تعمیر آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس

اگر می خواهید تعمیر آیفون 7 پلاس با ضمانت و با کم ترین هزینه ها انجام شود، باید از خدمات تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید. با ثبت سفارشات تعمیر تلفن همراه خود می توانید، در کسری از ثانیه تلفن همراه خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید. خدمات تعمیر دسته بندی های مختلفی دارند. تعمیر آیفون 7 پلاس به صورت آنلاین و با ارائه خدمات پیک انجام می شود. شما می توانید ابتدا خدمات تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. در مراحل بعدی پیک های رایگان برای شما ارسال ...

رتبه دهی به این مطلب

اگر می خواهید تعمیر آیفون 7 پلاس با ضمانت و با کم ترین هزینه ها انجام شود، باید از خدمات تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید. با ثبت سفارشات تعمیر تلفن همراه خود می توانید، در کسری از ثانیه تلفن همراه خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید. خدمات تعمیر دسته بندی های مختلفی دارند. تعمیر آیفون 7 پلاس به صورت آنلاین و با ارائه خدمات پیک انجام می شود. شما می توانید ابتدا خدمات تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. در مراحل بعدی پیک های رایگان برای شما ارسال می شوند که خدمات تعمیر آیفون 7 پلاس را در کسری از زمان انجام می دهند. سپس تلفن همراه شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد. پس از تعمیر آیفون 7 پلاس تلفن همراه، با ضمانت نامه های تعمیر به مشتریان ارائه می شود.

رایج ترین تعمیرات آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس شامل موارد مختلفی می شود. در برخی از موارد صفحه تاچ تلفن همراه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. تعمیر ال سی دی یکی از رایج ترین مدل های تعمیرات برای تلفن های همراه به شمار می رود. بسیاری افراد در اثر سهل انگاری در طول روز، به صفحه ال سی دی تلفن همراه خود آسیب می رسانند که برای رفع آن به احتمال زیاد باید ال سی دی آن تعویض شود. تعمیر آیفون 7 پلاسگاه با تعویض یا تعمیر برد تلفن همراه همراه است. در این زمینه کارشناسان مدار های تلفن همراه شما را بررسی می کنند. این مسئله بیش تر به دلیل ضربه خوردن تلفن همراه شما ایجاد می شود. تعویض فلت شارژ مخصوص به تلفن همراه نیز یکی از رایج ترین انواع تعمیراتی است که در این میان انجام می شود. زمانی که تلفن همراه به درستی شارژ نشود و یا مدت زمان شارژ گیری آن طولانی تر شود، باید مشکل را در فلت شارژر جست و جو کرد! تعویض باتری تلفن همراه آیفون نیز می تواند از تعمیرات رایج در این زمینه محسوب شود. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

تعمیر آیفون 7 پلاس

شاخصه های خدمات تعمیر آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس به صورت تخصصی انجام می شود. یکی از بارز ترین شاخصه های خدمات تعمیر در این مدل گجت ها، تعویض برخی از قطعات است که به صورت حرفه ای انجام می شود. همچنین تنظیم برخی از نرم افزار های تلفن همراه نیز یکی از مهم ترین تعمیراتی است که در این عرصه انجام می شود. گاه نیاز است که قسمت هایی از برد تلفن ها تعمیر شوند. خدمات تعمیراتی نیز در این میان انجام می شوند. در نظر داشته باشید که اگر تعمیر تلفن همراه خود را به افرادی که مهارت کافی ندارند، بسپارید، چه بسا که آسیب های بیش تر و جدی تری به تلفن شما وارد شود و تلفن شما به کل نیاز به تعویض داشته باشد! به همین خاطر همیشه از مهارت تعمیر کاران اطمینان حاصل کنید!

شرایط مهم جهت تعویض گلس آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس شامل تعویض یا تعمیرات مخصوص به صفحه تلفن همراه می شود. در مواقعی که تلفن همراه زمین بیفتد و صفحه آن بشکند با دو مشکل رو به رو هستیم. یا کل سیستم تلفن آسیب می بیند و یا فقط صفحه آن می شکند! برای تعمیر این بخش ها یک شرط اساسی وجود دارد. در صورتی که به تاچ و لمس این تلفن ها آسیبی نرسیده باشد، می توان با تعویض گلس مشکل شکستگی صفحه را برطرف کرد. اما در صورتی که تاپ آن نیز دچار آسیب شده باشد، باید تعمیرات اساسی بر روی آن انجام شود. تعمیر آیفون 7 پلاس به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. تعمیرات گلس تلفن همراه در واقع تعویض برچسبی که بر روی صفحه نمایش چسبیده می شود نیست! این صفحه های گلس در واقع شیشه هایی هستند که بر روی تلفن همراه از سوی کمپانی اصلی پرس می شوند. در صورتی که سیستم اصلی تلفن همراه شما آسیبی ندیده باشد، می توانید با صرف هزینه کم تری مشکل تلفن را برطرف کنید. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

