تعمیر آنتن آیفون

تعمیر آنتن آیفون

از مشکلات رایج که در آیفون ایکس بسیار دیده می شود مشکلات مربوط به آنت دهی می باشد که در صورت مواجه شدن با آن با علائمی همچون مشاهده عبارت  No Service و Searching قابل رویت می باشد. در صورتی که با این مشکلات مواجه شدید نگران نباشید تنها می توانید با تعمیر آنتن آیفون ایکس این مشکلات را رفع نمایید. همانطور که می دانید این قطعه در پایین باتری تعبیه شده است که با قرار گرفتن در شرایط بد و نامناسب با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه می شوید. 

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از گوشی های آیفون می تواند باعث اعصاب خوردی شما شود، مشکل مربوط به آنتن آیفون است. که باید به سراغ راه حلی برای این مشکل باشید و با مراجعه به یک مرکز معتبر و مناسب این موضوع را مورد بررسی قرار دهید. خیلی اوقات شما در پی سفاش کردن و یا ظاهر گوشی و برند بودن آن به سراغ خرید آن می روید. در صورتی که شما باید کارایی آن نیز اطلاع داشته باشید. یکی از موضوعات مهم آنتن دهی آن است که در ادامه وقت زیادی برای تعمیر آنتن آیفون نگذارید. 

با توجه به اینکه در زمان تعمیرات نیاز است تا گوشی زمان زیادی در اختیار تعمیرگاه باشد و همچنین آن را بازو بسته کنند به همین منظور باید دقت و اطمینان کافی داشته باشیم. هر جایی نمی تواند به شما خدمات مناسبی را ارائه کند و باید در ابتدا امر یک فرد مورد اعتماد در اختیار داشته باشید. کاربران مختلفی از گوشی های آیفون این مشکل را دارند و باعث می شوند تا هزینه زیادی را صرف آن کنند. 

تعمیر آنتن آیفون

هزینه های مربوط به قطعات گوشی زیاد است و نیاز به توجه لازم در هنگام خرید و زمان بهره برداری می باشد. عدم دقت و توجه به این موضوع باعث می شود تا دچار هزینه های بیشتری در آینده شوید. پس بهتر است ابتدا مرکز مناسب برای تهیه و تعمیرات گوشی انتخاب نمایید. آنتن دهی مربوط به گوشی بسیار مهم است و به نوعی تمامی عملکرد مربوط به گوشی وابسته به این موضوع می باشد. شما از ابتدایی ترین امکانات مربوط به گوشی یعنی پیام و تماس نیز محروم می شوید. پس به این محتوا دقت کافی داشته باشید. 

تعمیر آنتن آیفون

دلایل پرش آنتن آیفون

مشکلات پرش آنتن آیفون می تواند ناشی از علت های مختلفی باشد. این مورد نیز رواج زیادی دارد و باعث اختلال در انجام همه کارهای شما می شود. بحث اینترنت و همچنین تماس و پیام از اصلی ترین بخش های استفاده از موبایل است که در صورت نبود آن ها بخش زیادی از فعالیت شما نیز مختل می شود. 

علت های مختلفی باعث این موضوع می شود که باید در زمان استفاده از موبایل آیفون به آن توجه داشته باشید. زمانی که در این بخش دچار مشکل می شوید با پیامی مبنی بر no service مواجهه می شوید. شما از این طریق می توانید به صورت مطلوب با مشکل روبرو شوید. در برخی مواقع نیز با کلمه ای مانند searching در قسمت آنتن روبرو می شویم. البته اگر محل خود را تغییر داده اید مثلا در جای جدیدی قرار گرفته باشید ممکن است در ابتدا این موضوع پیدا شود اما درادامه شاید رفع شود.

این موضوع می تواند برخی اوقات به سادگی با جابجایی برطرف شود. اما اگر این مشکل به صورت جدی باشد و رفع نشود نیاز است تا به تعمیرگاه رفته و برای رفع مشکل چاره جدی اندیشید. عوامل زیادی می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شود که از ضربه خوردن، خرابی مربوط به سیم کارت، مشکل مربوط به جایگذاری سیم کارت، آّب ریختن و همچنین مشکلات سیستم آنتن دهی شرکت باشد. آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون در اپل آچار

تعمیر پریدن آنتن آیفون یا no service

در ابتدا نیاز است تا خود شما به بررسی این موارد بپردازید تا در صورت رفع مشکل دیگر نیاز به رفتن تعمیرگاه نمی باشد. اما اگر این موضوع همچنان پابرجا باشد نیاز است تا این بخش را به صورت جدی از طریق رفتن به تعمیرگاه رفع نماییم.

