تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

امروزه، گوشی آیفون به یکی از محبوب ترین گوشی های همراه در سراسر دنیا تبدیل شده است. آیفون برندی بسیار لوکس است که گوشی هایی با قابلیت های بسیار زیاد را به بازار عرضه می کند. شما می توانید با استفاده از این گوشی عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای انجام دهید و این مسئله برای کسانی که به عکاسی علاقه مند هستند، بسیار مهم و ارزشمند است. دوربین آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است دچار مشکل شود و در نتیجه افراد باید برای تعویض دوربین آیفون 6S PLUS اقدام نمایند. بهتر است بدانید موارد متعددی به دوربین آیفون آسیب می رسانند و همین امر باعث می شود راهکارهای مختلفی برای تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس به کار برده شود.

تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

مشکلات دوربین آیفون 6 اس پلاس

اگر به تازگی دوربین موبایل شما کار نمی کند و می خواهید برای تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس اقدام نمایید، ابتدا باید ریشه مشکل را شناسایی کنید. تا زمانی که دلیل اصل آسیب به دوربین مشخص نشود، شما نمی توانید مشکل را رفع کنید و ممکن است هزینه های زیادی انجام دهید، اما باز دوبین گوشی عملکرد مناسبی ندارد. مشکلات دوربین آیفون 6 می توانند به دو دسته مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری تبدیل شوند. هر کدام از این مشکلات به شیوه خاصی رفع می شوند که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

رفع مشکلات نرم افزاری آیفون

گوشی آیفون ساختار بسیار حساسی دارد و اگر برنامه های آن آپدیت نشوند، عملکرد قسمت های مختلف آن از جمله دوربین گوشی تحت تاثیر قرار می گیرد. بسیاری از کسانی که برای تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس اقدام می کنند متوجه می شوند که با یک آپدیت سازی ساده می توانند دوباره از دوربین گوشی خود استفاده کنند. معمولا، زمانی که برنامه های گوشی آیفون آپدیت نمی شوند، دوربین سیاه می شود.

استفاده از برنامه جانبی برای دوربین

یکی دیگر از مواردی که ممکن است به اشتباه تصور کنید زمان تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس فرا رسیده است استفاده از برنامه جانبی برای دوربین است. اگر به تازگی دوربین آیفون کار نمی کند و شما از یک برنامه جانبی استفاده می کنید، بهتر است برنامه جانبی را از روی گوشی خود حذف کنید و از خود برنامه اصلی دوربین استفاده نمایید. در این شرایط، دوربین دوباره کار می کند و شما می توانید بدون تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس از آن استفاده کنید.

تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

مراجعه به تنظیمات و غیر فعال سازی گزینه voiceover

شاید برای شما جالب باشد که شما با غیر فعال سازی گزینه voiceover در آیفون می توانید مشکلات دوربین را رفع کنید و دیگر نیازی به ت تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس نیست. برای اینکار به بخش تنظیمات بروید. البته به این موضوع توجه داشته باشید این راهکارها زمانی موثر هستند که مشکل دوربین شما نرم افزاری باشد.

چه عواملی به سخت افزار دوربین آسیب وارد می کنند؟

در کنار تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، گاهی مشکلات سخت افزاری باعث آسیب به دوربین می شوند و شما مجبور می شوید که برای تعمیر و یا تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس اقدام نمایید. فاکتورهای زیر می توانند به دوبین آسیب وارد کنند:
ضربه و فشار از مهمترین دلایلی هستند که افراد را برای تعمیر و یا تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس به سمت مراکز تعمیر موبایل می کشانند. به همین دلیل، همواره توصیه می شود از موبایل خود محافظت کنید و آن را در شرایطی قرار ندهید که آسیب ببیند و از بین برود.
خیسی و رطوبت از موارد دیگری هستند که می توانند قطعات داخلی دوربین را از بین ببرند. بسیاری از افراد موبایل خود را به حمام می برند و یا با دست خیس از موبایلشان استفاده می کنند. در این شرایط، قطعات داخلی دوربین دچار مشکل می شوند و این مسئله می تواند عملکرد دوربین را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و به آن آسیب های جدی وارد کند.
اگر محیط کاری و یا زندگی شما به گونه ای است که گرد و غبار زیادی وجود دارد باید بدانید ممکن است قطعات داخلی دوربین خراب شوند و از بین بروند.

تعمیر دوربین جلو آیفون 6 اس پلاس

اگر دوربین جلو آیفون خراب شود، شما دیگر نمی توانید سلفی بگیرید و باید هر چه زودتر برای تعمیر و یا تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس اقدام نمایید. به همین دلیل، زمانی که به تعمیرکار مراجعه می کنید در این مورد که دوربین سلفی شما دچار مشکل شده است توضیح دهید.
تعمیر دوربین پشت آیفون 6 اس پلاس
زمانی که دوربین پشت آیفون خراب شود، شما دیگر نمی توانید عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را ثبت کنید. در این شرایط مراجعه به یک مرکز معتبر برای تعمیر و تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس الزامی است.

تعویض لنز دوربین آیفون 6 اس پلاس

اگر لنز دوربین خراب شده است، شما باید از یک لنز مناسب و اورجینال استفاده نمایید. بهتر است بدانید امروزه قطعات فیک و تقلبی زیادی در بازار موجود هستند و همین امر باعث شده است نگرانی زیادی برای تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس وجود داشته باشد. اگر شما به یک مرکز معتبر که دارای مجوزهای لازم هستند مراجعه نمایید، می توانید اطمینان داشته باشید که از قطعات اصل استفاده می شود و دیگر نباید نگران عملکرد دوربین خود باشد.

تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

تعمیر دوربین آیفون 6S PLUS

تعویض دوربین آیفون 6S PLUS یک کار بسیار تخصص است و تنها افرادی باید این کار را انجام دهند که تخصص لازم را در این زمینه دارند.

خدمات تعمیر دوربین آیفون 6 اس پلاس

خدمات تعمیر و تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس بسیار گسترده است و باید ابتدا مشکل گوشی مشخص شود تا بتوان بهترین راهکار را برای تعمیر دوربین به کار برد.

قیمت تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدید مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می توانند عملکرد دوربین را تحت تاثیر قرار دهند. برای استعلام قیمت تعویض دوربین آیفون 6 اس پلاس می توانید با کارشناسان در تماس باشید.

 

خدمات اپل آچار