تعمیرات آیفون 7

تعمیرات آیفون 7

آیفون 7 تلفن های هوشمند طراحی شده توسط شرکت اپل می ‌باشد که در ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ رونمایی شد. اما از هنگام انتشار این موبایل کاربران با مشکلات متعددی مواجه شده اند که برای رفع آن ها نیازمند خدمات تعمیرات آیفون 7 شده اند. در این راستا برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها، لیستی از مشکلات رایج و راه حل آن ها را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا حدودی تعمیرات آیفون 7 و آموزش تعمیرات اپل را در خانه انجام دهید.

تعمیرات آیفون 7

مشکلات رایج و تعمیرات آیفون 7

  • باتری بدون استفاده از تلفن خالی می شود.

اکثراً پس از انجام آپدیت مشاهده می شود که باتری آیفون بدون استفاده از دستگاه به سرعت تخلیه می شود. برای رفع مشکلات آیفون 7 مربوط به باتری آن، ابتدا نحوه استفاده از آن را تشخیص دهید. به تنظیمات بروید و نحوه مصرف باتری توسط برنامه های مختلف را بررسی کنید. همچنین برای رفع مشکلات مربوط به باتری آیفون خود، این پست آموزنده را بخوانید. تعمیر آیفون در اپل آچار به صورت تخصصی انجام می گردد.

  • مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون 7

ما از بسیاری از کاربران آیفون 7 شنیده‌ایم که دستگاه آنها بیش از حد گرم می‌شود. برای تعمیرات آیفون 7 و رفع این مشکلات آیفون 7، گوشی خود را به نسخه پایدار iOS آپدیت کنید. به Settings > General > Software Update بروید و نسخه پایدار iOS را دریافت کنید. در این پست نحوه حل مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون 7 به روشی ساده توضیح داده شده است.

  • مشکل زنگ آیفون 7

اگر آیفون شما قادر به زنگ زدن (با صدا) در هنگام تماس نیست، ممکن است مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. ابتدا بررسی کنید که آیا گوشی شما خاموش است یا خیر. نوار لغزنده معمولاً در سمت چپ دستگاه قرار دارد و باید آن را روشن کرد (به سمت صفحه نمایش). همچنین می توانید به تنظیمات > صداها تلفن خود مراجعه کرده و میزان صدای آن را تنظیم کنید. اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات زنگ آیفون را در اینجا بخوانید. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

  • مشکل اکو/خش خش آیفون 7

در حین مکالمه، اگر صدای پژواک یا خش خش در تلفن خود شنیدید، می توانید برای یک ثانیه گوشی را روی بلندگو قرار دهید. بعداً می‌توانید دوباره روی آن ضربه بزنید تا خاموش شود. این احتمال وجود دارد که شبکه شما نیز مشکلی داشته باشد. کافی است تلفن را قطع کنید و دوباره تماس بگیرید تا کیفیت صدا را بررسی کنید. می‌توانید این راهنما را دنبال کنید تا مشکلات اکو/خش‌خش آیفون 7 را نیز حل کنید.

  • سنسور مجاورت کار نمی کند.

حسگر مجاورت در هر دستگاهی به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه در طول یک تماس، چند کار، و انجام طیف گسترده‌ای از وظایف دیگر صحبت کنید. اگرچه، اگر روی آیفون شما کار نمی کند، می توانید اقدامات اضافی را انجام دهید. برای مثال، می‌توانید گوشی خود را ریستارت کنید، آن را هارد ریست کنید، آن را بازیابی کنید

تعمیرات آیفون 7

  • مشکلات تماس آیفون 7

از عدم امکان برقراری تماس گرفته تا قطع شدن تماس، ممکن است مشکلات زیادی در ارتباط با تماس آیفون 7 وجود داشته باشد. قبل از ادامه، مطمئن شوید که مشکلی در شبکه شما وجود ندارد. اگر سرویس تلفن همراه روی تلفن شما وجود نداشته باشد، دیگر نمی توانید تماس بگیرید. با این وجود، اگر مشکلی در تماس آیفون شما وجود دارد، برای حل آن این پست آموزنده را بخوانید.

  • اتصال WiFi ناپایدار

این احتمال وجود دارد که حتی پس از اتصال به شبکه Wifi، دستگاه شما ممکن است نقص های خاصی را تجربه کند. در بسیاری از مواقع، کاربران قادر به لذت بردن از یک اتصال یکپارچه و مشکلات مربوط به شبکه خود نیستند. برای تعمیرات آیفون 7 و حل این مشکل را با تنظیم مجدد یک شبکه حل کنید. شبکه Wifi را انتخاب کرده و روی گزینه Forget this Network ضربه بزنید. گوشی خود را ریستارت کنید و دوباره به شبکه Wifi متصل شوید.

اکثراً پس از انجام آپدیت مشاهده می شود که باتری آیفون بدون استفاده از دستگاه به سرعت تخلیه می شود. برای رفع مشکلات آیفون 7 مربوط به باتری آن، ابتدا نحوه استفاده از آن را تشخیص دهید. به تنظیمات بروید و نحوه مصرف باتری توسط برنامه های مختلف را بررسی کنید.

  • مشکلات صدای آیفون 7

مواقعی وجود دارد که کاربران قادر به گوش دادن به هیچ صدایی در حین تماس نیستند. مشکلات مربوط به صدا یا ولوم آیفون 7 پلاس معمولاً پس از آپدیت رخ می دهد. به Settings > Accessibility گوشی خود بروید و گزینه Phone Noise Cancellation را روشن کنید. این به شما امکان می دهد تجربه تماس بهتری داشته باشید.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به‌طور مشترک به عنوان دستگاه‌های پرچم دار سری آیفون و جانشینان آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس می‌باشند؛ که ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶ و با سفارش قبلی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شدند. مزیت آیفون ۷ در مقایسه با مدل ها قبلی ارتقاء سخت‌افزار، از جمله پردازنده چندهسته‌ای با سیستم روی یک تراشه همراه با سیستم بهبود عملکرد گرافیکی، صفحه نمایش به روز شده، مقاومت در برابر آب، بلندگوهای استریو، دوربین‌های به روز رسانی، و یک سیستم دو دوربین جدید منحصر به فرد می باشد. اما این گوشی هوشمند مشکلاتی مانند داغ شدن، عدم اتصال به وای فای، مشکلات صدا و همرسانی شدن با سایر محصولات دارد که کاربران را به استفاده از خدمات تعمیرات آیفون 7 سوق داده است. در این مطلب به برخی از این مشکلات و راه حل های آن اشاره کردیم.

خدمات اپل آچار