تعویض دوربین ایفون 12 پرو مکس

تعویض دوربین ایفون 12 پرو مکس

افراد زیادی علاقه مند به خرید آیفون ۱۲ پرو مکس می باشند دلیل این انتخاب  قابلیت های عالی و پشتیبانی های منحصر به فرد این گوشی می باشد اما این موضوع دلیل بر آن نمی شود که گوشی دچار مشکل نشود،گاها در مواردی  شرایطی موجب رو به رو کردن شما با تعمیرات خاص می از این حیث  شما می بایست در تلاش باشید از همان ابتدای کار هر چه سریع تر به تعمیر آیفون 12 پرو مکس بپردازید .لازم به ذکر است که  تعمیر دوربین آیفون 12 پرو مکس می بایست توسط متخصصین در این حوزه صورت گیرد چرا که در تعمیر و عملکرد صحیح آن موثر می باشد. 

گاها در مواردی آب خوردگی باعث می شود که صفحه نمایش و باتری با آسیب و خرابی مواجه گردد ولی در صورتی که با خرابی پورت شارژ و یا اسپیکر مکالمه رو به رو شدید این مشکل تخصصی می باشد و باید توسط تعمیر کار متخصص عیب یابی شود. لازم به ذکر است که مراکز زیادی تعویض دوربین ایفون 12 پرو مکس را انجام می دهند اما می بایست این کار توسط متخصصین در این حوزه صورت گیرد.

تعویض دوربین ایفون 12 پرو مکس

تعویض دوربین پشت آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرو مکس که در اکتبر 2020 از آن رو نمایی گردید که به عنوان یکی از مدل های محبوب آیفون های اپل می باشد .این گوشی از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد و به عنوان بزرگترین گوشی اپل می باشد که از قابلیت اتصال 5G و همچنین قوی ترین تراشه در گوشی های هوشمند برخوردار است. دوربین ها از مهم ترین قطعات موبایل ها  هستند که امروزه شما کمتر افرادی را خواهید دید که دوربین عکاسی یا فیلم برداری را برای عکس برداری و یا فیلم برداری با خود حمل نمایند چرا که  کیفیت بالای دوربین ها ی گوشی باعث محبوبیت بیشتر این گوشی ها شده است .وقتی  دوربین دستگاه شما از کار افتد سریعا باید مشکل را حل کرد. گاها ممکن است با خرابی دوربین مواجه شوید اما خبر خوب این است که  تنها با تعویض دوربین پشت آیفون 12 پرو مکس می توان دوربین خود را همچون روز اول تعمیر نمایید.

هزینه تعمیر دوربین ایفون 12 پرو مکس

دوربین اصلی یکی از قطعات آیفون 12 Pro پرو مکس می باشد که بسیار حائز اهمیت می باشد. دوربین اصلی آیفون 12 پرو مکس دارای 4 لنز مختلف می باشد. لنز اصلی دوربین ایفون 12 دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی می باشد که توانایی مقابله و رقابت با دوربین های 45 مگاپیکسلی سایر برندها را دارد.این گوشی ها از فناوری های بسیار پیچیده و عالی جهت تولید دوربین های آن ها استفاده شده که در صورتی که  اگر تا کنون از کاربران این موبایل نبوده اید حتما یک بار آن را امتحان کنید.

چنانچه که  با خرابی در این قطعه از موبایل خود مواجه گردید، بلافاصله به تعمیر موبایل خود بپردازید.توجه داشته باشید که در زمان تعمیر از  قطعه اورجینال دوربین گوشی استفاده شود. شایان ذکر است که دوربین اصلی آیفون 12 پرو مکس ارائه شده در بیشتر موارد از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند گر چه هزینه تعمیر دوربین آیفون 12 پرو مکس را به اندازه قطعه اورجینال پرداخت شده است .بنا براین بهتر است به مراکز معتبر تعمیرات خود را بسپارید.

تعویض دوربین ایفون 12 پرو مکس

علائم خرابی دوربین آیفون 12 پرو مکس:

  • عکس گرفتن شدنی نیست.
  • گاها با پیغام خطا  نرم افزار دوربین مواجه می گردید.
  • عکس ها تار می شود.
  • تصویر سیاه می گردد.

نکات تعویض دوربین پشت آیفون 12 پرو مکس:

پیشنهاد می شود که که حتما قبل از شروع کار سعی کنید از اطلاعات گوشی خود یک نسخه ی پشتیبان بگیرد تا از حذف شدن اطلاعات مهم گوشی خود پیشگیری شود.قبل از شروع کار تعویض، شارژ گوشی را به زیر 25 درصد ببرید تا در زمان تعمیرهر گونه ضربه و فشاری به باتری موجب به انفجار نگردد.انجام تعمیرات گوشی های اپل  به تخصص و دانش بالایی احتیاج دارد چنانچه که مهارت کافی ندارید از انجام دادن این کار جلوگیری نمایید. 

خدمات اپل آچار