تعمیر آیفون 12 پرو مکس

تعمیر آیفون 12 پرو مکس

برای تعمیر آیفون 12 پرو مکس کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید. در واقع باید بیان کنیم که تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس عملیات تخصصی می باشد که افراد ماهر و متبحر با توجه به آموزش هایی که در این زمینه دیده اند با استفاده از ابزار آلات و دستگاه های خاص اقدام به تعمیر گوشی شما می کنند. این افراد تکنسین های ماهری هستند که در این زمینه اطلاعات فراوانی دارند و می توانند همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون ۱۲ را تعمیر کنند. خدماتی که تکنسین های تعمیر آیفون 12 پرو مکس ارائه می دهد ...

رتبه دهی به این مطلب

برای تعمیر آیفون 12 پرو مکس کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید. در واقع باید بیان کنیم که تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس عملیات تخصصی می باشد که افراد ماهر و متبحر با توجه به آموزش هایی که در این زمینه دیده اند با استفاده از ابزار آلات و دستگاه های خاص اقدام به تعمیر گوشی شما می کنند. این افراد تکنسین های ماهری هستند که در این زمینه اطلاعات فراوانی دارند و می توانند همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون ۱۲ را تعمیر کنند. خدماتی که تکنسین های تعمیر آیفون 12 پرو مکس ارائه می دهد شامل تعمیر ال سی دی و تعمیر و تعویض باتری و تعمیر دوربین و تعمیر بلندگو آیفون ۱۲ پرو مکس و تعویض گلس ال سی دی و غیره است. البته مشکلاتی نظیر ایراد در کپسول گوشی آیفون و آنتن دهی و ایراد در صدا و مشکلات نرم افزاری به دست تعمیر کاران مجرب تعمیر می شود.

تعمیر آیفون 12 پرو مکس

هزینه و زمان تعمیر آیفون 12 پرو مکس

برای تعمیر آیفون 12 پرو مکس باید به هزینه های تعمیر آن توجه کنید. از آنجایی که همه قطعاتی که در گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس به کار رفته شده همه از قطعات اورجینال و اصل هستند، ممکن است تعمیر و یا تعویض قطعات آن گران شود. زیرا اگر قطعات بی کیفیت روی آن بکار ببرند باعث می شود تا کارایی گوشی شما پایین بیاید و در زمان کوتاهی بسوزد. اما اگر قطعات اصل به کار رود باعث شود تا قیمت هزینه آن کمی گران شود. همچنین اگر بخواهید باتری گوشی خود را تعویض کنید، هزینه تعویض باتری کمی گران است و یا قطعه دیگری مانند سوکت را تعمیر کنید، هزینه اش با هزینه باتری متفاوت است. البته هزینه تعمیر آیفون 12 پرو مکس طبق نامه مصوب اتحادیه تعمیر کاران آیفون دریافت می شود. علاوه بر این زمان تعمیر گوشی آیفون بستگی به قطعه ای خراب شده است دارد. زیرا زمان تعمیر قطعات با یکدیگر متفاوت است.

تعمیر دوربین آیفون 12 پرو مکس 

اگر مشکلاتی نظیر عدم گرفتن عکس و تار بودن عکس و خطاهای نرم افزاری برای دوربین شما پیش آمد نشان از خراب بودن دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس است. در این صورت باید در کوتاه ترین زمان اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو مکس کنید. در این صورت باید گوشی آیفون خود را به یک تعمیرکار موتور بسپارید تا بتوانند در قدم اول مشکل گوشی شما را عیب یابی کند و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن اقدام به تعمیر مرحله به مرحله دوربین شما کند علاوه بر تجربه و مهارت نیازمند ظرافت کاری در تعمیر این قسمت از گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس است. اما اگر مشکل گوشی شما از دوربین جلو باشد در این صورت اگر دوربین جلو شما خرابی زیادی داشته باشد باید اقدام به تعویض دوربین جلویی آیفون ۱۲ پرو مکس کنید. از آنجایی که یکی از مهم ترین آپشن های گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس دوربین آن است اگر دوربین اصلی آن هم خراب شد، باید اقدام به تعویض دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس کنید.