1- چک کردن حالت هواپیما

در ابتدا به قسمت مربوط به airplane mode رفته تا آن بخش فعال نباشد که در این صورت باعث می شود تا آنتن دهی مربوط به گوشی غیرفعال شود. پس چک کنید تا در این حالت قرار نداشته باشد. 

2- بررسی قسمت سیم کارت

ممکن است سیم کارت شما در داخل جایگاه خود در گوشی شما جای نگرفته باشد بنابراین سعی کنید تا آن را بیرون آورده و دوباره چک کنید تا مشکلی نداشته باشد. 

تعمیر آنتن آیفون

3- ریست کردن قسمت مربوط به ستینگ شبکه گوشی

گاهی اوقات مشکلاتی در بخش شبکه مخابراتی وجود داشته باشد که باعث تداخل با هم شود بنابراین سعی کنید تا برای اطمینان یک بار این بخش را ریست کنید. گزینه مربوط به reset network setting می تواند این روند را صورت دهد.

4- دیتای مربوط به آیفون را روشن کنید

در روشی دیگر بهتر است دیتای مربوط به گوشی خود را روشن و خاموش کنید. 

5-آپدیت گوشی

اگر آپدیت جدیدی برای سیستم شما وجود دارد بهتر است آن را صورت دهید. خیلی اوقات باگ های موجود در سری قبل در این بخش از بین می رود. 

6- تنظیم زمان مربوط به گوشی

تنظیمات مربوط به ساعت و تاریخ گوشی آیفون خود را چک کنید. شاید این موضوع بتواند باعث تعمیر آنتن آیفون شما شود. 

7- پیگیری رجیسترشدن

بخش رجیستری تازه در بازار لوزام الکترونیکی ما وارد شده است که این بخش نیز باید مورد توجه قرار گیرد. برخی اوقات باعث می شود تا خدمات مربوط به سیم کارت گوشی شما از دچار نقص شود، بنابراین این بخش را نیز چک کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد و رفع شود. 

8- غیرفعال کردن قابلیت esim

با استفاده از این تکنیک می توانید شما از دو سیم کارت، یکی به صورت فیزیکی و دیگری در قالب غیرفیزیکی پشتیبانی کند بنابراین قابلیت مربوط به esim را غیرفعال کنید. 

9- ریست فکتوری موبایل آیفون

در انتها اگر نیاز باشد باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید تا بررسی نمایید مشکل رفع می شود یا نه، چون تمامی اطلاعات مربوط به گوشی شما در پی این عمل از بین می رود پس در انتها قرار دهید.

رفع مشکل پریدن آنتن آیفون

در بالا بیان نمودیم که شما می توانید مراحلی خود انجام دهید تا مشکلتان رفع شود اما در انتها اگر این مشکل برطرف نشد بهتر است به سراغ یک تعمیرکار ماهر رویم تا آن بتواند تعمیر آنتن آیفون را صورت دهد. 

تعویض آنتن GSM آیفون X

با توجه به راه هایی که برای ایمنی بهتر  صورت می گیرد قبل از اقدام برای باز کردن آیفون X، می بایست گوشی را خاموش نمایید.جهت خاموش نمودن آیفون X می بایست دکمه پاور گوشی را همزمان با  دکمه پایین صدا فشار دهید و برای چند ثانیه در همان وضعیت حفظ نمایید. دکمه خاموش بر روی گوشی ظاهر می گردد که باید آن را به سمت راست ، آن را به سمت راست بکشید تا عملیات خاموش سازی صورت گیرد.

