تعمیر آیفون 6

تعمیر آیفون 6

گوشی های آیفون 6 با قابلیت های ویژه ای که دارند در بین کاربران بسیار محبوب هستند گوشی های آیفون که با عنوان آیفون ساخته و ارائه شده اند، به علت خصوصیات متمایز و سطح کیفی بالا، مورد توجه کاربران واقع شده اند. یکی از محبوب ترین نمونه های این محصول، آیفون 6 است که همچنان محبوبیت زیادی دارد و کاربرانی آن را انتخاب می کنند که می خواهند خرید گوشی اپل را داشته باشند. در صورتی که شما هم جزء کسانی هستید که این دستگاه را به کار می برید، با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید. برای ...

رتبه دهی به این مطلب

گوشی های آیفون 6 با قابلیت های ویژه ای که دارند در بین کاربران بسیار محبوب هستند گوشی های آیفون که با عنوان آیفون ساخته و ارائه شده اند، به علت خصوصیات متمایز و سطح کیفی بالا، مورد توجه کاربران واقع شده اند. یکی از محبوب ترین نمونه های این محصول، آیفون 6 است که همچنان محبوبیت زیادی دارد و کاربرانی آن را انتخاب می کنند که می خواهند خرید گوشی اپل را داشته باشند. در صورتی که شما هم جزء کسانی هستید که این دستگاه را به کار می برید، با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

تعمیر آیفون 6

تعمیر بک لایت آیفون 6

اختلال صفحه نمایش نیمه تاریک و بک لایت در آیفون 6 پلاس، 6 اس پلاس، 7 پلاس و 8 پلاس متداول است، چون که در مدارهای بک لایت این نمونه های گوشی، دو مجموعه مدار بوست (افزایش دهنده) استفاده شده است. این مجموعه مدار دربرگیرنده مدار بوست کنترلی نیمه تاریک بک لایت چپ و مدار بوست کنترلی نیمه تاریک بک لایت راست است. در صورتی که یک مدار از این مجموعه مختل گردد اما مدار دیگر فعال نباشد، نصفی از صفحه نمایش تاریک خواهد شد.

تعمیرات آیفون 6

تاسف بار است که گوشی آیفون 6 شما دچار اختلال شده و احتمالا احتیاج به تعمیر آیفون 6 خواهید داشت. ولی ما به خیال شما را راحت می کنیم که نگران نباشید به قسمت خوبی رسیده اید. با انتخاب نوع عیب گوشی خود و همین طور وارد نمودن نام و شماره تماس خود، تقاضای شما در سایت تعمیرات موبایل درج شده متصدیان با شما تماس خواهند گرفت تا ایراد به وجود آمده برای گوشی شما را برطرف کنند.

تعمیر آیفون 6

نمایندگی های مجاز تعمیر آیفون 6 با مدرن ترین لوازم برای تعمیر همه گوشی های آیفون محسوب می شود. ما در این بخش مجموعه بسیار زیادی از خدمات را عرضه می کنیم و شما می توانید با اندیشه ای آسوده تعمیر گوشی آیفون 6 را به تکنسین های ما در این مرکز محول کنید. تعمیر آیفون 6 و عوض کردن قطعات گوشی آیفون 6، به وسیله کادر مجرب و ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن و با مصرف مبلغی مناسب انجام می شود.

تعمیر آیفون 6

هارد و تعمیر آیفون 6

حتما افرادی که گوشی اپل دارند این سوال به ذهن آن ها خطور می کند که اگر هارد موبایل آیفون دچار اختلال شود چگونه می ‌‌‎‎توانند هارد گوشی شان را ترمیم کنند، یا در صورتی که بخواهند حافظه هارد آیفون (iphone) خود را از فضای کم به حجم یا فضای بالاتری ارتقا بدهند چه کاری بایستی انجام دهند زمانی که هارد آیفون خود را بهبود بخشیدند اختلالی برای دیگر قطعات گوشی رخ ندهد.