تعمیر آیفون 12 پرو مکس

تعویض باتری آیفون 12 پرو مکس

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس پیش می آید، خراب شدن و تعویض و تعمیر باتری است. همانطور که می دانید عوامل زیادی وجود دارد که باعث خراب شدن زودرس باتری می شود. مثلاً استفاده نادرست از گوشی و گرم شدن بیش از حد باتری و استفاده از شارژر نامناسب و حتی استفاده از منبع برق نامناسب می تواند باعث شود تا باتری گوشی شما به زودی خراب شود. در این صورت باید اقدام به تعویض باتری آیفون ۱۲ پرو مکس کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتری آیفون ۱۲ طول عمری دارد. اگر طول عمر آن تمام شود، در این صورت کاربرد خود را از دست می دهد و در این صورت هم باید اقدام به تعویض باتری کنید. برای تعویض باتری و تعمیر آیفون 12 پرو مکس همواره باید توجه کنید که در تعویض آنها از قطعات اورجینال استفاده شود.

برای تعمیر آیفون 11 پرو به اپل آچار مراجعه نمایید.

مشکلات مختلف آیفون 12 پرو مکس

مشکلات گوناگونی ممکن است برای آیفون ۱۲ پرو مکس پیش بیاید در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو مکس کنید. مثلا ممکن است گوشی شما به طور کاملاً ناگهانی خاموش شود. علاوه بر این ممکن است گوشی تان از دستم بیفتد و ال سی دی آن بشکند و یا گلس آن خرد شود. همچنین ممکن است به علت استفاده نادرست سوکت آن خراب شود. در این صورت باید اقدام به تعویض پورت شارژ آیفون ۱۲ پرو مکس کنید. علاوه بر این ممکن است گوشی شما خیس شود و رطوبت وارد باتری و یا اسپیکر گوشی شود. در این صورت تنها کار تعویض اسپیکر مکالمه آیفون ۱۲ پرو مکس و تعمیر و تعویض باتری است. همچنین اگر بدنه قاب پشت آیفون بشکند، در این هنگام باید اقدام به تعویض بدنه اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس کنید. در واقع استفاده نادرست و نگهداری غلط از گوشی می تواند باعث مشکلات در سخت افزار و نرم افزار آن شود.

نرخ تعمیر آیفون 12 پرومکس

همانطور که می دانید برای تعیین نرخ تعمیر آیفون 12 پرو مکس ابتدا به آن بخش از دستگاه که آسیب دیده است توجه می کنند. در واقع نرخ قیمت هر یک از قطعات آیفون ۱۲ پرو مکس با یکدیگر متفاوت است. مثلاً نرخ تعمیر مادربرد را یا همان برده آیفون ۱۲ با تعمیر باتری کاملاً متفاوت است. به علت هنگامی که به تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس اقدام می کنید، با قیمت های مختلفی روبرو می شوید. البته باید بدانید که تعمیر مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع تعمیرات سخت افزاری قیمت بیشتری نسبت به تعمیرات نرم افزاری دارد. البته همانطور که بیان کردیم بسته به قطعه ای که آسیب دیده و شدت خرابی هر قطعه قیمت متفاوتی برای آنها تعیین می شود. به همین علت نمی توان گفت که تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس دارای قیمت ثابتی است. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