با کمک پیچ گوشتی پنج سو، دو پیچ را باز نمایید.وظیفه این پیچ ها حفظ صفحه نمایش بر روی شاسی می باشد.حال کل صفحه نمایش گوشی را به مدت  30 ثانیه تا یک دقیقه با سشوار گرم نمایید این کار باعث می شود تا چسب آب بند دور ال سی دی نرم شود و جداسازی صفحه نمایش از شاسی راحت تر صورت گیرد.با کمک اسپاتول شکاف روی دستگاه ایجااد کنید .بعد از ایجاد شکاف، اسپاتول را به آرامی به سمت بخش بالایی بکشید.کار باز کردن صفحه نمایش را با کشیدن اسپاتول بر روی لبه بالایی گوشی به پایان برسانید.صفحه نمایش را بگیرید و با دقت همچون کتاب باز نمایید.

تعمیر آنتن آیفون

روش های حل مشکل نداشتن انتن No Service ایفون

معمولا وقتی که انتن دهی در گوشی ایفون شما با مشکل رو به رو شد نوشته ای در  بالای صفحه مشاهده خواهید کرد و با عبارت  No Service  مواجه خواهید شد که یعنی آنتن نخواهید داشت و قابلیت استفاده از  انتن و برقراری تماس را نخواهید داشت.در این صورت با مشکلاتی همچون ایجاد تماس ، ارسال پیامک ، استفاده از اینترنت سیم کارت و صرفا تنها راه برای اتصال به اینترنت استفاده از شبکه ای خارج از شبکه موبایل و سیم کارت شما مانند اینترنت وای فای خواهید داشت.

روش های حل مشکل پرش آنتن در آیفون

برای رفع مشکل پرش آنتن در آیفون می بایست ابتدا با نرم افزار اقدام به تعمیر آنتن آیفون ایکس نمایید. چنانچه که از مشکلاتی همچون ضربه خوردن آیفون، خرابی سیم کارت، خرابی کیت سیم کارت، مشکلات دکل آنتن مطمئن می باشید، می توانید از آپدیت حامل آیفون کمک بگیرد. در مدل های مختلف آیفون با آپدیت حامل آیفون می توان اقدام به حل ایراد پرش آنتن در آیفون نمایید.آپدیت تنظیمات حامل آیفون مجموعه ای از  آپدیت تنظیمات می باشد که به اوپراتور ارتباط دارد. مثلا تماس، دیتای سلولی، پیام دادن، هات اسپات و ویس میل می بایست انجام شود. برای اینکار لازم است تا اینترنت قوی داشته باشید سپس به  مسیر Settings > General > About روید ، در صورتی که  آپدیت هایی در دسترس باشد، نوتیفیکشنی جدید دریافت می کنید.

سیستم عامل آیفون را آپدیت کنید

از روش های دیگر رفع مشکل پرش آنتن در آیفون آپدیت سیستم عامل آیفون می باشد. آپدیت ها همیشه باگ ها را رفع می نمایند  و امنیت و عملکرد دستگاه iOS را به خوبی بهبود می دهد .اطمینان پیدا کنید که اتصال به شبکه وایفای صورت گرفته است . به جهت Settings > General > Software Update  مراجعه نمایید و منتظر باشید  تا آپدیت های موجود بررسی گردد. حالا روی Download و سپس Install تپ نمایید  تا آپدیت صورت گیرد.

تعمیر آنتن آیفون 7

یکی از مهم ترین معضلات کاربران گوشی های اندروید و آیفون پرش آنتن می باشد .گاها این مشکل کاربر را مجبور به خرید گوشی همراه جدید می کند.مشکل آنتن دهی یکی از تازه ترین ایراداتی است که امروزه کاربران آیفون 7  را با آن مواجه می کند.این به آنتن ارتباط دارد ومنجر به ایجاد اختلال در شناسایی سیم کارت گوشی می شود. به طور معمول در صورت مواجه با این مشکل پیغام  No Service را در گوشه صفحه آیفون و عدم آنتن دهی سیم کارت خود را مشاهده خواهید کرد. بنابراین در این شرایط می بایست اقدام به تعمیر آنتن آیفون 7 خود نمایید.