اسپیکر  و تعمیر آیفون 6

عوض کردن اسپیکر آیفون 6 اس در موقعیت هایی صورت می پذیرد که بلندگوی این گوشی سطح کیفی خود را از دست داده یا کامل معیوب گردد. برای جداسازی اسپیکر آیفون بایستی کابل های آنتن ظریفی را از روی آن جدا کنید که این موضوع احتیاج به تمرکز بالایی دارد. بر اساس برآوردی که ما کرده‌ایم، عوض کردن اسپیکر آیفون 6 اس تایمی بین 45 الی 120 دقیقه زمان را احتیاج دارد. در صورتی که در مورد تعمیر آیفون 6 هر گونه سوالی داشتید می توانید علاوه بر تماس با متخصصان واحد پشتیبانی این مرکز از آن ها بخواهید تا دقیق تر راهنمایی تان کنند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

شارژر و تعمیر آیفون 6

امکان دارد شارژر ایراددار به گوشی و باتری هم صدمه وارد کند. از سوی دیگر آداپتور شارژر ساختار بسیار حساسی دارد که فقط تعمیرکاران با مهارت می توانند به ارزیابی، عیب یابی و تعمیر آن بپردازند. پس بهتر است تعمیر شارژر آیفون تان را به متخصصان بسپارید که در این عرصه مهارت و تجربه بالایی دارند. تعمیر موبایل نمایندگی اپل تا برطرف شدن کامل ایرادات شارژر و مرمت قسمت های متفاوت این قطعه همراه شما خواهد بود.

تعمیرات آیفون 6 اس

در صورتی که آیفون 6s تان دچار اختلال شده و می خواهید بدون مشکلات آن را مرمت کنید، کافی است با استفاده از سایت نمایندگی تعمیر اپل سفارش تعمیر را ثبت کنید و نهایت تا چند ساعت آیفون 6s مرمت شده خود را درب منزل یا محل کارتان دریافت کنید. متخصصان تعمیر نمایندگی های تعمیر آیفون  اشخاص بسیار با سابقه ای هستند و به نوین ترین ابزارهای مرمت موبایل دسترسی دارند، پس می توانید با فکری آسوده تعمیر آیفون 6 اس را به آن ها محول کنید. افزون بر این با کمک خدمات نمایندگی های مجاز در مخارج و زمان صرفه جویی بسیار زیادی خواهید داشت. پس به منظور انجام تعمیر آیفون 6 اس می توانید از خدمات بهره مند شوید.

تعمیر آیفون 6

تعمیرات آیفون 6

در ادامه مبحث تعمیر آیفون باید بگوییم بیشترین مواردی که مشتریان بابت آن به نمایندگی تعمیر آیفون مراجعه می کنند در ادامه بیان شده است.

  • تعمیر سواپ آیفون 6
  • برطرف کردن ایراد صدای آیفون 6
  • مرمت گوشی آیفون 6 آب خورده
  • برطرف کردن ایراد عدم آنتن دهی آیفون 6
  • مرمت فینگر پرینت (تاچ آیدی) آیفون 6

تعمیر آیفون 6 در آب افتاده

در صورتی که آیفون 6 شما با آب در تماس واقع شد بایستی هرچه سریع تر آن را از آب بیرون آورید و با یک حوله یا پارچه مطلوب روی بدنه دستگاه را به طور کامل خشک کنید. به هیچ عنوان در این قسمت نبایستی دکمه های فیزیکی دستگاه را بفشارید، بنابراین در اندیشه تست کردن سالم بودن گوشی نباشید. خشک نمودن بدنه آن را در سریع ترین زمان ممکن صورت دهید. پس از این که بدنه گوشی به طور کامل خشک شد، با فشار دادن دکمه پاور مشاهده کنید که آیا گوشی در وضعیت روشن قرار دارد یا خاموش شده است! در صورتی که گوشی روشن شد آن را به طور کامل خاموش کنید. سپس گوشی را برای زمانی برابر 48 ساعت در کیسه برنج بگذارید. پس از 48 ساعت گوشی را بیرون آورده و کارکرد آن را ارزیابی کنید.

