تعمیر آیفون 11 پرو

تعمیر آیفون 11 پرو

گوشی اپل مدل آیفون 11 به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی ها به شمار می آید که درست شبیه سایر گوشی های هوشمند امکان دارد آسیب ببیند و یا در عملکرد آن اختلال به وجود آید. لازم به ذکر است که  تعمیر آیفون 11 پرو را باید به تکنسین های مجرب سپرد. در بعضی از مواقع موضوع خیلی جدی و مهم نمی باشد و از طریق درست کردن تنظیمات و آپدیت نرم افزاری می توان ایراد را برطرف کرد. ولی گاهی اوقات امکان دارد قطعات داخلی دستگاه آسیب دیده باشند و می بایست برای تعمیر آیفون 11 پرو اقدام کرده ...

رتبه دهی به این مطلب
گوشی اپل مدل آیفون 11 به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی ها به شمار می آید که درست شبیه سایر گوشی های هوشمند امکان دارد آسیب ببیند و یا در عملکرد آن اختلال به وجود آید. لازم به ذکر است که  تعمیر آیفون 11 پرو را باید به تکنسین های مجرب سپرد. در بعضی از مواقع موضوع خیلی جدی و مهم نمی باشد و از طریق درست کردن تنظیمات و آپدیت نرم افزاری می توان ایراد را برطرف کرد. ولی گاهی اوقات امکان دارد قطعات داخلی دستگاه آسیب دیده باشند و می بایست برای تعمیر آیفون 11 پرو اقدام کرده و در صورت نیز قطعات را تعمیر و یا تعویض نمود. یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان گوشی آیفون 11 پرو مورد توجه قرار دهید این است که برای عیب یابی و همچنین رفع مشکل دستگاه از تیم حرفه ای تعمیرات موبایل در نمایندگی اپل کمک بگیرید.

تعمیر آیفون 11 پرو

 تعمیر دوربین آیفون 11 پرو iphone 11 pro

تعمیر دوربین آیفون 11 پرو به معنای رفع همه ی ایرادات و مشکلات عملکردی آن قسمت از تلفن می باشد. گاها در مواردی آسیب به دوربین به اندازه ای می باشد که تعمیر قطعه عملاً غیرممکن خواهد بود . مثلا در صورتی که  لنز دوربین شککسته شود امکان تعمیر آن وجود ندارد و می بایست اقدام به تعویض نمود.  شکستن دوربین یا گرفتن خط عدسی موضوعی بوده که حتما زیاد اتفاق خواهد افتد . ولی در صورتی که به تعمیر دوربین آیفون 11 پرو نیاز داشتید لازم است قبل از هر چیزی ابتدا مرکز معتبری برای تعمیر آن بیابید. چراکه در صورت توجه به این موضوع مجبور به پرداخت هزینه بیشتر و کیفیت پایینی خواهید بود.

نحوه تعمیر دوربین آیفون 11 پرو

اقداماتی که برای تعمیر دوربین آیفون 11 پرو  صورت می گیرد تا حد زیادی به نوع و شدت آسیب بستگی خواهد داشت . در صورتی که تلفن شما با خطای نرم افزاری مواجه شود و با دوربین تداخل وجود داشته باشد ، نیازی به بازکردن دستگاه نخواهید داشت. در این صورت ، ممکن است تعمیر نرم افزار آیفون نقص دوربین را به راحتی رفع نماید . ولیکن در صورتی که  دوربین خراب باشد ، قابلیت تعمیر قطعات وجود نخواهد داشت. تعمیر دوربین آیفون 11 پرو در این شرایط به تعویض لنز بستگی خواهد داشت . گاها در مواردی لنز دارای خط و خش می باشد که اغلب  امکان تعمیر دوربین وجود ندارد. البته ممکن است در مواردی تنها با بستن کانکتور می توان دوربین مشکلات این قسمت را رفع نمایید . توصیه می شود برای تعمیر از مرکز معتبر و نمایندگی های مجاز کمک بگیرد.

تعویض قاب پشت iphone 11 pro / آیفون 11 پرو

در حال حاضر به کار گرفتن شیشه به منظور یک لایه محافظ و همین طور زیبا کردن موبایل ها از نظر شکل ظاهری رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که قاپ پشت آیفون 11 پرو شیشه ای می باشد به همین جهت جلوه آن را براق تر و جذاب تر کرده است. از طرفی دیگر پوشانده شدن پنل جلو و قاب پشت گوشی با شیشه باعث شده است تا میزان مقاومت آن در مقابل خراشیده شدن و برخورد با اشیای نوک تیز بالا رود. اما احتمال اینکه بر اثر ضربه شکسته شود بسیار زیاد خواهد بود. در صورتی که قاپ پشت آیفون 11 پرو شما شکسته شده است باید هر چه سریعتر برای تعویض آن اقدام نمایید. با مراجعه به نمایندگی اپل می توان تعویض این بخش دستگاه یا تعمیر آیفون 11 پرو را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام داد. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 11 پرو