تعمیر آنتن آیفون

رفع مشکل بیس باند ایفون ۷

همان طور که گفته شد مشکل عدم آنت دهی در ایفون مدل 7 قطعا یکی از شایع ترین موارد اعلامی در حوزه تعمیر آنتن آیفون 7 و تعمیرات آیفون محسوب می شود.این ایراد به شکل  خیلی واضح و گسترده به باگ مربوط به بخش ای سی بیس باند این مدل از ایفون مربوط است  که شرکت اپل را مجبور کرد به طور گسترده اعلام بازگردانی مدل های فروخته شده برای خریداران این مدل نماید.چرا که این موضوع یکی از نقاط تاریک در صنعت موبایل برای این شرکت محسوب می شد.

قبل از هر چیزی اطمینان خاطر یابید که علت عدم آنتن دهی به دلیل اختلالات موقتی اپراتور سیمکارت نباشد. لذا چنانچه که سیم کارت شما همراه اول، ایرانسل، رایتل و می باشد، ابتدا بررسی نمایید که ایراد از سوی اپراتورهای مرتبط سیمکارت نیست و سیم کارت شما از سوی اپراتور قطع نشده است. در این صورت مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام نمایید.

گام اول: راه اندازی مجدد گوشی

به طور معمول مشکلات شبکه همچون No Service گاها به اختلال کوچک سیستم عامل ارتباط دارد که اغلب با یک راه اندازی مجدد ساده رفع می گردد. تنها کافیست از طریق منو به راحتی یکبار گوشی را خاموش و روشن نمایید. ضمن اینکه می توان از طریق دکمه های سخت افزاری طبق مراحل زیر گوشی تان را restart نمایید.

  • دکمه پاور و ولوم پایین را همزمان فشار داده و ۱۰ الی ۲۰ ثانیه نگه دارید.
  • زمانی که لوگوی Apple  به نمایش درآمد، هر دو دکمه را رها نمایید.

لازم به ذکر است اجرای هر روش و  راه اندازی مجدد باعث پاک شدن هیچ اطلاعاتی از گوشی شما نخواهد شد.

گام دوم: تنظیم مجدد Cellular Data

 در صورتی که خطاهای جزئی در عملکرد آنتن دهی آیفون 7 رخ داده باشد ، می توان با خاموش و روشن کردن داده تلفن همراه (Cellular Data) نیز آن را رفع نمود. درصورتی که تنظیمات داده تلفن همراه (Cellular Data) روی آیفون شما به درستی تنظیم نگشته است، قطعا به تعمیر آنتن آیفون 7 نیاز خواهید داشت.این تنظیمات می تواند به طور اتفاقی تغییر کنند و گاهی اوقات با یک خاموش روشن کردن ساده رفع شود.

لذا از این جهت می توان  چنین اقدام نموده و یکبار تنظیمات Cellular Data را ریست نمایید.

قطع شدن آنتن گوشی آیفون 7 به دلیل عدم رجیستر شدن گوشی

احتمال قطع شدن آنتن انواع گوشی های اندروید و آیفون به علت عدم رجیستری نیز ممکن است رخ دهد .حتما واژه رجیستری به گوشتان خورده است. طرحی که به تازگی جهت جلوگیری از پخش گوشی های قاچاق راه اندازی و اجرا گردیده است.چنانچه یکی گوشی در سامانه همتا ثبت رسمی نشده باشد، پس از مدتی آنتش به  طور خودکار قطع می گردد بنابراین توجه داشته که گوشی هوشمند شما به درستی  رجیستر شده است.

 لازم به ذکر این نکته است که گوشی های قاچاق رجیستر نشده، به شکل ناگهانی دچار قطعی آنتن خواهند شد. چنانچه که آنتن گوشی شما به صورت کامل قطع نمی باشد و تنها در نقاط مختلفی  کمی قطع و وصل می گردد، احتمال رجیستر نبودن گوشی شما خیلی پایین خواهد بود.شما می توانید برای اگاهی از ریجستر گوشی خود به سامانه همتا مراجعه نمایید. 

تعمیر آنتن آیفون اس ای

مشکل آنتن آیفون اس ای امروزه در گوشی کاربران زیادی رخ می دهد که آن ها را وادار به تعمیر آنتن آیفون اس ای می کند.در صورتی که نمی توانید به کمک GPS موقعیت مکانی خود را در نقشه گوگل پیدا نمایید .ایراد از آنتن می باشد که با تعویض آنتن GPS آیفون اس ای این مشکل رفع می گردد.از دلایل کار نکردن آنتن آیفون اس ای مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که بآیفون در بیشتر موارد با آپدیت نرم افزار این مشکل را رفع نموده است. اما به طور کلی موارد زیادی مربوط به سهخت افزار گوشی می باشد که می بایست تعمیر آنتن آیفون اس ای توسط مراکز معتبر صورت گیرد. 