تعمیر برد آیفون 6

مهم ترین علتی که منتج به مرمت برد آیفون 6 اپل خواهد شد، وارد آمدن صدمه به گوشی است. در بیشتر موارد ضربه یا فشاری که به آیفون و به خصوص قاب پشتی آن وارد می گردد مستقیما روی برد گوشی اثرگذار بوده و به آن صدمه می رساند. در بعضی شرایط دیگر نیز آب خوردگی می تواند دلیل صدمه دیدن برد باشد. در بعضی شرایط نادر هم مشاهده شده که رفته رفته قطعات سخت افزاری روی برد مانند آی سی های آن، هارد گوشی و غیره گرفتار ایراد می شوند.

تعمیر گوشی ایفون 6

تعمیر آیفون 6 در نمایندگی های مجاز، با کمترین زمان و بالاترین کیفیت صورت می پذیرد. کافی است تقاضا تعمیر آیفون را درج کنید تا همکاران ما همه مراحل را به صورت حرفه ای انجام دهند. البته تعمیر آیفون 6 احتیاج به تخصص و مهارت به خصوصی دارد، آشنایی با نکاتی که در این نوشتار آمده به شما کمک می کند که عملیات عیب یابی و تعمیر آیفون 6 را به سرعت انجام داده و بدین ترتیب، از زیاد شدن معضلات گوشی پیشگیری کنید.

تعمیر آیفون 6

تعمیر انتن ایفون 6

بعضی از متداول ترین وضعیت های بروز مشکلات در آنتن آیفون 6 در ادامه عنوان بندی شده است:

  • گیر کردن روی وضعیت Searching
  • گیر کردن بر روی وضعیت No Service
  • محو شدن آنتن آیفون
  • خطای سیم کارت و فعال نشدن آیفون
  • ضعیف بودن دائمی آنتن

تعمیر گوشی آیفون 6 آب خورده

همه موبایل های هوشمند سنسور آب خوردگی بسیار حساسی دارند که در جای جای گوشی قرار دارند. مسئولیت این سنسور ها این است که معین کنند که آب یا سایر مایعات با اجزای درونی گوشی شما تماس داشته اند یا خیر.

زمانی که گوشی شما در تماس با آب گذاشته می شود 2 ایراد اساسی اتفاق می افتد. ایراد اول ایجاد اتصال کوتاه در مدار است. اتصال کوتاه یعنی این که جریان الکتریکی از راه درست در درون مدار انحراف پیدا کند. ایراد دوم آن که در آب خوردگی برای گوشی رخ می دهد، ایرادی است که شما نمی توانید آن را فوری متوجه شوید. آب داخل شده در گوشی شروع به بخار شدن کرده و ذره های کوچک در درون گوشی بر جای مانده و موجب خوردگی سریع سخت افزار درون گوشی می شود.

تعمیر اثر انگشت ایفون 6

اپل آیفون های خود را به روش بسیار ایمن و قابل اعتمادی طراحی نموده است. آیکون هوم این گوشی مسئولیت اسکن کردن انگشت دستگاه را نیز ایفا می کند و به منظور نگه داری و تحلیل مشخصات اثر انگشت استفاده کننده با یک بخش سخت افزاری اختصاصی که روی مادربرد فابریک آیفون گوشی نصب شده مرتبط خواهد بود. پس آیکون هوم و مادربرد هر یک از گوش های آیفون 6 شرکت اپل به صورت ویژه با هم مرتبط هستند.