مزایای تعویض گلس بیرونی ال سی دی و تعویض تاچ و ال سی دی

اگر تعمیر آیفون 7 پلاس شما تنها منتهی به تعویض گلس شود، هزینه های شما به شدت کاهش می یابند. چرا که هزینه تعمیر شیشه بیرونی تلفن همراه بسیار کم تر از تعویض کل سیستم تاچ این گجت محبوب می باشد. اگر بخواهید در تعمیر آیفون 7 پلاس تنها گلس آن را عوض کنید، به ال سی فابریک تلفن همراه شما آسیبی وارد نمی شود و مجبور نیستید که قطعات و لوازم جانبی ای که در بازار به صورت مجزا ارائه می شوند را در تلفن همراه خود نصب کنید. بی شک کیفیت و راندمان کاری، تلفن هایی که با قطعات فابریک کمپانی کار می کنند، بسیار بهتر و مطلوب تر از کیفیت تلفن هایی است که بار ها تعمیر شده و قطعات آن ها جا به جا شده است. همچنین برخی از قطعات جانبی ارائه شده در تعمیراتی ها، اصل نیستند و مشکلات فراوانی در سیستم تلفن شما ایجاد می کند.

تعمیر آیفون 7 پلاس

قیمت تعویض گلس آیفون 7 پلاس

اگر پس از آسیب دیدن تلفن همراه شانس بیاورید، تعمیر آیفون 7 پلاس به تعویض گلس آن محدود می شود. در چنین شرایطی هزینه ها به مراتب برای شما کم تر می شوند و به این ترتیب خدمات تعمیراتی نیز به صرفه تر خواهند بود. دقیقا نمی توان هزینه ثابتی برای این خدمات تعیین کرد. اما به طور کلی هزینه تعویض گلس به تنهایی، تقریبا یک سوم تعویض کل سیستم و تعمیر آیفون 7 پلاس به صورت کلی لست. برای تعویض گلس باید بتوانید، هزینه قطعه تعویض شده را پرداخت کنید که همان شیشه پرس شده بر روی تلفن است.

زمان تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس تنها برای تعویض گلس موجود بر روی ای سی دی بسیار زمان برتر از زمانی است که می خواهید کل ال سی دی را تعویض کنید. تعویض گلس اغلب فرایند حساس تری است و به ظریف کاری نیاز دارد. به همین خاطر برای تعویض آن، به دستگاه ها و ماشین آلات خاصی نیاز دارند که استفاده از هر یک از آن ها بسیار زمان بر است. برای انجام خدمات تعمیر آیفون 7 پلاس بر روی ال سی دی و تعویض آن در تلفن همراه از دستگاه های جدیدی استفاده می کنند که این فرایند را بسیار تخصصی تر می کند. کارشناسان زبده ای برای انجام این کار ها فعالیت می کنند که ریسک آسیب رسیدن به تک تک قطعات به کار رفته در تلفن را به حداقل می رسانند. در صورتی که گلس ال سی دی تعویض شود، باید در برخی مراحل، حباب گیری سطحی آن نیز انجام شود که نیاز به صبر و زمان فراوانی دارد.

علت های تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس گاه در بخش هایی مربوط به شارژ تلفن همراه انجام می شود. برای تعمیر فلت شارژ یا سوکت مربوط به آن، گاه تعویضی در این بخش از قطعات انجام می شود. انجام تعمیر یا تعویض این بخش ها، به دلایل مختلفی انجام می شود. گاه ممکن است، اتصالات تلفن همراه شما به درستی انجام نشود و یا تلفن همراه شما به خوبی شارژ نشود، در این صورت باید حتما سوکت و فلت شارژ آن را بررسی کنید. همچنین در صورتی که این بخش از تلفن همراه شما لق شده باشد، بی شک باید برای تعمیر آن اقدام کنید. هر گونه جا به جایی سوکت یا فلت مخصوص به شارژ، آسیب های شدیدی به تلفن شما وارد می شود. تعمیر آیفون 7 پلاس در این بخش ها به موارد متعددی بستگی دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. چرا که بخش شارژ هر تلفن همراه، مهم ترین قسمت آن محسوب می شود و در صورت از کار افتادن آن، دیگر نمی توانید از تلفن همراه خود استفاده کنید!