تعویض آنتن وای فای آیفون اس ای 2020

موبایل های سری اس ای دارای  ساختاری مدرن می باشند که همانند سایر مدل های اپل از بهترین تکنولوژی ها برخوردار می باشند.ولی همانطور که می دانید ماهیت وجودی این گوشی ها به گونه ای می باشد که هزینه خریدی کمتر از دیگر مدل های شرکت اپل دارند که همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این مدل شده است.این قطعه در کنار دوربین پشت آیفون تعبیه شده  که با قرار گیری در محیط نا مناسب منجر به  آسیب می شوند و عملکرد آن ها مختل خواهد شد. فلت آنتن گوشی آیفون اس ای یک قطعه الکترونیکی و حساس می باشد  که در صورت خرابی متوجه ارزش و نقش پر رنگ آن خواهید شد. جهت مواجه شدن با این مشکل به راحتی می توانید با مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات اپل اقدام به تعویض آنتن وای فای آیفون اس ای 2020 نمایید.

جداسازی صفحه نمایش آیفون SE 2020

در صورتی که با خرابی صفحه نمایش آیفون مواجه شدید می توانید با جداسازی پنل جلو آیفون اس ای 2020  اقدام به تعویض و حل مشکل نمایید.برای این کار لازم است تا ابتدا دو پیچ پنج سو را باز نمایید.
بعد صفحه نمایش را با کمک سشوار برای 20 تا 30 ثانیه گرم نموده تا چسب نگهدارنده LCD نرم گردد سپس  در این مرحله با کمک اسپاتول فلزی، در گوشی سمت چپ پایین بین صفحه نمایش و شاسی یک اقدام به شکاف نمایید.لازم به ذکر این نکته می باشد که این عملیات باید توسط متخصص در این حوزه صورت گیرد.

نحوه تعمیر بیس باند iphone

چنانچه که قصد دارید تا بیس باند آیفون شما تعمیر گردد باید چنین  اقدام نمایید. اغلب خازن ها را باید در این قطعه تعویض نمود.زیرا در بیشتر موارد، سوختن خازن ها منجر به  از کار افتادن بیس باند  و ایجاد مشکلات در آنتن دهی موبایل می گردد. لازم به ذکر می باشد که  اقدامات دیگری مانند ترمیم کریستال بیس باند، ترمیم یا تعویض آی سی تغذیه، تعمیر و تعویض سی پی یو و ترمیم RF هم برای تعمیر بیس باند گوشی صورت می گیرد. اغلب بعد از تعمیر بیس باند و تعویض اجزای آسیب دیده مشکل آنتن دهی گوشی حل و تعمیر آنتن آیفون اس ای  به درستی صورت می گیرد. معمولا پس از حل این مشکل پیغام  no service هم از بین خواهد رفت.

تعمیر آنتن آیفون

روش های حل مشکل no service در آیفون

در صورتی که تنها ایراد آیفون شما مشکل no service می باشد و اطمینان دارید این ایراد از شبکه و یا سیمکارت شما نمی باشد می توانید مراحل زیر را اجرا کنید. 

۱_ حالت هوپیما (Airplane mode) 

ساده ترین کار برای حل مشکل  no service در آیفون روشن خاموش کردن حالت هواپیما می باشد که می توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید.

Settings >> General >> Airplane Mode 

۲_بررسی اینترنت همراه 

در صورتی که روش قبلی  برای حل مشکل پاسخگو نبود اطمینان یابید که اینترنت همراه روشن می باشد.

