدارنده اسپیکر باز کرده و محفظه اسپیکر را جدا کنید. ویبراتور یا موتور ویبره را جدا کنید. تمام پیچ های گوشه قاب، ولوم و پیچ های دیگر گوشه قاب و پیچ های ولوم را باز کنید. لبه ال سی دی را شل کنید بعد آن را با ابزار مناسب باز کنید و تا ال سی دی را به آرامی جدا کنید. در مرحله بعدی به سراغ کانکتور دکمه هوم بروید و آن را با ابزار مناسب جدا کنید. در نهایت سیم دکمه هوم را آزاد و دکمه هوم را تعویض کنید. اگر در این کار مهارت ندارید حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

تعویض جک هدفون آیفـون 4

برای تعمیر آیفون 4 خود باید تا مرحله جدا کردن لنز دوربین پیش بروید و لنز دوربین را در مکانی قرار دهید تا آسیب نبیند. پیچ های که ویبراتور یا موتور ویبره را نگه داری می کنند باز کرده و چسبی که پشت دکمه ولوم وجود دارد را بردارید. تمام پیچ های که دکمه ولوم را نگه می دارند را باز کنید و در مرحله بعد براکت دکمه سایلنت آیفون 4 را بردارید. در آخر شما باید سیم جک هدفون را برداشته و تعویض نمایید. دقت کنید که قطعه اصل خریداری کرده باشید اما اگر در تعمیر آیفون 4 تخصص ندارید حتما از نمایندگی تعمیر آیفون 4 کمک بگیرید تا متخصصین این نمایندگی در جهت تعمیر آیفون 4 به شما کمک کنند.

نمایندگی تعمیرات آیفون 4 خدمات مختلفی مانند تعویض پورت شارژ آیفون 4/4اس و تعویض قطعات اصل شرکتی را با بهترین کیفیت انجام می دهند. در این مطلب به آموزش تعمیر آیفون 4/4اس پرداختیم تا شما را با نحوه تعمیرات آیفون 4 آشنا کنیم. اما با این حال پیشنهاد می شود که خودتان در خانه اقدام به تعمیر آیفون نکنید، زیرا ممکن است در هنگام تعمیرات آسیبی به قطعات آیفون وارد کنید. بنابراین اگر آیفون ۴ شما دچار مشکلاتی از قبیل شکستگی ال سی دی، شکستگی دوربین یا خراب شدن دوربین، خراب شدن باتری و اسپیکر و سایر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شد به نمایندگی تعمیرات آیفون مراجعه کنید تا متخصصین با بهترین قطعات اورجینال و بهترین متد آیفون شما را تعمیر کنند و در قبال تعمیرات آیفون هزینه مقرون به صرفه دریافت نمایند.

خدمات اپل آچار