تعمیر آیفون 12 پرو مکس

خدمات تعمیر آیفون 12 پرومکس

خدمات تعمیر آیفون 12 پرو مکس خدمات تخصصی هستند که با بهترین ابزار آلات و بهترین تکنسین ها انجام می شود این تغییرات شامل تعمیرات نرم افزاری مانند ویروس کشی و فلش نرم افزاری گوشی و اصلاح فرزی مات و بازیابی اطلاعات و مشکلات سخت افزاری مانند تعمیر مادربرد و تعمیر تعویض و تعمیر آی سی تغذیه و تعمیر شارژر و تعویض مدار شارژ علاوه بر این تعمیر هارد و تعمیر رم تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی آیفون ۱۲ از مهم ترین خدماتی است مراکز تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس ارائه می دهند. هنگامی که به تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس اقدام می کنند باید توجه داشته باشید خدماتی که ارائه می دهند با ضمانت باشد. زیرا اگر بعد از آن هرگونه اشتباهات احتمالی رخ داد می توانید به راحتی پیگیری کنید. علاوه بر این باید توجه کنید خدماتی که ارائه می دهند کیفیت بالایی داشته باشد و باعث مختل شدن عملکرد گوشی شما نشود. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر و تعویض صفحه نمایش و باتری آیفون 12 پرومکس 

بعضی مواقع اتفاقاتی پیش می آید که صفحه نمایش و یا همان ال سی دی گوشی از کار می افتد و یا هاله های رنگی به مانند رنگین کمان بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و یا صفحه نمایش سوسو می زند و حالت سایه زدن می گیرد. این مشکل زمانی پیش می آید که گوشی شما در یک ظرف پر از آب و یا استخر بیفتد و یا گوشی شما از دست شما به زمین بخورد و قسمتی از صفحه ال سی دی بشکند. همانطور که مشاهده می کنید سهل انگاری و نگهداری نادرست است از ال سی دی باعث ایجاد این مشکلات می شود. به همین جهت برای تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس باید به مراکزی مراجعه کنید که بتوانند ال سی دی و یا همان باتری گوشی آیفون ۱۲ شما را به بهترین شکل تعمیر کنند. زیرا اگر باتری گوشی شما خوب نباشد گوشی تان خاموش می شود و یا زود شارژ خالی می کند .

برای تعمیر آیفون 11 پرومکس کلیک کنید.

تعمیرات برد آیفون 12 پرومکس 

برد آیفون ۱۲ پرو مکس یکی از مهمترین قطعات آن به حساب می آید. زیرا وظیفه بسیار مهمی را در این دستگاه ایفا می کند. همانطور که می دانید اگر برد آیفون خراب شود، باید اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو مکس کنید. زیرا اگر برد گوشی تان خراب شود، دیگر گوشی روشن نمی شود و امکان دارد به صورت ناگهانی گوشی شما خاموش شود. عوامل مانند استفاده از شارژر نادرست و یا استفاده از گوشی در هنگام شارژ و یا آب خوردگی گوشی و عوامل دیگر می تواند باعث شود تا مادربرد گوشی شما بسوزد. در این صورت تا گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس خود را به یک مرکز معتبر نسپارید، گوشی شما عملکردی مانند قبل ندارد. زیرا بعضی از مراکز با استفاده از قطعات فیک و غیر اصل باعث می شوند تا گوشی شما به شما مانند قبل کار نکند.

تعمیر آیفون 12 پرو مکس

تعویض گلس آیفون 12 Pro Ma

همانطور که می دانید گلس یک لایه محافظتی شیشه ای است که به منظور جلوگیری از آسیب به نمایشگر گوشی آیفون و یا همان ال سی دی به گوشی متصل می شود و عوامل مختلفی باعث شکستن و خرد شدن گلس می شوند. در واقع شکستن گلس برای بعضی از افراد بسیار ناخوشایند است. زیرا خطوطی که بر روی گلس وجود دارد، می تواند باعث جلوگیری از نمایش جزئیات ال سی دی شود. به همین علت دارندگان گوشی آیفون برای تعمیر آیفون 12 پرو مکس به مراکز تعمیر مراجعه می کنند. همانطور که می دانید برای تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس به خصوص تعمیر گلس زمان زیادی لازم است. زیرا باید با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به تعویض گلس کرد. به همین علت ممکن است این تایم تا چند ساعت طول بکشد. به همین جهت برای تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس اصلا آن عجله نکنید. زیرا کیفیت کار مهم است.

