تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)  یکی از کارهایی است که باید با دقت زیادی انجام شود، چرا که قطعات این گوشی گران قیمت هستند و با حساسیت بالایی همراه هستند، از این رو تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) اهمیت بسیار زیادی دارد. پس بهتر است تعمیر این گوشی را به افراد کاربلد بسپارید. گوشی آیفون ایکس اس مکس که توسط شرکت اپل تولید شده است، از گوشی های جدید و گران قیمت محسوب می شود که ممکن است بر اثر اتفاقاتی دچار مشکل شود و نیاز باشد آن را تعمیر کنید. از آنجا که در ...

1/5 - (1 امتیاز)

تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)  یکی از کارهایی است که باید با دقت زیادی انجام شود، چرا که قطعات این گوشی گران قیمت هستند و با حساسیت بالایی همراه هستند، از این رو تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) اهمیت بسیار زیادی دارد. پس بهتر است تعمیر این گوشی را به افراد کاربلد بسپارید.

گوشی آیفون ایکس اس مکس که توسط شرکت اپل تولید شده است، از گوشی های جدید و گران قیمت محسوب می شود که ممکن است بر اثر اتفاقاتی دچار مشکل شود و نیاز باشد آن را تعمیر کنید. از آنجا که در تولید این گوشی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای اشتفاده می شود، این گوشی یک گوشی معمولی نبوده و در تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) باید نهایت دقت را به کار برد.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) را نباید به تعمیرکارانی واگذار کنید که فاقد تجربه و مهارت در تعمیرات گوشی آیفون هستند و پیسنهاد می کنیم به مراکز معتبر و و نمایندگی های شرکت اپل برای تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) مراجعه کنید. شرکت اپل آیفون ایکس اس مکس را بسیار ظریف طراحی کرده است که این مسئله باعث می شود تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) بسیار سخت شود.

برای تعمیر ایفون xs کلیک کنید.

در تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) باید از لوازم مجهز و جدید بهره گرفت تا فشار و اضطراب در زمان تعمیر کاهش پیدا کند. لازم است بدانید اکثر تعمیرکاران معمولی فاقد تجهیزات مناسب برای تعمیر گوشی آیفون هستند و برخی از آن ها با استفاده از روش های عجیب موبایل ها را تعمیر می کنند. استفاده از تجهیزات مناسب این نتیجه را به دنبال دارد که تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی انجام شده و بازده بسیار خوبی داشته باشد.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر مشکل فیس آیدی آیفون XS و XS Max

قابلیت فیس آیدی در گوشی های سری X آیفون آغاز شد و جایگزین تکنولوژی قبلی یعنی TouchID شد. یکی از اختلال های رایج در گوشی آیفون XS و XS Max، اختلال در عملکرد فیس آیدی آن می باشد. این اختلال به چند دلیل رخ می دهد. اگر موارد زیر مشکل را برطرف نکرد، احتمالا گوشی شما مشکلات سخت افزاری دارد:

کثیف بودن سنسور: کثیف بودن سنسور می تواند عملکرد فیس آیدی را با مشکل مواجه کند. پس بهتر است سنسورهای جلوی آیفون را تمیز کنید.

غیر فعال و مجدد فعال کردن فیس آیدی:  این قابلیت را یک بار غیر فعال کرده و دوباره فعال کنید. در بسیاری از موارد این کار باعث برطرف شدن مشکل گوشی آیفون XS و XS Max شده است.

راه اندازی مجدد فیس آیدی: بهتر است وارد تنظیمات فیس آیدی گوشی خود شوید و پس از وارد کردن پسورد آیفونتان این قسمت را کاملا ریست می کنید و مجدد آن را فعال می کنید.

انجام تعمیرات آیفون ایکس با بهره گیری از کارشناسان متخصص در اپل آچار

به روز رسانی سیستم عامل: در صورتی که به روز رسانی برای آیفون شما منتشر شده بهتر است آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. در بعضی موارد دیده شده که نصب آپدیت ایفون باعث رفع مشکلات فیس آیدی شده است.