تعمیر آیفون 7 پلاس

زمان و هزینه تعمیر سوکت شارژ آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس در قسمت سوکت های تلفن بسیار زمان بر است. بسیاری از مردم تعویض این قسمت ها را کار ساده ای می دانند، این در حالی است که تعویض و جا به جایی هر یک از این بخش ها به زمان بسیار زیادی نیاز دارد! برای انجام این قبیل از خدمات تعمیر آیفون 7 پلاس نیاز به صرف حوصله و دقت بسیار زیادی دارید. این بخش از تلفن همراه، یک قطعه کوچک درون یک قاب مجزا نیست! برای انجام تعمیر و تعویض این قطعه تلفن همراه باید کل فلت درونی گوشی خارج شود. ساختار تلفن همراه به این صورت تنظیم شده که بسیاری از قطعات موجود در آن بر روی فلت آن قرار داده شده است و به همین خاطر، برای تعمیر این بخش ها، باید به تک تک قطعات گوشی توجه داشته باشید و در حین تعمیر از قطعات دیگر تلفن مراقبت کنید. در صورتی که این کار را به تعمیرکاران زبده بسپارید، بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد تا سوکت تلفن همراه شما تعویض شود!

چرا اصل بودن باتری تعویضی آیفون 7 پلاس اهمیت دارد؟

در فرایند تعمیر آیفون 7 پلاس گاه با مشکلاتی در رابطه با باتری این تلفن ها رو به رو می شویم. برای این که این بخش از تلفن ها را تعمیر کنیم، باید برخی موارد را مد نظر قرار دهیم تا این خدمات به بهترین نحو انجام شوند. در تعمیر آیفون 7 پلاس و تعویض باتری های آن باید حتما به اورجینال بودن این قطعات دقت داشته باشید. در صورتی که باتری مورد استفاده در تلفن همراه اصل نباشد، پس از مدت نیاز به شارژ زود به زود تلفن همراه خواهید داشت. همچنین عدم کیفیت باتری، آسیب های جدی ای در تلفن همراه شما ایجاد می کند و سلامت بخش های مختلف تلفن را تهدید می کند.

علل اساسی خراب شدن دوربین آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس گاه به بخش دوربین تلفن همراه مربوط می شود. این قسمت از هر گوشی ای یکی از مهم ترین اجزایی است که در آن به کار می رود. افراد از دوربین تلفن همراه خود بار ها در طول روز استفاده می کنند. یکی از دلایلی که به دوربین آسیب می رساند، ضربه خوردن به گوشی است. اگر تلفن شما به زمین بخورد یا آسیبی به آن وارد شود، کم کم کیفیت دوربین شما تحت تاثیر قرار می گیرد. حتی در صورتی که دوربین تلفن شما نشکند و آسیب فیزیک نبیند، کم کم وضوح تصاویر ضبط شده با تلفن شما کاهش پیدا می کند.

تعمیر آیفون 7 پلاس

قیمت تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس با هزینه های متفاوتی انجام می شود. هر یک از بخش های دوربین تلفن همراه شما هزینه های به خصوصی برای تعمیرات دارند. در صورتی که برای تعمیر آیفون 7 پلاس در بخش دوربین، مجبور به تعویض کل سیستم آن شوید، بی شک هزینه های پرداختی شما بسیار بیش تر و بالاتر خواهند بود. تعویض کل ماژول دوربین تلفن همراه بسیار گران تمام می شود! همچنین هزینه مربوط به تعویض دوربین سلفی و پشتی تلفن با یکدیگر متفاوت هستند. تعویض این بخش های دوربین، به این معنا است که شما مجبور به خرید مجدد نسخه های اصل قطعات هستید!

نرخ تعویض و یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 7 پلاس به طبع کم تر از هزینه پرداختی برای تعمیر کل ال سی دی تلفن است. این بخش از تلفن همراه به اندازه تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون 7 پلاس اهمیت دارد. در صورتی که کل تاچ گوشی از کار بیفتد و صفحه نمایش آن بشکند، شما باید کل ال سی دی را تعویض کنید و قطعات اصلی را با قطعات اورجینالی که برای تعویض خریداری کرده اید، تعویض کنید. به این ترتیب باید پذیرای هزینه های بالای آن نیز باشید. تعویض این بخش ها از تعویض گلس رویی آن زمان کم تری می برد. ولی این فرایند نیز باید با دقت کافی انجام شود تا به قطعات موجود بر روی این بخش مهم و حیاتی آسیب نبینند.