نمایندگی تعمیرات آیفون 12 Pro Max

اگر شما جزو یکی از دارندگان گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس به حساب می آیید و گوشی شما دچار مشکل شده است و قصد دارید که اقدام به تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس کنید، اما برای تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس خود مرکز معتبری سراغ ندارید، باید به شما بگوییم که بدون هیچ نگرانی می توانید گوشی خود را به نمایندگی تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس بسپارید. در این نمایندگی خدمات بسیار زیادی برای آیفون ۱۲ ارائه می دهند و به همین جهت شما می توانید گوشی محبوب خود را به بهترین تکنسین ها بسپارید تا این افراد با استفاده از مهارت و تجارب و دانش اختصاصی خود اقدام به به تعمیر آیفون 12 پرو مکس شما کنند. علاوه بر این باید بگویم که این نمایندگی از بهترین و مدرنترین تجهیزات برای تعمیر گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس استفاده می کند. به همین جهت می توان گفت که این مراکز تعمیرات تخصصی آیفون ۱۲ پرومکس را دارند.

آشنایی با قطعات آیفون

قطعات آیفون ۱۲ پرو مکس شامل تاچ و ال سی دی و قالب بدنه ی آیفون و گلس محافظتی و مادربرد و سوکت و بلندگو و باتری و آی سی و آی سی بیس باند آیفون و دکمه هوم و … است. هر یک از قطعات آیفون کاربرد مخصوص خود را دارد و زمانی که خراب شود نشانه های مختلفی از خود بروز می دهند. علاوه بر این باید توجه کنید که قیمت تعمیر هر یک از قطعات آیفون با یکدیگر متفاوت است. به همین علت در هنگام تعمیر آیفون 12 پرو مکس با قیمت متفاوتی مواجه خواهید شد. علاوه بر این باید بیان کنیم که هر یک از قطعات آیفون اصل و اورجینال هستند و به همین علت این موضوع باعث شده تا گوشی آیفون جز پر فروش ترین و محبوب ترین گوشی در سراسر جهان به حساب بیاید. این قطعات بسیار کاربردی هستند و علاوه بر این طراحی این گوشی بسیار ظریف و زیبا است.

راهنمای تعویض دوربین جلو آیفون 12 Pro Max

همانطور که می دانید دوربین جلو و یا همون دوربین سلفی یکی از مهمترین قطعات آیفون به حساب می آید . زیرا بسیاری از افراد از دوربین جلو استفاده های بسیار زیادی می کنند و اگر خراب شود، حتماً باید اقدام به تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس کنید. تعویض دوربین جلوی آیفون تقریباً یک ساعت و نیم زمان می برد و برای تعویض آن به ابزار آلاتی مانند پیچ گوشتی چهارسو و سه سو و کاپ مکش دستی و پیک و پنس و غیره نیازمند است. در ابتدا باید پیچ هایی که در قسمت پایینی گوشی متصل است را با استفاده از پیچ گوشتی باز کنید. سعی کنید برای باز شدن چسبی که در زیر نمایشگر وجود دارد آن را کمی حرارت دهید. بعد از آن باید صفحه نمایش را از گوشی جدا کنید. سپس کاپ مکش دستی را متصل کنید. بعد انجام مراحل دیگر در آخر باید دوربین سلفی را از روی شاسی گوشی جدا کنید.