بازنشانی تنظیمات: اگر روش های بالا نتیجه نداد، یک بار تنظیمات گوشی خود را ریست کنید.

بازنشانی کامل آیفون: در نهایت با کمک یک تعمیرکار، آیفون خود را ریست کنید. اگر باز مشکل رفع نشد باید بدانید مشکل سخت افزاری است.

برای تعمیر و رفع مشکل سخت افزاری گوشی آیفون XS و XS Max باید به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید و شخصا توانایی تعمیر آن را نخواهید داشت، چون برای تعمیر به تجهیزات مخصوصی نیاز است و ممکن است نیاز باشد تا قطعه ای تعویض گردد. مشکلات سخت افزاری معمولا ناشی از دوربین یا سنسورهای مربوط به فیس آیدی می باشد. همچنین عواملی مانند ضربه دیدن ال سی دی، معیوب بودن در اثر آب خوردگی و غیره می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی در فیس آیدی شود.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر برد آیفون XS Max

هنگامی که مادربرد آیفون ایکس اس مکس با مشکل مواجه می شود، شاهد بروز علائم خاصی خواهیم بود. اما باید بدانید این علائم همیشه به صورت قطعی نشان دهنده ایراد در مادربرد نیستند. اما زمانی که این علائم را مشاهده کردید، بهتر است برای تعمیر مادربرد به یک تعمیرکار مراجعه کنید. از رایج ترین یا مهم ترین علائمی که می توانند عیب مادر برد گوشی آیفون ایکس اس مکس را نشان دهند، عبارتند از:

 روشن نشدن گوشی: در صورتی که آیفون xs max شما خاموش شد و دیگر روشن نشد، به معنی خراب شدن مادربرد است. البته روشن نشدن گوشی می تواند دلایل دیگری مانند خراب شدن باتری و ال سی دی نیز باشد. در بیشتر موارد ممکن است عملکرد مادربرد مختل شود که در نتیجه آن گوشی روشن نمی شود. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

خاموش شدت اتوماتیک گوشی: در صورتی که آیفون شما به طور اتوماتیک و در زمان های نامعینی خاموش می شود، احتمالا مادربرد دستگاه و مدارهای آن مشکل پیدا کرده است. البته دلیل این ایراد می تواند از باتری، مدار تغذیه و عوامل دیگر نیز باشد، اما در حقیقت 50 درصد اوقات این نشانه ها از معیوب بودن مادربرد و قطعات آن حکایت دارد.

کند شدن و فریز شدن پیوسته گوشی: در حالت معمولی هیچ هنگی، کند شدن و فریز شدن در گوشی آیفون ایکس اس مکس دیده نمی شود، چون این گوشی دارای سخت افزار قوی ای می باشد. از این رو اگر به طور پیوسته با این مشکل مواجه شدید، به احتمال زیاد برد گوشیتان خراب شده و هر آن احتمال سوختن یکی از قطعات یا مدارهای روی آن وجود دارد. بر این اساس فریزشدن های پیوسته آیفون ایکس اس مکس نیزنشان می دهد که عملکرد مادربرد مختل شده است.

تعویض مادربرد با تعمیر آن متفاوت است. در تعویض مادربرد آیفون ایکس اس مکس، مادربرد به همراه همه مجموعه آن از گوشی جدا می شود و یک مادربرد با توابع جدید به آن نصب می شود که این امر با هزینه زیادی همراه خواهد بود، از این رو شاید بهتر باشد یک گوشی جدید تهیه کنید. اما هنگامی که از تعمیر مادربرد حرف می زنیم، جریان فرق می کند. دراین حالت برد گوشی بایستی به وسیله یک تعمیرکار حرفه ای بررسی شود و مدارها و قطعات که خراب شده اند شناسایی شده و تعمیر گردند. بعد از تعمیر این قطعات، برد فابریک مجدد روی گوشی قرار می گیرد. تعویض و تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) در مورد برد با هم تفاوت زیادی دارند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