در این میان در صورتی که یکی از این قطعات عوض شود، دیگر آیکون هوم آیفون امکان اسکن انگشت استفاده کننده را نمایش نخواهد داد و به شیوه ای باز نمودن آنلاین صفحه نمایش با فشار دکمه هوم غیرممکن می شود. این موضوع تنها موقعی اتفاق نخواهد افتاد که یک مادربرد و آیکون هوم سینک شده و فابریک آیفون در گوشی تعمیر شده نصب شوند و این دو قطعه به صورت همزمان عوض شوند.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6

برخی مواقع در هنگام به کار بردن به کار بردن گوشی های لمسی، استفاده کننده متوجه می شود که متاسفانه تاچ پنل گوشی به درستی فعالیت ندارد. این وضعیت یا به شکل موقتی و هر چند دفعه یک بار دیده می شود یا این که به شکل همیشگی پس از سپری شدن مدتی از پیدایش اخلال، کاملا تاچ گوشی فعالیت نمی کند. پیدایش این مشکل در گوشی های لمسی به معنای عدم امکان به کار بردن دستگاه بوده و به این علت نخستین اقدام، احتیاج به ارزیابی و تعمیر مشخصه تاچ در گوشی مد نظر است.

اینک بعضی اوقات این ایراد به تنهایی مرتبط به پنل تاچ است و آن قسمت هدف مرمت خواهد بود، ولی در مواردی هم امکان دارد ال سی دی گوشی دچار اختلال شده باشد. بدین ترتیب بایستی ال سی دی به صورت کامل در کنار پنل تاچ تعمیر یا تعویض گردد. به هر سان، این مسئولیت تعمیرکار است که منشا اصلی مشکل را فهمیده و برای برطرف شدن آن اقدام کند.

تعمیر آیفون 6

تعمیر ال سی دی آیفون 6

تعمیر ال سی دی آیفون6 یکی دیگر از پیچیده ترین خدمات صورت پذیرفته در نمایندگی تعمیر اپل است که درخواست کنندگان آن، می توانند با حاضر شدن در این مرکز آن را دریافت کنند. چنان چه به آیفونی که استفاده می کنید، ضربه سختی وارد شده و صفحه نمایش آن شکسته شدن و ترک های عمیقی روی آن به وجود آمده است، می توانید با رجوع به مرکز تعمیر آیفون 6 خدمات مرتبط با تعویض و تعمیرات LCD آیفون خود را دریافت کنید.

در تعمیر ال سی دی آیفون چیزی که بایستی مورد توجه واقع شود شدت خرابی به وجود آمده در صفحه نمایش است. به این معنی در صورتی که ضربه وارد آمده به آیفون فقط منجر به شکسته شدن گلس شده است دیگر احتیاجی به تعمیر ال سی دی آیفون نخواهد بود و فقط گلس آیفون عوض خواهد شد. ولی چنان چه ضربه وارد شده سخت باشد و تاچ و ال سی دی گوشی هم دچار خرابی و شکسته شدن شود ضروری است تا تعمیر ال سی دی آیفون نیز روی دستگاه اجرا شود.

تعمیر بیس باند ایفون 6

بعضی از گوشی های آیفون مثل آیفون 6، آیفون 7، آیفون 7 پلاس و چند نمونه دیگر با مشکل عدم سرویس دهی روبه رو می شوند. امکان دارد که موقع به کار بردن آیفون خود با این معضل رو به رو شده باشید که در بالای صفحه پیغام No service یا searching را ببینید. این پیغام به معنی آن است که گوشی شما در حال جستجوی یک شبکه برای سرویس سیم کارت است و دستگاه سیم کارت را نمی شناسد. این ایراد به طور معمول به علت خراب شدن بیس باند رخ می دهد و بعد از این که سایر احتمالات را ارزیابی کردید بایستی گوشی را به یک مرکز تعمیر گوشی ببرید تا بیس باند آن را که محل آنتم دهی موبایل است برای شما ترمیم سازد.