  • Settings >> Cellular >> Cellular Data 
  • در صورتی که خارج از کشور می باشیداز فعال بودن دیتا رومینگ خود اطمینان پیدا کنید.  Settings >> Cellular >> Data Roaming

تعمیر آنتن آیفون 6

آیفون های اپل گوشی هایی محبوب می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند ولی این ویژگی به این معنا نیست که به تعمیر کردن این گجت ها هیچگاه نیاز نمی باشد. معمولا آیفون 6 اپل نیز از این موضوع دور نمی باشد .پریدن آنتن از  از مشکلات شایع در این مدل می باشد که می توان آن ها را تعمیر نمود. شود. برای تعمیر آنتن آیفون 6 می توان ابتدا ساده ترین روش ها را امتحان کنید . در صورت مشکلات سخت افزاری توصیه می شود از مراکز معتبر و مجاز درخواست کمک نمایید.

مشکل پریدن آنتن آیفون 6 در چه حالت هایی مشاهده می شود؟

 عدم آنتن دهی و مشکل پریدن آنتن آیفون 6 در شرایط مختلفی رخ می دهد. گاها ممکن است  آنتن دهی به شکل موقتی با اختلال رو به رو شود و در موارد دیگر آنتن دهی آیفون 6 به صورت دائمی تر و در بازه های زمانی طولانی گردد. گوشی آیفون 6 مورد نظر در حالتی که اصطلاحا به آن Searching می گویند قرار می گیرد. در این صورت دستگاه در تلاش برای پیدا کردن شبکه مورد نظر برای اتصال می باشد. علامت در حال جست و جو کردن در بالای صفحه دیده می گردد اما  گوشی قادر به اتصال به شبکه نخواهد بود.

گاها ایراد آنتن دهی آیفون 6 به صورت ضعیف بودن آنتن نیز رخ می دهد. در این صورت آنتن دستگاه کاملا قطع نمی باشد و گوشی به شبکه متصل هست ولی آنتن دهی آن بسیار کم و ضعیف خواهد بود. این حالت می تواند روی کیفیت تماس ها تاثیر داشته باشد، در این صورت با اتصال به شبکه اینترنت دستگاه مشکل پیدا می کند.

رفع مشکل آنتن ایفون 6

روش اول :ریستارت موبایل

ساده ترین کار برای حل مشکل آنتن دهی ریستارت یا همان راه اندازی مجدد گوشی می باشد که در بسیاری از موارد در واقع با یک رفرش سازی در موبایل مشکلات هنگی و مواردی از این قبیل را نیز رفع می نماید.

روش دوم : قرار دادن موبایل در حالت هواپیما

در موارد زیادی مشاهده می شود که تنها با یکبار خاموش و روشن کردن حالت هواپیما یا همان Airplane Mode با یک رفرش داخلی در بخش شبکه موبایل موجب به حل مشکل انتن No Service می گردد و به حالت عادی برگردد برای همین جهت بهره مندی  از این قابلیت در موبایل ایفون خود باید مسیر زیر را دنبال نمایید.

Settings > General > Airplane Mode و حالت هواپیما را انتخاب نمایید.

جهت رفع مشکل آنتن آیفون 6 مراحل بالا را اجرا نمایید . چنانچه که رفع نشد بهتر است به مرکز تعمیر آنتن آیفون 6 مراجعه نمایید.

مشکل رایج آنتن در آیفون 6 اپل

مشکل آنتن به معنی بروز اختلال در شبکه سیم کارت و متصل نشدن آن به سرویس دهند باشد. ایراد آنتن در آیفون 6 به این شکل است که شبکه سیم کارت به وسیله گوشی شناسایی نخواهد شد و در نهایت کاربر نمی تواند تماس تلفنی برقرار نماید. در صورتی که روی جستجو شبکه قرار گیرد در این شرایط می بایست در گوش سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش آیفون عبارت Searching نمایش شود و گوشی دائم در تلاش می باشد که به یک شبکه مناسب متصل گردد. گیر کردن بر روی حالت No Service: یکی دیگر از رایج ترین مشکلات آیفون های اپل که به ویژه در iPhone 6 زیاد شاهد به وقوع پیوستن آن هستیم مربوط به گیر کردن یا نشان دادن عبارت No Service در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش می‌شود. در این شرایط گوشی در شناسایی سیم کارت و سرویس گیری از شبکه آن کاملا ناموفق بوده و منشاء مشکل می‌تواند با مسائل مختلفی ارتباط داشته باشد.