لازم است بدانید تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) که برد معیوبی دارد به دانش و تخصص نیاز داشته و هر تعمیرکاری از پس تعمیر ان برنخواهد آمد. تعویض مادربرد نیز می تواند توسط تعمیرکاران باتجربه که دارای ابزارهای مخصوص هستند، انجام شود. تعمیر برد آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) و تعویض آن از دو جنبه دیگر نیز با هم تفاوت دارند که آن هم هزینه و مدت زمان تعمیر است.

 در بازار آزاد شاهد هستیم که اکثر تعمیرکاران فقط می توانند برد گوشی را تعویض کنند و دانش لازم برای تعمیر مادربرد گوشی آیفون ایکس اس مکس را ندارند. از این رو پیشنهاد می کنیم چنانچه مادربرد گوشی شما خراب شده است، به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید و گوشی خود را به کسی بدهید که تجربه و دانش مورد نیاز در زمینه تعمیر مدارهای الکترونیکی و مادر برد گوشی آیفون ایکس اس مکس را  داشته باشد.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون XS Max

آیفون ایکس اس مکس دارای اسپیکرهای استریو می باشد و به طور کلی دو اسپیکر داخلی دارد. اسپیکر اصلی صدا را در حالت بلندگو پخش کرده و در قسمت زیرین و سمت راست قاب گوشی قرار دارد. معمولا هنگامی که قسمت پخش صدا بر روی بلندگو خراب می شود، می توان این قطعه را تعویض کرد تا مشکل حل شود.

اما آیفون ایکس اس مکس دارای یک اسپیکر داخلی نیز هست که در لبه بالایی قاب آن قرار دارد و هنگامی که شما تماس تلفنی برقرار می کنید، پخش صدای مخاطب از آن انجام می شود. زمانی که در حالت بلند موزیک پخش می شود، این اسپیکر با پخش صدای بیشتر، حالت استریو ایجاد می کند. از این رو می توان گفت آیفون ایکس اس مکس دارای دو اسپیکر داخلی می باشد که یکی از آنها در لبه فوقانی قاب گوشی و دیگری در گوشه سمت راست و پایین قاب قرار گرفته اند.

هنگامی که درباره تعمیر اسپیکر آیفون ایکس اس مکس حرف به میان می آید، یکی از دو اسپیکری که گفته شد، با مشکل مواجه شده اند و باید تعویض شوند. باید بدانید که تشخیص اینکه در کدام از یک این دو اسپیکر مشکل ایجاد شده، آسان نیست. برای این کار باید یک تماس تلفنی برقرار کنید و آن را بر روی بلندگو قرار دهید و تا زمانی که مخاطب در حال صحبت باشد، گوشی خود را روی اسپیکر بالایی و پایین قرار دهید و دقت کنید تا متوجه شوید صدا از کدام اسپیکر پخش نمی شود. حتی با پخش موزیک و گوش دادن دقیق در حالت بلندگو می توان متوجه شد که کدا اسپیکر خراب شده است.

تعمیر یا تعویض دکمه ولوم آیفون XS Max

دکمه ولوم با وجود لمسی شدن گوشی ها، هنوز هم نصب می شود. این دکمه ولوم که در همه گوشی ها وجود دارد در کناره گوشی تعبیه می شود. این دکمه ضمن تنظیم میزان صدای گوشی در صفحه بوت، برای عکس گرفتن در زمان فعال بودن دوربین نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دکمه ولوم آیفون ایکس اس مکس ممکن است به دلیل آب خوردگی، نوسانات داخلی، فشار زیاد و غیره صدمه ببیند که در این صورت تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) لازم است و پس از مراجعه به یک مرکز معتبر، تعمیرکار تشخیص می دهد که در صورت تعمیر نشدن آن را با یک قطعه جدید تعویض کند.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XS Max

سوکت گوشی آیفون ایکس اس مکس ممکن است مانند هر گوشی دیگری به دلایل مختلف نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در صورتی که کاربران نسبت به شارژر بی توجه باشند یا برای شارژ کردن گوشی آن را نادرست متصل کنند، از شارژهای قلابی و بی کیفیت بهره بگیرند، در زمان کوتاهی با بروز مشکلات سخت افزاری در گوشی خود مواجه خواهند شد. بهتر است برای تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا گوشی شما را عیب یابی کرده و تعمیرکند.