هزینه تعمیر باتری ایفون 6

باطری آیفون 6 اورجینال دارای ظرفیتی معادل 1810 میلی آمپر ساعت و از نوع لیتیوم پلیمری است. با تهیه باتری آیفون 6 مناسب ترین استفاده را برای گوشی خود فراهم می کنید. در حقیقت با عوض کردن باتری آیفون 6 می توانید عملکرد و کیفیت اولیه گوشی خود را به آن برگردانید و چند سال بیشتر از گوشی آیفون تان بهره ببرید. احتمالا به دلیل تخلیه شارژ سریع آیفون 6 در اندیشه عوض کردن باتری آن باشید. ولی برخی اوقات این ایراد مرتبط به باتری نیست و با روش های ساده می توانید ماندگاری باتری تان را افزایش دهید.

تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس

تمامی شما از ساختار و ترفند های استفاده شده برای فروش و طراحی گوشی های آیفون آشنایی دارید و به خوبی اطلاع دارید که این محصولات بسیار پرطرفدار هستند. نکته نگران کننده راجع به این محصولات، هزینه بسیار زیاد آن ها است که در موقع اختلال یک بخش سخت افزاری و نرم افزاری می تواند معضلاتی را برای کاربران ایجاد کند.

هر چند که خراب شدن دوربین های آیفون فقط به علل سخت افزاری نیست و تنظیمات نرم افزاری یا اختلالاتی که از طرف سیستم عامل بروز می کند هم می تواند روی خراب شدن و عدم فعالیت اصولی دوربین دستگاه تاثیر داشته باشد.

تعمیر آیفون 6

تعمیر تاچ آیفون 6

در صورتی که ال سی دی اپل شما بخاطر ضربه یا به هر علت دیگری شکسته شده باشد، با توجه به نوع شکسته شدن که رخ داده به دو شیوه متفاوت می توان به تعمیر LCD گوشی پرداخت. ولی این دو شیوه کدامند و چه فرقی نسبت به هم دارند. در ادامه دو روش متفاوت تعمیر lcd آیفون را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • نوع اول (عوض کردن کامل تاچ ال سی دی)
  • نوع دوم (عوض کردن گلس روی ال سی دی)

تعمیر ای سی تاچ ایفون 6

بعضی از متخصصین دریافته اند ایراد اصلی دو آی سی تاچ اسکرین هستند. این دو آی سی اطلاعات گرفته شده از انگشت های شما را به اطلاعات قابل خوانش برای گوشی مبدل می کند. افراد کارشناس با لوازم تعمیر گوشی مناسب می توانند این دو آی سی را ترمیم و یا عوض کنند. روش دیگر عوض کردن برد منطقی گوشی است که البته شیوه اول بسیار کم بهاتر خواهد بود. این معضل اگرچه در ابتدای ارائه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس یک اختلال جدی به شمار می آمد، ولی در حال حاضر تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای به آسانی می توانند این ایراد را برای شما برطرف کنند.

تعمیر دوربین آیفون 6

گزینه دوربین را فشار دهید و وارد وضعیت دوربین شوید، دوربین پشت عملکردی ندارد. وضعیت آن را عوض کنید و دوربین جلو را تست کنید. دوربین جلویی فعال است. نخست دوربین پشت را با یک دوربین جدید عوض کنید. تلفن را باز نموده، باتری را برداشته و مونتاژ صفحه نمایش را جدا کرده و دوربین پشتی را پایین بیاورید و با یک دوربین پشتی جدید عوض کنید.

مونتاژ صفحه نمایش را پیاده کرده و باتری را متصل کنید. سپس آیکون روشن و خاموش را ضربه بزنید و امتحان کنید. دوربین عقب هنوز فعالیتی ندارد. مونتاژ صفحه نمایش را برداشته و دوربین پشت را سوار کنید. ولتاژ منبع تغذیه آن را اندازه گرفته و چنان چه میزان ولتاژ عادی است ادامه دهید. سپس مقاومت میان کانکتور دوربین عقب و اتصال ارت را اندازه گرفته و میزان مقاومت پین 30 برابر با 303 است که نرمال نیست (میزان مقاومت پین 30 بایستی 537 یا بالاتر باشد).