ممکن است تعداد زیادی از کاربران در مورد جزئیات تعویض گلس صفحه نمایش موبایل ها مطلع نباشند. تعویض گلس به عنوان یکی از متداول ترین موارد تعمیر آیفون 11 پرو به شمار می رود. هنگامی که قرار است گلس شکسته ال سی دی گوشی آیفون 11 پرو تعویض شود لایه شیشه ای و ضخیم که جزء یکی از قسمت های مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه بر روی فریم ال سی دی پرس شده است عوض خواهد شد. برای انجام این کار مناسب ترین تجهیزات و دستگاه های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد و برای انجام آن می بایست دقت بسیار زیادی را به خرج داد. توجه داشته باشید که اگر تعویض گلس یا شیشه شکسته و به طور کلی  تعمیر آیفون 11 پرو توسط افراد غیرمتخصص انجام شود ممکن است به ال سی دی دستگاه آسیب وارد شود. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 11 پرو

وسایل ضروری برای تعویض گلس آیفون 11 پرو

تعمیر آیفون 11 پرو و تعویض گلس ال سی دی کاری نیست که بتوان آن را به راحتی و تنها به وسیله یک قاب بازکن و پیچ گوشتی انجام داد. در حقیقت، برای اینکه قادر به تعویض کردن گلس آیفون 11 پرو باشید لازم است پیشرفته ترین تجهیزات را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه های ویژه باید ابتدا آزاد کردن پرسی که بین گلس شکسته و فریم ال سی دی موبایل وجود دارد را انجام داده و بعد با استفاده از دستگاه لمینیت گلس جدید را بر روی ال سی دی گوشی نصب کرد. مرحله حباب زدایی نیز حتما باید به کمک دستگاه ویژه ای بر روی صفحه نمایش موبایل صورت گیرد تا از این طریق حباب های هوای به وجود آمده میان گلس و ال سی دی به طور کامل از بین برود.

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 11 پرو

از دیگر موارد مهم و اصلی تعمیر آیفون 11 پرو می توان به تعویض و یا تعمیر کردن باتری گوشی آیفون 11 پرو اشاره کرد. لازم است این نکته را ذکر کنیم که در زمان عوض کردن باتری گوشی هایی همچون آیفون 11 اپل باید خیلی دقت کرد. به طوری که هرگز نباید سرویس هر نوع تعمیرکاری را مورد استفاده قرار داد. تعویض باتری جزء تعمیرات تخصصی آیفون به حساب می آید. تعمیر آیفون 11 پرو باید با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای انجام شود. یکی از مهمترین نکاتی که درنظر گرفتن آن هنگام تعویض باتری گوشی آیفون 11 پرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این است که اطمینان حاص کنید تعمیرکار باتری اورجینال را روی دستگاه شما قرار می دهد و همچنین از تجهیزات و ابزارهای مناسب استفاده می کند.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو

شکستن ال سی دی آیفون های اپل از جمله حوادث متداولی می باشد که در این نوع دستگاه ها رخ می دهد. به طور تقریبی تعداد زیادی از کاربرانی که برای تعمیر آیفون 11 پرو خود اقدام می نمایند سفارش تعمیر و یا تعویض ال سی دی دستگاه را ثبت می کنند. متاسفانه ال سی دی گوشی آیفون 11 پرو در مقابل ضربه خیلی حساس می باشد و یکی از دلایل اصلی و مهم شکسته شدن ال سی دی آیفون ها افتادن گوشی بر روی زمین است. در صورتی که ال سی دی آیفون 11 شما بر اثر وارد شدن ضربه به آن یا به دلایل دیگری دچار شکستگی و آسیب شده است باید با مراجعه به معتبرترین مرکز تعمیرات اپل برای تعویض یا تعمیر ال سی دی شکسته گوشی خود اقدام نمایید.

هزینه تعـمیر آیفـون 11 پـرو iphone 11 pro

تعمیر آیفون 11 پرو به صرف چقدر هزینه نیاز دارد از جمله سوالاتی می باشد که برای تعداد زیادی از کاربران این گوشی پیش می آید. لازم به ذکر است که میزان قیمت تعمیر آیفون 11 پرو با توجه به نوع مشکل و همچنین قطعه آسیب دیده تعیین می گردد. به همین جهت هنگامی که شما برای ترمیم دستگاه خود اقدام می نمایید مرکز تعمیرات اپل اولین کاری که انجام می دهد شناسایی و عیب یابی گوشی شما می باشد. توجه داشته باشید که تعمیرات بخش ها و قطعات گوناگون این دستگاه قیمت یکسانی ندارند. برای مثال، هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرو با تعمیر و یا تعویض باتری کاملا متفاوت می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد تعمیر کردن گوشی آیفون 11 درنظر بگیرید این است که از مراجعه به مراکزی که این دستگاه را با قیمت ارزان و با کیفیت پایین تعمیر می کنند اجتناب کنید.

