ساخت اپل آیدی و نکات مهم

ساخت اپل آیدی و نکات مهم

امروزه برند اپل به یک برند بسیار مهم تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که به دنبال خرید گوشی هستند می خواهند محصولات اپل را خریداری کنند. برند اپل توانسته است با قابلیت های بسیار زیادی که ارائه داده است نظر کاربران خود را جلب کنند. بهتر است بدانید یکی از کارهایی که تمامی کاربران اپل باید انجام دهند ساخت اپل آیدی است. با توجه به این موضوع که در برند اپل در ایران تحریم است همواره سوالاتی در مورد ساخت اپل آیدی پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

نکات مهم در ساخت اپل آیدی

وقتی می خواهید اپل آیدی بسازید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید و تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، با توجه به این موضوع که ایران تحریم شده است ساخت اپل آیدی چالش های زیادی را برای افراد و کاربران به وجود آورده است. برند اپل پیش شماره های 0098 را قبول نمی کنید و کاربران باید شماره ای را وارد کنند که مورد قبول برند اپل باشد.

نکات مهم در ساخت اپل آیدی

محل سکونت

یکی دیگر از مواردی که در ساخت اپل آیدی اهمیت زیادی دارد و سایت اپل بر روی آن تاکید زیادی دارد و باید حتما پر کنید بخش آدرس و محل سکونت است. همانطور که سایت اپل پیش شماره ایران را قبول نمی کند، آدرس را نیز قبول نمی کند. اگر بتوانید این مشکل را رفع کنید، ساخت اپل آیدی هرگز کار دشواری نیست و به راحتی می توانید این کار را انجا مدهید.

ایمیل

امروزه داشتن ایمیل به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده است. برای ثبت نام در بیشتر اپلیکیشن ها شما نیازمند ایمیل هستید. اگر می خواهید اپل آیدی بسازید و هنوز ایمیل ندارید، بهتر است قبل از آنکه وارد سایت شود ایمیل برای خود ایجاد کنید.

داشتن فیلتر شکن

بهتر است بدانید در صورت عدم داشتن فیلتر شکن شما هرگز نمی توانید وارد سایت اپل شوید. زیرا برند اپل ایران را تحریم کرده است و همین امر باعث شده است که کاربران ایرانی به این سایت دسترسی نداشته باشند. با توجه به این موضوع قبل از آنکه وارد سایت اپل شوید باید فیلتر شکن را فعال کنید و پس از آن مراحل ایجاد اپل آیدی را طی نمایید.

چگونه مشکل شماره تلفن را حل کنم؟

همانطور که اعلام کردیم یکی از مشکلاتی که در ساخت اپل آیدی وجود دارد شماره تلفن است. به همین دلیل، کاربران ایران در این مورد سوال می پرسند که چگونه مشکل شماره تلفن خود را حل کنند. شما می توانید شماره تلفن یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه را دریافت کنید. این روش ساده ترین و امن ترین روشی است که در ایجاد اپل آیدی به شما کمک می کند. روش دیگری که می توانید انجام دهید ساخت شماره مجازی توسط برخی از برنامه ها و یا سایت هاست که معمولا این کار رایگان است و شما می توانید با آن شماره تلفن اپل آیدی خود را بسازید. این روش در میان ایرانیان بسیار محبوب است.

آیا می توانم از شماره تلفن های عمومی استفاده کنم

آیا می توانم از شماره تلفن های عمومی استفاده کنم؟

یکی از روش هایی که برای حل مشکل شماره تلفن در ساخت اپل آیدی پیشنهاد می شود استفاده از شماره های مجازی است. البته باید بدانید این روش خطرناک است و هرگز پیشنهاد نمی شود. شما می توانید در سایت های مختلف این شماره تلفن را پیدا کنید. البته باید بدانید سایت اپل بر روی این شماره ها حساس است و در صورت تشخیص شما را بلاک خواهد کرد. برخی از شماره های عمومی وجود دارند که فقط دارای قابلیت دریافت پیام هستند و تمامی کاربران می توانند به آن دسترسی داشته باشند. بهتر است بدانید ما هرگز این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا این روش ها اصولی نیستند و می توانند چالش های زیادی را برای شما به وجود بیاورند.
روش ساخت اپل آیدی
برای ساخت اپل آیدی باید به یکی از سایت های زیر مراجعه کنید:
receive-smss.com
receive-sms-online.info
sms24.me
receive-sms.cc
freephonenum.com
sms-online.co
sms-receive.net
getfreesmsnumber.com
smsreceivefree.com
receivesms.co
در ادامه، یکی از شهرهای آمریکا را انتخاب نمایید و زمانی که در حال ساخت اپل آیدی هستید، شماره ای را که از این سایت ها دریافت می کنید وارد نمایید. پس از چند لحظه به قسمت صندوق دریافت اس مس بروید و پیامی را که از سوی اپل برای شما ارسال شده است بررسی نمایید. کد را که در آن پیام وجود دارد وارد کنید و ساخت اپل آیدی به اتمام می رسد. در اینجا باید به شما بگوییم سایت اپل یکی از سایت های بسیار قوی است که هوش مصنوعی در آن کار می کند. ممکن است هوش مصنوعی آن ابتدا به شما ایراد گیرد. اما شما باید چندین شماره را امتحان کنید و در پایان می توانید به شماره ای برسید که ربات ها قادر به تشخیص آن نیستند.

آیا می توانم بدون اپل آیدی از گوشی اپل استفاده کنم؟

خیر! بهتر است بدانید راه ورود به گوشی های آیفون و استفاده از آنها ساخت اپل آیدی است. تا زمانی که اپل آیدی نداشته باشید، هرگز نمی توانید از امکاناتی که در آن وجود دارد بهره مند شوید. با توجه این مسئله توصیه می شود قبل از استفاده از گوشی اپل ابتدا فکری برای ساخت اپل آیدی بکنید و تمامی موارد را در نظر داشته باشید. پس از می توانید از گوشی اپل خود استفاده کنید و از قابلیت های بی شمار آن بهره مند شوید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ساخت اپل آیدی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید شما می توانید بهترین روش برای ایجاد اپل آیدی شماره خارجی است. شما می توانید شماره تلفن یکی از کشورهای همسایه را داشته باشید و سپس اپل آیدی خود را ایجاد کنید. روش های دیگری نیز برای ساخت اپل آیدی وجود دارند که برخی از آنها مورد تایید و برخی از آنها مورد تایید نیست. با توجه به این مسئله توصیه می شود که ابتدا تمامی مراحل را به دقت مطالعه کنید و سپس از یکی از روش ها برای ساخت اپل آیدی استفاده نمایید.

خدمات اپل آچار