برای تعمیر این گوشی ابتدا تعمیرکار همه جوانب را ارزیابی کرده و سپس اقدامات مورد نیاز را برای تعمیر سوکت شارژ گوشی آیفون انجام می دهد. در صورتی که در زمان عیب یابی متوجه شود این قطعه سوخته یا خراب شده است، پس از در جریان گذاشتن مشتری با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته سوکت شارژر آیفون ایکس اس مکس را تعویض خواهد کرد.

تعمیر گوشی آیفون XS Max آب خورده

مشکلاتی که برای آیفون XS Max ایجاد می شود، دلایل مختلفی دارد که این مشکلات ممکن است در اثر آب خوردگی باشد. برای تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) که دچار آب خوردگی شده، باید چند مرحله طی شود، برای طی کردن این مراحل باید دقت و حساسیت زیادی به خرج داد و تا چند روز زمانبر خواهد بود.

معمولا برای تعمیر گوشی آیفون اول باید گوشی را برای مدت زمان معینی در دستگاه مخصوصی قرار داد. این دستگاه می تواند گوشی را رطوبت زدایی کند و بستری را مهیا کند تا قطرات آب و رطوبت هایی که در گوشی راه یافته اند، خشک شوند. سپس گوشی توسط تعمیرکار باز شده و به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد. در این مرحله تعمیرکار قطعات آسیب دیده از آب خوردگی را شناسایی می کند. سپس به دقت این قطعات را بررسی می کند تا ریشه مشکل انها را پیدا کند.

در مرحله بعد می بایست قطعات آسیب دیده تعویض شود و تعمیرات لازم روی گوشی انجام گردد. در مرحله پایانی نیز گوشی آیفون XS Max برای مدتی در حالت تست استفاده می شود و در نهایت به مشتری تحویل داده می شود. می توان گفت در مجموع تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) آب خورده دربرگیرنده سه مرحله عیب یابی، تعویض یا تعمیر و تست می شود.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون XS Max

دکمه پاور یکی از قطعات اصلی و پرکاربرد در گوشی است که در صورت صدمه دیدن، دیگر امکان روشن و خاموش کردن گوشی وجود نخواهد داشت. در گوشی های قدیمی می توانستیم با خارج کردن باتری گوشی را خاموش کنیم(این کار باعث آسیب رسیدن به باتری می شد) اما در حال حاضر امکان خارج کردن باتری از گوشی وجود ندارد، چون درب گوشی پلمپ است و اگر دکمه پاور دچار خرابی شود، باید به مرکز تعمیر گوشی آیفون مراجعه نمود. پس از بررسی دکمه پاور گوشی اگر تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) امکانپذیر نباشد، باید این قطعه را تعویض نمود.

شرکت سازنده گوشی آیفون پس از تولید گوشی های آیفون ایکس به بعد، دکمه وسط گوشی را حذف کرد. حذف این دکمه باعث پر رنگتر شدن نقش دکمه پاور در گوشی های آیفون شد. اهمیت این دکمه به این دلیل است که برای روش شدن گوشی از دکمه پاور استفاده می شود که در صورت خراب شدن آن، کاربران مجبورند تا فشار زیادی را به آن وارد کنند. در صورتی که نیاز است تا برای خاموش و روشن کردن گوشی، چند بار دکمه پاور را فشار دهید و برای این کار از نیروی زیادی استفاده کنید، احتمالا باید فلت پاور گوشی شما تعویض گردد.