اهمیت نصب باتری اصلی آیفون 11 پرو

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم انتخاب و نصب باتری اورجینال در زمان تعمیر آیفون 11 پرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. متاسفانه به راحتی و آسانی نمی توان باتری اصلی این دستگاه را در بازار پیدا کرد. بیشتر نمونه های موجود در بازار اصلی نیستند و افراد به هیچ عنوان نباید فریب برخی از تعمیرکارانی را بخورند که ادعا می کنند باتری اورجینال را بر روی آیفون 11 شما نصب نموده اند. در صورتی که باتری بی کیفیت و غیراصلی در این گوشی نصب شود طولی نمی کشد که متوجه ایرادهایی از قبیل خالی شدن شارژ باتری آن می شوید و کاملا واضح است که باتری نصب شده از کیفیت پایینی برخوردار می باشد. افزایش ریسک بروز مشکلاتی مانند انفجار و آتش گرفتن باتری و افزایش لرزش در موبایل پیامدهای دیگر استفاده از باتری غیراورجینال و بی کیفیت آیفون 11 پرو هستند.

تعمیر برد آیفون 11 پرو

برد یکی از حساس ترین و مهمترین قطعات آیفون می باشد. برد آیفون 11 پرو از بخش های الکترونیکی، پردازنده، حافظه و همچنین رام دستگاه تشکیل شده است. برد به عنوان قطعه اصلی دستگاه به شمار می آید و درست همانند سیستم عصبی می باشد. انتقال کلیه داده های درخواستی از دستگاه به قسمت های مربوطه به وسیله برد انجام می شود. به همین جهت در صورتی که برد به علت عواملی از قبیل ضربات فیزیکی، آب خوردگی و یا سایر دلایل مشابه مشکل پیدا کند کارکرد دستگاه نیز دچار اختلال می گردد و بلافاصله باید برای تعمیر آیفون 11 پرو اقدام نمود. باید گفته شود که تعمیر کردن برد گوشی آیفون 11 پرو براساس نوع آسیبی که به آن وارد شده است امکان دارد به صرف هزینه های بسیار بالایی نیاز داشته باشد. اما هزینه آن در مقایسه با تعویض برد پایین تر خواهد بود.

همان طور که ذکر شد برد یکی از قطعات اصلی و مهم گوشی آیفون 11 می باشد که خیلی حساس است. برد آیفون 11 شامل قسمت های الکترونیکی، پردازنده، حافظه و به علاوه رام می شود. برد از جمله قطعاتی می باشد که تعداد زیادی از کارشناسان آن را به سیستم عصبی انسان تشبیه کرده اند. برد تمام داده هایی که ما از دستگاه درخواست می کنیم را به بخش های مربوطه منتقل می کند. از این رو اگر برد گوشی به خاطر ضربه فیزیکی خاصی، آب خوردگی و یا عوامل دیگر دچار اختلال شود گوشی از نظر عملکرد نیز مشکل پیدا خواهد کرد و شما خیلی سریع باید برای تعمیر آیفون 11 اقدام کنید. می بایست این نکته را ذکر کنیم که قیمت ترمیم و رفع عیب برد گوشی آیفون 11 با توجه به نوع آسیب ممکن است بالا باشد ولی قیمت آن نسبت به تعویض برد ارزان تر است.

تعویض دوربین آیفون 11 پرو

ممکن است شما هم هنگام عکس یا فیلم گرفتن با مشکل ارور دادن دوربین یا عدم باز نشدن آن مواجه شده باشید. در برخی از مواقع زمانی که در بخش نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ایراد موجود است چنین مشکلی به وجود می آید. بنابراین، زمانی که کاربران برای تعمیر آیفون 11 خود به مرکز تعمیرات آیفون مراجعه می کنند کارشناسان بخش های مختلف دوربین دستگاه را بررسی کرده و سپس ایراد آن را رفع می کنند. آنها ابتدا دستگاه را ریست کرده و یا آن را به روزرسانی می کنند و در صورتی که مشکل برطرف نشد کارشناسان برای اینکه مشکل دوربین به طور کامل شناسایی گردد و همچنین علت بروز آن را تشخیص دهند  تعمیر آیفون 11 پرو مشتریان را انجام می دهند. پس از طی کردن مراحل ترمیم مشکل دوربین گوشی به طور کامل برطرف شده و عملکرد آن همانند روز اول می شود.