تعمیر آنتن آیفون 5s

پریدن آنتن گوشی  به عنوان یکی از مشکلات عجیب و شایع می باشد که در آیفون های اپل زیاد دیده می شود. No Service و Searching   از عبارت هایی اند که در زمان پریدن آنتن مشاهده می شود.در صورتی که با این مورد مواجه شدید نگران نباشید تنها کافیست برای تعمیر آنتن آیفون 5s خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید. معمولا وقتی که کاربر با مشکل  پریدن آنتن موبایل اپل مواجه می گردد می‌ تواند با انجام چند راه حل ساده و راه حل های نرم افزاری مشکل را برطرف کند ولی متاسفانه همیشه راه حل های نرم افزاری جهت رفع این مشکل  جوابگو نمی باشند.

همانطور که می دانید مشاهده پیغام No service و یا حالت searching متوجه مشکل عدم آنتن دهی خواهید شد که در این صورت به خدمات سیم کارت دسترسی نخواهید داشت. برای حل مشکل پریدن آنتن آیفون راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی اجرا می شود.شایان ذکر است که برای حل مشکل با راه حل های نرم افزاری اقدام نمایید. در غیر این صورت با رفع نشدن مشکل پرش آنتن آیفون می توانید سخت افزاری را بررسی نمایید.

حل مشکل انتن No Service ایفون

برای پرش تعمیر آنتن آیفون 5s زمانی که عبارت No Service  مشاهده می شود ،راه کار خاصی وجود ندارد. برای حل این مشکل کاربر تنها با استفاده از ویژگی Airplan Mode و خارج کردن از این حالت دوباره آنتن را به گوشی خود برگرداند .در صورتی که همچنان ایراد وجود داشت ورفع نگردید ف مشکل سخت افزاری می باشد که باید آن را به مراکز معتبر تعمیر آنتن آیفون 5s ببرید. در مرحله بعدی تعمیر پرش آنتن گوشی اپل می توانید موبایل را به آیتونز کامپیوتر متصل نمایید و آن را خاموش و روشن کنید. در ادامه به مواردی اشاره شده که انجام آن به حل مشکل انتن No Service ایفون نیز کمک خواهد کرد.

ریستارت موبایل

ساده ترین و کارایی ترین روش عمل ریست کردن می باشد . در صورت مواجه شدن با عدم آنتن دهی کافیست گوشی خود را ریست کنید تا گوشی در حالت رفرش  و راه اندازی مجدد قرار گیرد در موارد زیادی با ریست کردن مشکلات آنتن و هنگی گوشی رفع می گردد. 

قرار دادن موبایل در حالت هواپیما

قرار دادن موبایل در حالت هواپیما روشی  ساده تر که در موارد زیادی مشکل را رفع می نماید و تنها با یک خاموش و روشن کردن  و حالت هواپیما یا همان Airplane Mode با یک رفرش داخلی در بخش شبکه موبایل موجب حل ایراد انتن No Service ایفون شده و به روال عادی بر می گردد.برای بهره مندی از این ویژگی مسیر پایین را اجرا نمایید.

Settings > General > Airplane Mode و حالت هواپیما را انتخاب کنید.

اطمینان از سالم بودن سیم کارت

گاها بعضی موارد با توجه به دلایل مختلفی سیم کارت کاربر می سوزد و همین موضوع باعث عدم شناسایی سیم کارت و مشاهده پیغام No Service  یا Searching در گوشه صفحه دستگاه می گردد.لذا می بایست قبل از انجام هر کار دیگری اطمینان خاطر به دست آورید که سیم کارتتان سالم می باشد و مشکلی ندارد. برای انجام این کار لازم می باشد که سیم کارت خود را از آیفون خارج نمایید و آن را در یک گوشی دیگر نصب کنید در صورتی که ایرادی برای آنتن دهی در گوشی جدید وجود نداشت و شبکه سیم کارت به وسیله گوشی شناسایی شد اما با نصب سیم کارت در آیفون باز هم مشکل آنتن و عدم شناسایی شبکه به وجود آمد، مطمئن شوید که سیم کارتتان سالم است و مشکل از سمت آیفون خواهد بود.اگر سیم کارت همچنان در گوشی دیگر هم عمل نکرد مشخص است که ایراد از سیمکارت می باشد.

خدمات اپل آچار