تعویض دکمه پاور آیفون ایکس اس مکس یا هر گوشی دیگری یک امر تخصصی بوده و برای انجام این کار باید قطعات بسیاری از گوشی جداسازی شده و پس از تعویض مجدد در جای خود نصب شوند.

تعویض قاب پشت آیفون XS Max

قاب پشت آیفون  XS Max احتمال دارد با افتادن از ارتفاع، ضربه دیدن و غیره شکسته شود. در صورت شکستگی باید به محل شکستگی دقت کرد؛ اگر شکستگی روی پنل جلوی دستگاه رخ داده باشد و بر روی نمایشگر گوشی ترک هایی مشاهده شود به معنای شکستگی گلس روی ال سی دی بوده و این ایراد با تعویض گلس ال سی دی رفع می گردد. اما اگر شکستگی روی قاب پشت گوشی باشد، ناچارید قاب شکسته گوشی را تعویض کنید. گاهی اوقات هم ممکن است ضربه ای که به گوشی وارد می شود، آنقدر سنگین باشد که باعث شکستگی و از کار افتادگی تاچ و ال سی دی آن نیز شود.

در تعمیر آیفون ایکس اس مکس باید نهایت دقت را به کار برد و از ابزارهای مدرن و مجهز استفاده کرد، در غیر این صورت می بینیم نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد. توجه به این روند می بایست در تعویض قاب شکسته گوشی نیز انجام شود. شکستگی قاب آیفون XS Max اغلب به دلیل افتادن گوشی از دست کاربر ایجاد می شود. برای تعویض قاب شکسته iPhone XS Max باید به مرکزی گوشی خود را بسپارید که با هزینه مناسب و حداقل زمان، قاب شکسته گوشی شما را تعویض کند.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون XS Max

 گاهی اوقات پیش می آید که آیفون ایکس اس مکس به دلیل ایراد موتور ویبره، ویبره نمی خورد. در گوشی های آیفون از جمله گوشی آیفون XS Max یک موتور ویبره اختصاصی وجود دارد که هشدارهای لرزشی از این طریق ایجاد می شوند. برای اینکه گوشی هشدار لرزشی داشته باشد باید از سوی پردازنده به این موتور ویبره فرمان لازم صادر می شود و موتور ویبره نیز باعث ایجاد هشدار لرزشی می شود. از این رو زمانی که با مشکل ویبره نخوردن در آیفون ایکس اس مکس روبه رو می شوید، احتمال می رود موتور ویبره گوشی شما سوخته باشد و در این صورت باید این قطعه تعویض شود. اما گاهی اوقات باگ های نرم افزاری نیز باعث بروز ایراد در ویبره یا هشدارهای لرزشی آیفون می شوند.

برای مثال اگر کاربر هشدارهای لرزشی را از تنظیمات گوشی خود غیرفعال کرده باشد، قطعا هشدار لرزشی گوشی در این حالت عمل نمی کند. از این رو در صورت مواجهه با مشکل ویبره نخوردن آیفون، باید در گام اول قسمت نرم افزاری و تنظیمات گوشی را بررسی کنید. چنانچه این تنظیمات هیچ مشکلی نداشت، احتمالا باگ های نرم افزاری باعث به وجود آمدن این مشکل شده اند. بر این اساس انجام فکتوری ریست یا آپدیت سیستم عامل گوشی می تواند مشکل ایجاد شده را حل کند. در صورتی که هیچ کدام از این راهکارها جواب ندادند، باید بدانید که موتور ویبره گوشی سوخته است و باید تعویض گردد.