تعمیر آیفون 11 پرو

گاهی کاربران گوشی آیفون 11 پرو هنگامی که می خواهند برنامه دوربین را برای عکس یا فیلم گرفتن اجرا کنند با عدم باز شدن دوربین و یا ارور دادن آن روبرو خواهند شد. به احتمال زیاد وجود ایراد در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری منجر به بروز این مشکل شده است. بنابراین، اگر شما برای تعمیر آیفون 11 پرو به مرکز تعمیرات آیفون سر بزنید کارشناسان با بررسی قسمت های گوناگون مشکل دوربین دستگاه شما را برطرف خواهند کرد. اول سعی می کنند تا چنین مشکلی را با به روزرسانی و همچنین ریست نمودن گوشی رفع کنند. در بسیاری از موارد مشکل دوربین با انجام این کار به طور کامل رفع می شود. ولی در صورتی که با انجام این کارها هنوز دوربین گوشی ایراد داشته باشد در چنین شرایطی کارشناسان به منظور برطرف کردن مشکل دوربین تعمیر آیفون 11 پرو شما را آغاز می نمایند.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو

آیفون 11 یکی از گوشی های پرطرفداری است که توانسته است نگاه بسیاری از دوستداران محصولات برند اپل را به سمت خود جلب نماید. قابلیت های متعددی بر روی این گوشی تعریف شده اند و همین امر آن را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است. گوشی آیفون 11 دارای یک دوربین فوق حرفه ای است و شما می توانید تصاویر و فیلم های زیادی را با دوربین آن تهیه کنید. اما دوربین آیفون مانند هر دوربین دیگری ممکن است خراب شود و در این شرایط شما باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو اقدام نمایید.

قیمت تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو

یکی از سوالاتی که در این راستا پرسیده می شود در مورد قیمت تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو است. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به قطعه ای بستگی دارد که قرار است تعویض شود. برای اینکه تعمیرکار بتواند قیمت را به شما اعلام کند ابتدا باید گوشی شما را باز کند و میزان آسیب به دوربین را مورد بررسی قرار دهد. پس از آن، قیمت تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو به شما اعلام می گردد. ضربه و فشار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به دوربین آسیب می رساند. اگر گوشی شما به تازگی از ارتفاعی به زمین پرتاب شده است و پس از آن دیگر دوربین شما کار نمی کند، باید بدانید احتمال آسیب به قطعات داخلی دوربین وجود دارد.

زمانی که می خواهید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو اقدام کنید باید به این مسئله توجه داشته باشید که تعمیر کار باید از قطعات اصل و اورجینال بر روی گوشی شما استفاده کند. اگر قطعاتی که بر روی گوشی شما سوار می شوند کپی و یا فیک باشند، دوربین به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و حتی ممکن است به کارکرد قسمت های دیگر گوشی آسیب های زیادی وارد شود.

خدمات تعمـیر آیفـون 11 پـرو iphone 11 pro

تعمیر آیفون 11 پرو شامل خدمات مختلفی از قبیل برطرف کردن مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، ریست فکتوری، تعویض گلس، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعویض فلت نمایشگر و بسیاری از اقدامات دیگر می شود. علاوه براین، تعمیرات بخش های مختلف گوشی آیفون نیز جزء خدمات تعمیر آیفون محسوب می شود. خوب است بدانید که نمایندگی تعمیرات آیفون در وحدهای تخصصی خودشان خدمات مورد نیاز را به کاربران آیفون 11 پرو می دهند. این مرکز به عنوان یکی از مراکز بسیار مجهز تعمیرات گوشی های اپل در ایران می باشد که کلیه خدمات خود را با توجه به استانداردهای شرکت اپل در اختیار مشتریان قرار می دهد. با توجه به اینکه قیمت گوشی آیفون 11 بالا می باشد این مرکز سعی می کند تا دستگاه را با دقت کافی بررسی کرده و تعمیر آیفون 11 پرو را به صورت کاملا تخصصی و با هزینه مناسب انجام دهد.

در این مطلب شما را با نحوه تعمیر آیفون 11 پرو آشنا کردیم. همانطور که می دانید گوشی آیفون 11 به عنوان یکی از گوشی های محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان به شمار می آید که قیمت آن بالا است. با وجود اینکه این دستگاه از عملکرد و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد اما درست همانند هر نوع گوشی دیگری امکان دارد قطعات آن به دلایل گوناگونی مشکل پیدا کنند. در صورتی کهبه قاپ پشت، گلس یا شیشه، باتری و ال سی دی آیفون 11 و هر قطعه دیگر آن آسیب وارد شد باید خیلی سریع با مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر آیفون و یا نمایندگی تعمیرات آیفون  برای رفع مشکل دستگاه خود اقدام نمایید. باید این نکته را یادآوری کنیم که این مراکز قیمت تعمیر آیفون 11 پرو را با توجه به ایراد و قطعه آسیب دیده تعیین خواهند کرد.

خدمات اپل آچار