پین 30 در جایگاه سیگنال فعال کننده نور فلش فعالیت دارد. همین طور از راه FL2322 و C2300 به پین E3 آی سی U1602 نور فلش اتصال یافته است. لاجیک بورد را خارج کرده. سپس به محافظ بورد PCB متصل کنید. با کمک هیتر بادی در دمای 320 درجه سانتیگراد، خازن C2300 را جدا نمایید. سپس مقاومت بین پین 30 و اتصال ارت را اندازه گرفته و میزان مقاومت پین 30 برابر 300 است که نرمال نیست. می توان نتیجه گرفت که آی سی U1602 ایراد دارد.

تعمیر دکمه هوم ایفون 6

عوض کردن دکمه هوم آیفون 6 اپل در موقعیتی صورت می پذیرد که دکمه هوم این گوشی غیر فعال شده باشد. در نظر بگیرید که با عوض کردن دکمه هوم یا تاچ آیدی آیفون دیگر توان به کار بردن قابلیت اسکن انگشت آیفون نخواهید داشت، زیرا دکمه هوم فابریک آیفون ها به وسیله یک IC با برد فابریک آن ها سینک شده است. بنابراین عوض کردن دکمه هوم آیفون 6 تنها در وضعیتی صورت می پذیرد که این دکمه در آیفون مد نظر به طور کامل غیرفعال شده باشد. خوشبختانه عوض کردن دکمه هوم آیفون 6 کار چندان سختی نیست و چیزی در حدود 1 ساعت زمان می برد.

تعمیر ای سی شارژ ایفون 6

کلمه IC اختصار یافته اصطلاح Integrated circuit است که معنی مدار مجتمع یا مدار یک پارچه را می دهد. این تراشه ها گروهی از مدارهای الکترونیکی به شمار می آیند و از مواد نیمه رسانا که به طور معمول همان سیلیسیم در کنار میزان کنترل شده‌ای ناخالصی‌ است، در اندازه های کوچک تولید می شوند. ابعاد این تراشه ها کوچک تر از یک سانتی متر مربع است و هر یک مسئولیت ویژه خود را دارند. به عنوان مثال در این قسمت آی سی شارژ مسئولیت کنترل و تنظیم ولتاژ ورودی از شارژر به باتری را بر عهده دارد. در صورتی که آی سی شارژ گوشی تلفن همراه شما صدمه دیده باشد، افزون بر شارژ نشدن باتری، گوشی هم روشن نخواهد شد.

تعمیر سنسور اثر انگشت ایفون 6

به کار بردن حسگر اثر انگشت در گوشی های اپل از آیفون 5s شروع شد و در نمونه های متفاوت از آن امتداد پیدا کرد. آخرین طرح از گوشی آیفون که سنسور تاچ آیدی آیفون را در کنار خود دارد، طرح iPhone SE سری دوم است که در آوریل سال 2020 میلادی به بازار ارائه شد. اکنون شاید با خود این گونه بیندیشید، مرمت سازی سنسور اثر انگشت گوشی های تلفن همراه اپل شما مسئله ای الزام آور نباشد و احتمالا بتوان بدون این حسگر به کار با گوشی خود امتداد داد. سنسور اثر انگشت گوشی های تلفن همراه اپل، استفاده زیادی در کار با گوشی های این شرکت دارد.

با به کار بردن تاچ آیدی آیفون، نه فقط گوشی خود را از وضعیت قفل بیرون می آورید، بلکه این سنسور به منظور احراز هویت در بیشتر نرم افزارها و قسمت های امنیتی گوشی به کار برده می شود و شما را از دردسر وارد نمودن رمز عبور به کرات رهایی می بخشد. ایراد تاچ آیدی آیفون می تواند بسیار اذیت کننده باشد. به همین جهت شاید، مرمت سنسور اثر انگشت موبایل اپل مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