تعمیر یا تعویض باتری آیفون XS Max

یکی از مشکلاتی که برای گوشی آیفون ایکس اس مکس ایجاد می شود، خراب شدن باتری است. ممکن است باتری زود خالی شود که در این صورت احتمال می رود مشکلات نرم افزاری به وجود آمده باشد. دلیل دیگر خالی شدن سریع باتری آیفون ایکس اس مکس مربوط به مشکلات سخت افزاری آن است که علائمی مانند تغییر ظاهری (باد کردن باتری) است که باید باتری تعویض شود.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) برای تعویض باتری از تعمیرات رایج این مدل گوشی محسوب می شود. در انجام این تعمیر باید یک باتری اورجینال تهیه کنید تا در گوشی نصب شود. در حال حاضر شاهد هستیم برخی از تعمیرکاران از باتری های تقلبی برای گوشی های آیفون استفاده می کنند که در این مسئله در طولانی مدت باعث آسیب دیدن گوشی می شود. از آنجا که نقش باتری در عملکرد و بازدهی گوشی بسیار موثر است، پیشنهاد می کنیم برای تعویض باتزی آیفون ایکس اس مکس به مراکز معتبر و نمایندگی اپل مراجعه کنید.

لازم است بدانید تعویض یا تعمیر باتری آیفون ایکس اس مکس کار راحتی نیست، چون شرکت سازنده این گوشی را به گونه ای طراحی کرده که متشکل از دو بخش است و شبیه حرف L می باشد. همچنین شرکت اپل در زیر این باتری چسب های محافظی را قرار داده که جدا کردن آن ها سخت است و پس از تعمیر باتری نیز باید جایگزینی برای این چسب ها در نظر گرفت. از این رو یک فرد معمولی قادر نخواهد بود تعویض یا تعمیر باتری آیفون ایکس اس مکس را انجام دهد.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max

یکی از قطعات گوشی آیفون ایکس اس مکس که ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند، دوربین آن است. دوربین اصلی و سلفی گوشی آیفون XS Max امکان دارد بر اثر عواملی مانند ضربه به بدنه دستگاه، آب خوردگی و غیره خراب شود. این عوامل ممکن است به یک یا هر دو دوربین گوشی آسیب بزنند. خط و خش نیز از دیگر عواملی است که شما را مجبور به تعویض یا تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) می کند. اگر دوربین گوشی آیفون خراب شود با استفاده از دو راه حل می توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.

تعمیر با استفاده از تعویض لنز انجام شود که در این صورت ایراد دوربین رفع خواهد شد. همچنین سفت کردن سوکت کانکتور دوربین می تواند از دیگر راه حل های رفع مشکل دوربین باشد. اما در واقعیت می بینیم که اکثرا مشکلات دوربین با این راهکار مرتفع نمی شود و باید دوربین به طور کامل تعویض شود. هزینه تعویض دوربین آیفون ایکس اس مکس نسبن به دیگر قطعات آن کمتر بوده و می توانید با هزینه مناسب یک دوربین جدید تهیه کرده و آن را نصب کنید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون XS MAX

امروزه، برند اپل توانسته است به عنوان یک برند لوکس و لاکچری شناخته شود. به گونه ای که بسیاری از افراد و کاربرانی که از گوشیه ای اپل استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند هیچ برندی نمی تواند کیفیت گوشی های اپل را داشته باشد. گوشی آیفون ایکس اس مکس یکی از گوشی های شناخته شده بازار است که با قابلیت های خود کاربران را تحت تاثیر قرار داده است. این گوشی دارای یک دوربین حرفه ای است و کاربران می توانند فیلم ها و تصاویر حرفه ای تهیه کنند. اما گاهی عوامل خارجی به دوربین آسیب وارد می کنند و همین امر باعث می شود که افراد برای تعویض دوربین اورجینال آیفون XS MAX اقدام نماید.
زمانیکه صحبت از تعویض دوربین اورجینال آیفون XS MAX می شود مشخص است که سخت افزار گوشی آسیب دیده است. ضربه و فشار از جمله فاکتورهایی هستند که می توانند به ساختار داخلی گوشی آسیب های جدی وارد کنند. اگر به تازگی گوشی شما از یک ارتفاع به زمین افتاده است و پس از آن دوربین گوشی دیگر کار نمی کند باید بدانید سخت افزار آن تحت تاثیر قرار گرفته است. استفاده از کاور مناسب یکی از روش هایی است که می تواند از تعویض دوربین اورجینال آیفون XS MAX جلوگیری نماید.
در کنار ضربه و فشار؛ عامل دیگری که به ساختار گوشی آسیب می رساند و باعث تعویض دوربین اورجینال آیفون XS MAX می شود آب و رطوبت است. اگر شما عادت دارید با دست خیس از گوشی خود استفاده کنید، باید بدانید ممکن است به زودی مدارهای داخلی آن آسیب ببینند و همین امر زمینه ساز بروز مشکلات زیادی می شود. در زمان تعویض دوربین استفاده از قطعات اصل و اورجینال الزامی است. در غیر این صورت، ممکن است بخش های دیگر گوشی آسیب ببینند و دیگر کارآیی لازم را نداشته باشند.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS Max