راهنمای تعویض بلندگو آیفون 12 Pro Max

برای تعویض بلندگو آیفون ۱۲ پرو مکس نیاز به پیک و کاپ مکشی دستی و پیچ گوشتی سه سو و گوشتی چهار سو و آی اوپنر دارید. در ابتدا باید بعضی از قطعات را با استفاده از پیچ گوشتی سه سو و حرارت از یکدیگر جدا کنید تا به قطعه بلندگو برسید. اگر بلندگوی شما خراب شده است و نیاز به تعویض دارد، بهتر است برای تعویض آن از قطعات اورجینال و اصل استفاده کنید. اما باید توجه کنید اگر بلندگوی شما خیس شده باشد باعث ایجاد مشکلاتی می شود که تنها در صورت تعمیر آیفون 12 پرو مکس عملکرد گوشی شما مانند روز اول می شود. در غیر این صورت بلندگوی گوشی شما به خوبی کار نمی کند. البته در بعضی از مواقع آب خوردگی سطحی است و با خشک کردن بلندگو این مشکل به طور کامل رفع می شود. اما در بعضی از مواقع تنها راه حل مشکل تعمیر و تعویض بلندگو است.

راهنمای تعویض دوربین پشت آیفون 12 Pro Max

برای تعویض دوربین پشت گوشی آیفون ۱۲ پرومکس به همان لوازمی که در قسمت فوق نامبرده ایم نیاز است. در واقع باید توجه کنید که باید بعضی از قطعات گوشی خود را باید با توجه از دیگر جدا کنید تا بتوانید به قطعه اصلی برسید. البته توجه داشته باشید که اگر لنز دوربین شما خراب است، می توانید به راحتی آن را تعویض کنید البته در بعضی از مواقع نیاز به تعویض قطعه نیست. زیرا ممکن است مشکل گوشی شما آنقدر جدی نباشد که نیاز به تعویض دوربین آن داشته باشید. در حقیقت برای تعویض دوربین پشت آیفون حتماً باید از قطعاتی استفاده کنید که باعث خراب شدن و آسیب دیدن بیشتر گوشی تان در کوتاه مدت نشود. به همین علت هنگام تعویض حتماً این موضوع را مورد نظر قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که در حین تعمیر آیفون 12 پرو مکس حتماً باید حوصله داشته باشید.

راهنمای تعویض موتور ویبره آیفون 12 Pro Max

برای تعویض موتور ویبره آیفون به لوازمی مانند اجکتور خشاب سیم کارت و پیچ گوشتی دوسو و پنس و اسپاتول و پیچ گوشتی t1 و غیره نیازمند هستید، همان طور که می دانید برای تعویض موتور ویبره باید حتماً مهارت کافی را داشته باشید تا بتوانید اقدام به تعویض آن کنید. اگر در این راستا مهارت تان به اندازه ای نباشد که بتوانید دست به تعمیر آیفون 12 پرو مکس بزنید، ممکن است باعث شوید تا دیگر قطعات آیفون ۱۲ پرو مکس خراب شود و در این صورت هزینه بسیار زیادی را برای خود به بار می آورید و به همین جهت برای جلوگیری از خسارت به گوشی خود تا قبل از این که آموزش تعمیر آیفون ۱۲ پرو مکس را نگذرانده باشید، اقدام به تعمیر و تعویض آن نکنید. همواره باید توجه داشته باشید که قبل از این که نصب و تعمیر موتور ویبره آیفون ۱۲ پرو مکس بزنید، اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید تا به مهارت مورد نظر برسید.

برای تعمیر گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا این مراکز با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص عملیات تخصصی تعمیر گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس را به خوبی انجام می دهد. علاوه بر این باید توجه کنید که هزینه قطعات و زمان تعمیر آنها با یکدیگر متفاوت است. مثلاً هنگامی که شما برای تعمیر باتری مراجعه می کنید، هزینه و زمان تعمیر آن تعویض و تعمیر ال سی دی کاملاً متفاوت است. نکته دیگری که باید بیان کنیم این است که همواره سعی کنید از گوشی خود در برابر عوامل بیرونی مانند آب خوردگی و ضربه جلوگیری کنید. همچنین باید توجه کنید که به هیچ عنوان زمانی که گوشی تان در شارژ هست از آن استفاده نکنید و از شارژر مناسب گوشی خود استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است باتری و حتی مادربرد و سوکت گوشی شما خراب شود و در نتیجه باید اقدام به تعمیر آن کنید.

خدمات اپل آچار