تعمیر آیفون 6

تعمیر وای فای ایفون 6

در صورتی که آنتن وای فای آیفون 6 عملکرد ضعیفی دارد یا به هیچ وجه سیگنالی را نشان نمی دهد احتمالا بایستی نسبت به عوض کردن آنتن وای فای گوشی اقدام کنید. هر چند که بایستی پیش از این کار اطمینان یابید که معضل پیش آمده یک ایراد نرم افزاری نیست. توجه داشته باشید که گوشی آیفون 6 دو دارای دو آنتن وای فای است که یکی از آن ها در کناره سمت چپ و بالای درب پشت گوشی نصب شده است. دومین آنتن وای فای دومی با مادربرد آیفون 6 مرتبط است و اصطلاحا یک کابل واسط (ارتباطی) به شمار می آید.

تعمیر وای فای گوشی ایفون 6

نداشتن اختلال و یا ضعیف بودن سیگنال وای فای امکان دارد برای هر نوع گوشی رخ دهد. دلیل این اختلال نیز می تواند موارد زیادی باشد. بعضی از آن ها مرتبط به نرم افزار و بعضی دیگر سخت افزاری است. اختلالاتی که مرتبط به قسمت نرم افزار است احتمالا با وارد شدن به قسمت تنظیمات مربوطه و در آخر ری ست نمودن تنظیمات شبکه و وای فای آیفون برطرف می شوند.

ولی بعضی از اختلالات مربوط به سخت افزار یعنی آنتن وای فای گوشی است، بنابه عقیده بیشتر کاربران، در صورتی که برای اتصال به شبکه وای فای بایستی حتما نزدیک مودم باشید و با دور شدن از مودم اتصال شما با وای فای خاتمه می یابد احتمالا این قسمت ایراد دارد، ولی برای این که نگران نشوید بهتر است گوشی را به یک متخصص مجرب و متبحر آیفون نشان دهید که در صورت تشخیص، آنتن وای فای را عوض کند. پس آنتن وای فای گوشی آیفون 6 خود را موقعی عوض کنید که گوشی و آنتن وای فای اصلا شبکه ای را پیدا نمی کند، قادر نیست به شبکه وای فای اتصال یابد و در دریافت سیگنال وای فای ضعیف است.

هزینه تعمیر برد آیفون 6

اصلا نمی توان پیش از ارزیابی بادقت مادربرد و وضعیت آن در یک آیفون، مخارج تعمیر دستگاه را برآورد کرد. ولی همواره بایستی اطلاع داشته باشید که تعمیر برد آیفون 6 یا هر دستگاه دیگری می تواند یکی از پرخرج ترین تعمیرات آن گوشی به شمار آید، به جز در شرایطی که شما تکنسینی بسیار بامهارت و متبحر سراغ داشته باشید که قادر باشد خود مادربرد آیفون 6 را مرمت کند.

در بعضی شرایط امکان دارد تنها یک بخش به خصوص در برد گوشی دچار اختلال شده باشد و تعمیرکار به علت اطلاع نداشتن تصمیم به تعویض همه برد بگیرد و مخارج سنگینی نیز برای انجام این کار از شما طلب کند، در حالی که ایراد برد با عوض کردن یک بخش کوچک روی برد امکان برطرف شدن دارد. پس تجربه و حرفه ای بودن تعمیرکاری که تعمیر برد آیفون 6 را به او محول می کنید می تواند اثر مستقیمی روی هزینه تعمیر موبایل داشته باشد.

هزینه تعمیر هارد ایفون 6

از آن جایی که ایران در تحریم اقتصادی به سر می برد و کشور تولید کننده گوشی های آیفون مربوط به کشور آمریکا است بنابراین می توان گفت که هزینه تعمیر هارد در این نوع از گوشی ها بسیار زیاد است. برای تعمیر هارد کافی است به نمایندگی ها و مراکز تعمیراتی این گوشی در سراسر کشور مراجعه کنید.

در نوشتار بالا به موضوع تعمیر آیفون 6 پرداخته شد.

خدمات اپل آچار