یکی از تعمیرهای شایع گوشی آیفون ایکس اس مکس گلس یا شیشه شکسته است که همه مراکز تعمیراتی نیز توانایی تعمیر آن را ندارند. تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max فرایندی است که طی آن شیشه روی ال سی دی گوشی تعویض می شود و خود تاچ و ال سی دی دست نخورده باقی می مانند. برای تعمیر این قطعه باید از تجهیزات و دستگاه های مدرن بهره گرفته شود. این تعمیر فقط زمانی ممکن خواهد بود که با وجود شکستگی های روی صفحه نمایش گوشی، تاچ و ال سی دی آن عملکرد خوب و درستی داشته باشند.

هزینه تعمیر آیفون ایکس اس مکس

یکی از مسائل مهم برای افراد در هنگام تعمیر آیفون XS Max بحث هزینه تعمیرات آن است. همان طور که می دانید قطعاتی که در گوشی آیفون به کار رفته اند، بسیار باکیفیت هستند و با دقت و ظرافت خاصی تولید می شوند؛ به همین دلیل قیمت آن ها نیز اکثرا بالاست. البته لازم است بدانید قیمت یک قطعه با قطعه دیگر فرق می کند و نوع قطعه در تعیین هزینه آن بسیار موثر است. برای مثال تاچ و ال سی دی آیفون ایکس اس مکس یا مادر برد آن از جمله قطعات گران قیمت محسوب می شوند. دکه فیزیکی پاور، ولوم یا قطعاتی نظیر فلت آنتن و کپسول اسپیکر هم می توانند از قطعات نسبتا ارزان آیفون ایکس اس مکس باشند. بنابراین نوع تعمیری که گوشی نیاز داردو قطعاتی که باید تعویض شوند به طور مستقیم بر روی هزینه تعمیرات iPhone XS Max تاثیرگذار هستند.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس

با وجود همه این مسائل می توانید روی خدمات مجموعه ما حساب کنید تا گوشی آیفون ایکس اس مکس شما را با هزینه مناسب و کوتاهترین زمان تعمیر کنیم و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و باکیفیت برای گوشی شما استفاده خواهیم کرد.

تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی آیفون XS Max

یکی دیگر از تعمیرات رایج آیفون XS Max تعویض ال سی دی آن است. در بیشتر اوقات می بینیم گوشی از دست کاربر سقوط کرده و ال سی دی آن دچار شکستگی می شود. از این رو همواره مراقب گوشی آیفون خود باشید تا ضربه و فشاری به آن وارد نشود. در غیر این صورت مجبور هستید ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید. تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) یا تعویض ال سی دی آن در مجموعه ما به تقاضای زیادی مواجه است، چرا که در این مرکز قطعات اصل و باکیفیت برای گوشی آیفون ایکس اس مکس شما نصب می شود و هزینه مناسبی بابت تعمیر از مشتری دریافت می گردد.

خدمات اپل آچار