حساسیت ایفون 7 پلاس در برابر آب خوردگی

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس و بخش های مختلفی از تلفن همراه در صورت آب خوردگی، یکی از مهم ترین دلایلی است که افراد برای تعمیر تلفن خود اقدام می کنند. تعمیر گوشی آیفون 7 پلاس که سبب آب دچار مشکل شده است  یک فرایند بسیار حساس می باشد. چرا که تعمیر کاران در این نوع خدمات تعمیراتی با مدار های الکتریکی موجود در گوشی سر و کار دارند! در صورتی که آب به بخش های فنی و رسانای تلفن شما برخورد کند، در جریان الکتریکی تلفن تاثیر نامطلوبی بر جای می گذارد. از این رو باید حتما پس از آب خوردگی سیستم تلفن همراه خود برای تعمیر آن اقدام کنید. در شرایطی که آب وارد تلفن همراه شما شود، باید تک تک قطعات آسیب دیده چک یا وارسی شوند.

نشانه های مهم خرابی برد ایفون 7 پلاس اپل

تعمیر آیفون 7 پلاس در قسمت برد تلفن همراه نیز رایج می باشد. برای این که یک تلفن همراه به خوبی بتواند به عملکرد خود ادامه دهد، باید حتما برد سالمی داشته باشد! به این ترتیب سلامت این بخش بر کل سیستم تلفن همراه شما تاثیر گذار است! هر یک از اجزای به کار رفته در ساخت برد و مادر برد تلفن همراه، وظیفه ای خاص در تلفن همراه شما بر جای می گذارد. یکی از مهم ترین بخش های مادر برد تلفن همراه شما، آی سی هایی است که در ساختار آن به کار می روند و گاه با مشکل رو به رو می شوند. وجود هر گونه اختلال در آی سی ها می تواند یک نشانه مهم برای خرابی مادر برد آیفون شما می باشد. یکی دیگر از بخش های مهم در این سیستم، مدار تغذیه آن است. مدار تغذیه موجود در برد، گاه با اختلالاتی رو به رو می شود.

تعمیر آیفون 7 پلاس

چرا برد ایفون 7 پلاس خراب می شود؟

تعمیر آیفون 7 پلاس به دلایلی مانند آب خوردگی انجام می شود. در صورتی که مواد مایع وارد برد این تلفن شود، بی شک به برد آسیب می رساند. آب خوردگی تک تک اجزای یک تلفن هوشمند را تحت تاثیر قرار می دهد و سلامت این بخش ها را به خطر می اندازد! همچنین هر گونه ضربه ای به این تلفن های همراه می تواند، سبب آسیب رسیدن به برد می شود. اگر کاربر در طول استفاده از این تلفن به درستی آن را به کار نبرد، مشکلات وسیعی در برد اصلی گوشی ایجاد می شود. در صورت استفاده نادرست، آی سی های تلفن همراه آسیب می بینند و در نتیجه برد موجود در آن دچار اختلال خواهد شد.

قیمت تعمیر برد ایفون 7 پلاس

تعمیر برد آیفون 7 پلاس بی شک بسیار هزینه بر است. هزینه تعمیر آیفون 7 پلاس زمانی که مسئله مربوط به برد آن شود، به تعداد قطعاتی که در این بخش آسیب دیده اند بستگی دارد. هر قدر که آسیب دیدگی در این قسمت تلفن همراه جدی تر باشد، بی شک نیاز به انجام خدمات تعمیر نیز بیش تر احساس می شود. در نتیجه هزینه بالاتری صرف تعمیر تلفن می شود. در صورتی که آب خوردگی تلفن شما باعث سوختن تک تک اجزای به کار رفته در مادر برد شده باشد، باید هزینه گزافی را برای تعویض کل قطعات موجود در این بخش پرداخت کنید. در این موارد در صورتی که آی ای موجود در این برد آسیب ببیند، هزینه پرداختی شما کم تر می شود. تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 پلاس، تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 7 پلاس و هر گونه خدمات تعمیر دیگری در تلفن های سری آیفون هزینه بالایی دارند. چون قیمت قطعات این لوازم بسیار بالا است.

در نظر داشته باشید که اگر تلفن همراه خود را پس از هر گونه آسیبی در سیستم های مهم آن برای چک و بررسی به کارشناسان و تعمیر کاران تحویل ندهید و آسیب های وارد شده را برطرف نکنید، بعد ها باید هزینه های بیش تری برای تعمیر آن پرداخت کنید. هر یک از بخش های تلفن همراه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در این بین باطری تلفن و برد مخصوص به آن از مهم ترین ها به شمار می روند و باید از این قسمت های گوشی خود بیش تر مراقبت کنید. همچنین دوربین تلفن همراه شما نیز یک بخش حساس و آسیب پذیر است. هر گونه ضربه ای به تلفن همراه اول از همه این بخش از تلفن را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید تلفن خود را برای هر گونه خدمات تعمیر یا تعویض، به تیم تعمیراتی زبده و حرفه ای بسپارید.

خدمات اپل آچار